Jaunākais izdevums

Ja jūs domājāt, ka trīsdimensiju (3D) filmu skatīšanai obligāti ir nepieciešams smieklīgas brilles, tad jūs maldāties. Philips ir sācis ražot 3D televizorus, kurus skatoties, nekādas speciālas brilles nav vajadzīgas, raksta LuxuryLaunches.

Philips šādu televizoru ir radījis ar 56 collu lielu ekrānu, un tā aptuvenā cena ASV ir 25 000 dolāru.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums TP Vision šogad sācis ražot Philips televizorus uz Android operētājsistēmas bāzes.

Jau zināms, ka pirmie šīs jaunās sērijas Philips 9800 televizori pārdošanā būs septembrī, informē kompānijas pārstāvji.

Philips televizori ar Android operētājsistēmu atbalstīs tiešsaistes un netiešsaistes režīmus. Pieslēdzot televizoru internetam, būs iespējams lietot Philips Smart TV un izmantot Google Play Android sistēmu piedāvāto klāstu lietojumprogrammām, spēlēm, televīzijām un tiešsaistes pakalpojumiem.

Ultra HD attēla izšķirtspēju nodrošina Micro Dimming Premium, bet attēla kontrastu uzlabo tehnoloģija Bright Pro. Philips 9800 jaunajiem televizoriem ir četrpusējs Ambilight apgaismojums.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pagaidām ievērojams šķidro kristālu ekrānu (LCD) televizoru cenu kritums nav gaidāms, lai arī pasaulē, pieprasījumam pēc tiem krītoties, samazinās arī cenas, šodien raksta laikraksts Dienas bizness.Latvijā LCD televizoru cenas varētu krist vien par 10%

Tuvāk Ziemassvētkiem, par aptuveni 10%, Latvijā varētu samazināties Samsung televizoru cenas, Db norādīja Samsung Electronics Baltics TV produktu menedžeris Dzintars Silgals. Šobrīd šķidro kristālu ekrānu televizoriem (LCD) 32 collu ekrāna televizoru cena ir aptuveni 350 lati, bet, pēc cenu krituma, klienti televizoru varētu iegādāties par apmēram 320 latiem. "Latvijā pirms Ziemassvētkiem ir gaidāmas atlaides," Db atzīmēja arī SIA LG Electronics Latvia Sabiedrisko attiecību menedžere Zane Pudāne. Viņa gan uzsvēra, ka atlaides vairāk esot atkarīgas no mazumtirgotājiem, kas nosaka preču sortimenta uzcenojumu veikalos. Savukārt LG Electronics kā vairumtirgotājs, cenas krasi samazināt neplānojot, norādīja Z. Pudāne.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauna televizora meklēšana bieži kļūst par komplicētu pieredzi. Jo pat vienāda izmēra televizoru cenas dažkārt ir atšķirīgas un atšķiras pat vairākas reizes. Produkcijas ražotāji un pārdevēji reklamē noteiktas papildu funkcijas, nekad nedzirdētās tehnoloģijas un neticamus solījumus par skatāmā attēla kvalitāti, un tas viss it kā liek mums arvien vairāk tērēt naudas jaunajai ierīcei. Savukārt internetā informācijas meklēšana salīdzināma ar haosu – tur ir pilns ar pretrunām un neapstiprinātiem faktiem, kas vēl vairāk maldina. Tomēr, ņemot vērā dažus galvenos kritērijus, var izvēlēties tiešām labu televizoru. Protams, nekādi padomi nepalīdzēs izvēlēties ideālāko variantu, tomēr sniegs pietiekami informācijas, ar ko sākt meklējot jaunu viedtelevizoru.

Izmērs – svarīgs faktors

Tiem, kuri apgalvo, ka ekrāna izmērs un attēla kvalitāte nav viena no otras atdalāmas lietas, ir taisnība tikai daļēji. Jo lielā telpā pat labākās kvalitātes neliela televizora pārraidāmais attēls pazudīs. Šī iemesla dēļ viesistabā būtu jānovieto vismaz 55 collu pa diagonāli viedtelevizors, bet guļamistabā – vismaz 40 collu pa diagonāli. Tomēr, optimāls izmērs lielai istabai – 65 collas un vairāk. Protams, lēmumu par iegādi bieži vien ietekmē arī papildu funkcijas vai parametri, piemēram, 4K izšķirtspēja, HDR vai ļoti funkcionāla viedā attālinātā vadības pults, taču biežākā klientu sūdzība saskaņā ar 220.lv elektroniskas speciālistu teikto, ir tā, ka pircēji iegādājas vienkārši pārāk mazu televizoru. Tāpēc būtu labi jāpadomā, vai nebūtu jāinvestē lielākā ekrānā, un nevis papildu parametros, kas skan inovatīvi un diezin vai ir nepieciešami.

Pasaulē

Samazinoties peļņai, Philips atlaidīs 4 500 darbiniekus

Ritvars Bīders,17.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes elektronikas gigants Philips nolēmis radikāli samazināt kompānijā strādājošo skaitu, likvidējot 4 500 štata vietas.

Šādu lēmumu kompānija pieņēmusi pēc tam, kad šā gada trešā ceturkšņa peļņa izrādījusies par 85% zemāka nekā pērn attiecīgajā laika periodā. Philips peļņa samazinājās no 524 miljoniem eiro līdz 76 miljoniem eiro, vēsta Financial Times.

Philips jaunais vadītājs Franss van Hūtens (Frans van Houten), kurš kļuva par kompānijas bosu šā gada aprīlī, bija apņēmies samazināt izmaksas par 800 miljoniem eiro, šādu rīcību raksturojot kā nepatīkamu, bet tajā pašā laikā nenovēršamu soli kompānijas ceļā uz lielāku konkurētspēju.

Zināms, ka 1 400 darbinieki tiks atlaisti kompānijas mājas tirgū.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Philips sāks piedāvāt jaunu produktu pāriem. Produkts ar nosaukumu Intimate Massager būs pirmais kompānijas Philips vēsturē, ko var nopirkt nevis elektronikas preču, bet gan intīmpreču veikalos, ziņo cnn.com.

Kompānija norāda, ka Eiropas seksa rotaļlietu tirgus ir 280 miljonu EUR, kas ar katru gadu palielinās. Tādējādi kompānija plāno savu jauno produktu Eiropas tirgū sākt pārdot jau nākamgad.

Pasaulē

Philips grib pielikt punktu televīzijas vienības zaudējumiem

Lelde Petrāne,18.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes patēriņelektronikas gigants Philips neveiksmīgo televīzijas vienību iekļaus kopuzņēmumā, ziņo BBC.

Šī divīzija jau ilgi negatīvi ietekmējusi Philips finansiālo situāciju. Kompānija tikko paziņojusi, ka tās pirmā ceturkšņa peļņa samazinājusies par 31% līdz 138 miljoniem eiro.

Ķīnas TPV iegūs 70% no kopuzņēmuma, Philips piederēs pārējā daļa.

«Risinājuma atrašana mūsu televīzijas biznesam bija mūsu prioritāte,» sacījis vadītājs Franss van Houtens.

Philips ir iespēja pārdot atlikušos 30% TPV pēc sešiem gadiem.

Van Houtens, kuram ir uzņēmumu pārstrukturēšanas eksperta reputācija, Philips vadītāja amata pienākumus sāka pildīt 1.aprīlī.

Philips televīzijas bizness savulaik ieņēma līderpozīcijas, bet nespēja izturēt konkurenci, kā rezultātā divīzija pēdējo četru gadu laikā ir nesusi gandrīz miljardu eiro lielus zaudējumus.

Investors

Philips spuldžu ražošanas bizness veiksmīgi debitē biržā

LETA--AFP,27.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investori piektdien labvēlīgi uztvēruši Nīderlandes elektronikas kompānijas Philips spuldžu ražošanas biznesa akciju debiju Amsterdamas fondu biržā, veicinot akciju cenas pieaugumu.

Spēcīgais pieprasījums nodrošinājis to, ka Philips Lighting akciju cena pieaugusi virs akciju sākotnējā publiskajā piedāvājumā (IPO) noteiktās cenas 20 eiro apmērā.

Akciju cena tirdzniecības sākumā veidoja 21 eiro, bet tirdzniecības sesijas turpinājuma pieauga līdz 21,77 eiro.

Kompānija ceturtdien paziņoja, ka Philips Lighting akcijas kotēs par 20 eiro gabalā, cerot kopumā šajā IPO iegūt 750 miljonus eiro.

Philips 2014.gadā pavēstīja, ka vēlas uzņēmumu sadalīt divās daļās, atdalot medicīnas aprīkojuma un spuldžu ražošanas biznesu.

Philips dibināts 1891.gadā, un tas gadiem ilgi specializējās spuldžu un vēlāk televizoru ražošanā. Taču pēdējā desmitgadē uzņēmums dažādojis darbību, ražojot arī medicīnas aprīkojumu.

Pasaulē

Philips atceļ LED un automašīnu spuldžu ražošanas biznesa pārdošanu

LETA,22.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes elektronikas kompānija Philips piektdien paziņoja, ka plānotais darījums, kurā bija paredzēts pārdot gaismas diožu (LED) un automašīnu spuldžu ražošanas struktūrvienību Lumileds Ķīnā bāzētajam investīciju fondam GO Scale Capital, ticis atcelts, ņemot vērā ASV regulatoru paustās bažas.

Plānotā darījuma summa veidoja 2,8 miljardus dolāru.

Abi uzņēmumi nav spējuši pārliecināt ASV Ārvalstu investīciju komisiju, lai tā apstiprina šo darījumu, norāda "Philips", piebilstot, ka kompānija jau meklē jaunu pircēju šai struktūrvienībai.

Philips komisijas paustās bažas nodēvējis par negaidītām.

Par Lumileds pārdošanu GO Scale Capital tika paziņots pērnā gada martā.

Philips 2014.gadā pavēstīja, ka vēlas uzņēmumu sadalīt divās daļās, atdalot medicīnas aprīkojuma un spuldžu ražošanas biznesu.

Philips dibināts 1891.gadā, un tas gadiem ilgi specializējās spuldžu un vēlāk televizoru ražošanā. Taču pēdējā desmitgadē uzņēmums dažādojis darbību, ražojot arī medicīnas aprīkojumu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes elektronikas kompānija Philips otrdien paziņoja, ka pārdod vairākuma akciju daļu gaismas diožu (LED) un automašīnu spuldžu ražošanas struktūrvienībā Ķīnā bāzētajam investīciju fondam GO Scale Capital.

Darījuma summa veido 2,8 miljardus dolāru (2,5 miljardus eiro) un tas paredz, ka GO Scale Capital iegādāsies 80,1% struktūrvienības akciju.

Pēc šī darījuma, kuru paredzēts pabeigt šā gada trešajā ceturksnī, Philips īpašumā saglabāsies 19,9% struktūrvienības akciju.

Savukārt jaunās kompānijas nosaukums būs Lumileds.

«Mēs esam pārliecināti, ka kopīgi ar GO Scale Capital uzņēmums Lumileds var turpināt attīstīties, piesaistīt vairāk klientu un palielināt darbības apjomu kā neatkarīga kompānija,» norāda Philips.

Philips pērn paziņoja, ka vēlas uzņēmumu sadalīt divās daļās, atdalot medicīnas aprīkojuma un spuldžu ražošanas biznesu.

Tehnoloģijas

Ar mākslīgā intelekta palīdzību rada jaunu programmatūru medicīnas iestādēm

Db.lv,21.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA “Arbor Medical Korporācija”, sadarbojoties ar vadošajām Latvijas medicīnas iestādēm un izmantojot mākslīgo intelektu, radījusi trīs jaunas programmas medicīnas vajadzībām un izskata iespējas šos produktus arī eksportēt, pastāstīja uzņēmuma vadītāja Dace Ratfeldere.

“Mākslīgais intelekts šobrīd ļoti palīdz medicīnisko iekārtu ražotājiem jaunas programmatūras izstrādē. Lai to veiksmīgi īstenotu, vajadzīga pēc iespējas apjomīgāka datu bāze, tāpēc izstrādes ierasti veic lielas kompānijas, bet tagad šādi piemēri ir arī Latvijā,” pastāstīja D. Ratfeldere.

“Svarīgi, ka datu izmantošanā jāņem vērā jaunās digitalizācijas vadlīnijas un personas datu aizsardzības prasības. Tāpat medicīnas programmatūras un iekārtu ražotājiem precīzi jāzina, kur un kā to produkcija tiek izmantota.”

Mākslīgais intelekts radioloģijā, endoskopijā, sonogrāfijā

“Arbor Medical Korporācija” lepojas, ka tās paspārnē izstrādātas trīs medicīnas programmatūras: viena to tām ir radioloģijas informācijas sistēma AI-RIS, kas radīta sadarbībā ar Latvijas vadošo medicīnas iestāžu radiologiem. AI-RIS nodrošina procesu vadību, darbību automatizāciju, veicamajiem uzdevumiem pielāgota darba vide katram procesa dalībniekam, integrāciju ar radioloģijas iekārtām, datu analīzi un sistematizācija, katalogus un elastīgus pārvaldības un analīzes risinājumus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar mērķi attīstītt pop up restorāna Dinner in the Sky koncepciju Austrijā, Balkānu valstīs un Itālijā Uldis Kalniņš pārcēlies uz dzīvi Vīnē, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Vīnē viņš dzīvo un strādā kopš 2011. gada. Pagaidām Ulda ambīcijas ir cieši saistītas ar Dinner in the Sky ģeogrāfiskā pārklājuma attīstīšanu un vismaz pagaidām par atgriešanos Latvijā nedomā. «Spēles noteikumi ārvalstīs, protams, ir citi, un vienmēr šeit būsi iebraucējs, vismaz sākotnēji nebūs tādu privilēģiju, kādas ir vietējiem iedzīvotājiem. Caur vienu, maksimāli divām paziņām nevarēsi sazvanīt sev nepieciešamo cilvēku. Būs nepieciešams laiks, lai izveidotu sociālo loku. Zināmu laiku būs akli jāseko vietējiem nerakstītajiem likumiem, lai pēc tam tajos piedāvātu korekcijas,» pieredzē dalās DITS Europe valdes loceklis, pop up restorāna Dinner in the Sky franšīzes ņēmējs.

Pasaulē

Philips pirmajā ceturksnī atgriezies peļņā

Ritvars Bīders,19.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektronisko preču ražotājs Philips šā gada pirmajos trīs mēnešos pirms nodokļu nomaksas nopelnījis 320 miljonus eiro. Attiecīgajā laika periodā pirms gada kompānija strādāja ar zaudējumiem, ziņo BBC.

Philips atgriešanos peļņā skaidro ar pieaugumu kompānijas apgaismojuma produktu sektorā, kurš piedzīvojis pārdošanas apjomu kāpumu par 18%. Tāpat nedaudz palielinājies pārdoto televizoru apjoms.

Attīstības valstu tirgos Philips piedzīvojis pārdošanas apjomu palielināšanos par 22%.

Izmaksas samazināt Philips palīdzējusi štata samazināšana pērn par 5 000 darbiniekiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

QLED tehnoloģijā veidotais Samsung šā gada flagmanis QE65Q90R pārņēmis labāko no konkurējošā OLED

Televizoru tirgus un autobūves industrija šobrīd atrodas diezgan līdzīgā situācijā. Viena dzīvo izdaudzinātā 8K gaidās, otra sludina elektrifikācijas revolūciju, taču abas ar labiem panākumiem turpina tirgot mazāk aizraujošas tehnoloģijas, katru gadu pamainot kādu niansi un izspiežot labāku rezultātu tur, kur šķietami to vairs nevarētu izdarīt.

Jaunajā Samsung 65 collu flagmanī QE65Q90R ir novērstas priekšgājēja nepilnības, un tas kļuvis vēl nopulētāks produkts par priekšgājēju, lai arī vizuāli fundamentālas izmaiņas nav nesis.

Dizains

Televizoru dizaineriem fantāzijas trūkumu nevar pārmest. Aizgājušajos gados redzēti visādi brīnumi, ieskaitot kopā saspiestas stikla loksnes bez rāmja, kā LG OLED 55E8. Par produkta ārieni atbildīgie Samsung speciālisti šoreiz gan gājuši pa konservatīvu taku, ieturot 65 collu milzeni tā dēvētajā 360 grādu dizainā. Proti, izveidojot tam gludi noslīpētu aizmuguri, kurā visas pieslēgvietas un kājas stiprinājums paslēpts zem neuzkrītoša vāka. Šis koncepts paredz, ka tālrādi var likt kaut istabas vidū un tas izskatīsies kā interjera priekšmets. Arī par vadu jūkli nav jāuztraucas. Gluži kā pērn, arī šoreiz no korejiešu flagmaņa gar statīva vadu stiepjas tikai viens kabelis, kas savienots ar One Connect bloku. Caur to plūst kā elektrība, tā signāls no datu nesējiem, jo faktiski visas ārējās ierīces jāpievieno pie paprāvās One Connect kastes.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā tehnoloģiju kompānija Philips un tehnoloģiju vadības konsultāciju uzņēmums Accenture vienojušies par operatīvu pacientu datu apraides koncepta Google Glass IntelliVue Solutions izstrādi, informē uzņēmumu pārstāvji.

Koncepts balstās uz Google Glass briļļu tipa displejiem, apvienojot ar Philips IntelliVue Solutions tehnoloģiju. Izmantojot Google Glass IntelliVue Solutions, ārstam ir iespēja piekļūt pacientu datiem un svarīgai medicīniskai informācijai, nenovēršot uzmanību no pacienta.

Ārsts, lietojot Google Glass displejus un izmantojot Philips IntelliVue Solutions, var vienlaicīgi novērot pacienta dzīvības procesu rādītājus un reaģēt uz ķirurģiskās procedūras norisi, nenovēršoties no pacienta procedūras laikā. Ārsts arī varēs uzraudzīt pacienta stāvokli attālināti un nepieciešamības gadījumā iesaistīt citus speciālistus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Philips nākusi klajā ar spuldzēm, kuras iespējams pilnībā kontrolēt ar viedtālruņa palīdzību. Apgaismes ierīces būs pieejamas ekskluzīvi tehnoloģiju kompānijas Apple veikalos Apple Store. To tirdzniecība sāksies ar 30. oktobri.

Philips Hue LED sistēma darbojas izmantojot Wi-Fi bezvadu tīklu. Ar viedtālruņa palīdzību iespējams tās ieslēgt, izslēgt, mainīt spuldžu spilgtumu un krāsu.

Trīs spuldzīšu komplekts kopā ar ierīci, kas tās pievieno bezvadu maršrutētājam, maksā 199 ASV dolārus. Katra atsevišķa spuldzīte maksā 59 ASV dolārus. Apgaismes sistēmu iespējams «darbināt» ar iOS un Android viedtālruņu palīdzību.

Philips uzsver, ka spuldzītes lietotājiem ļaus izbaudīt lasīšanu, atpūtu vai palīdzēs vienkārši radīt noskaņu.

«Sistēma ļauj saglabāt jūsu uzstādījums, kurus var izmantot vēlāk – piemēram, spožāka gaisma, kad bērni pilda mājasdarbus, pieklusināta gaisma, kad tie aizgājuši gulēt. Tāpat iespējams sistēmu uzstādīt, lai tā ieslēdz spuldzes noteiktos laikus,» klāstīja Philips pārstāvji.

Citas ziņas

Philips peļņa samazinājusies par 54%

,14.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Philips Electronics paziņoja, ka kompānijas tīrā peļņa šī gada otrajā ceturksnī līdz 30. jūnijam, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pirms gada, samazinājusies par 54%, ziņo Wall Street Journal.

Kompānijas tīrā peļņa šī gada otrajā ceturksnī bija 720 miljoni eiro. Attiecīgajā laika periodā pirms gada, kad Philips pārdeva daļu savu akciju, kompānijas peļņa bija 1.57 miljardi eiro.

Philips apgrozījums otrajā ceturksnī palielinājās par 7% līdz 6.5 miljardiem eiro.

Philips Electronics paredz, ka kompānijas izaugsme līdz 2010. gadam ik gadu būs vismaz 6%.

Pasaulē

LG Electronics pērn nopelnījis 1,16 miljardus dolāru

Žanete Hāka,25.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LG Electronics Inc. 2016. gadā strādājis ar 1,16 miljardu ASV dolāru pamatdarbības peļņu, kas ir par 12,2% vairāk nekā 2015. gadā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Pieaugums noticis galvenokārt pateicoties struktūrvienību Home Appliance & Air Solution un Home Entertainment veiksmīgajiem darbības rezultātiem. Pērn kompānijas tirdzniecības apjoms veidojis 47,92 miljardus dolāru, bet tīrā peļņa sasniegusi 109,31 miljonu dolāru.

Uzņēmuma tirdzniecības apjoms 2016. gada ceturtajā ceturksnī bija 12,79 miljardi dolāru, kas ir par 11,7% vairāk, salīdzinot ar iepriekšējiem trīs mēnešiem un par 1,5% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā 2015. gadā. Gan Home Appliance & Air Solution, gan Home Entertainment struktūrvienība 2016. gadā reģistrējusi visu laiku augstāko pamatdarbības peļņu. Taču, ņemot vērā struktūrvienību Mobile Communications un Vehicle Components radītos zaudējumus, LG ceturtajā ceturksnī cietis tīros zaudējumus 223,98 miljonu dolāru apmērā.

Viedierīces

LG sāk atbalstīt AirPlay 2 un kļūst par pirmo televizoru ražotāju, kas atbalsta HomeKit

Lelde Petrāne,24.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmuma LG Electronics (LG) šā gada AI televizoru modeļos būs pieejams Apple AirPlay 2 un HomeKit, tādējādi LG kļūstot par pasaulē pirmo televizoru ražotāju, kas atbalsta HomeKit. Šīs Apple funkcijas būs pieejamas, veicot programmatūras atjauninājumu 2019. gada LG OLED, NanoCell un UHD televizoriem ar ThinQ AI iespējām.

Izmantojot Apple AirPlay, LG 2019. gada AI televizoru modeļu īpašnieki var straumēt saturu, tostarp ar Dolby Vision atbalstu, no iPhone, iPad un Mac ierīcēm tieši savos televizoros. Lietotāji var skatīties un lejupielādēt savas iecienītākās filmas un televīzijas šovus no Apple TV un citām video aplikācijām, kā arī fotogrāfijas tieši savos LG AI televizoros. Tāpat lietotāji var arī savās mājās atskaņot Apple Podcasts, Apple Music un mūziku no savām bibliotēkām un citiem straumēšanas pakalpojumiem, sasinhronizēti izmantojot savu LG AI televizoru un citus ar AirPlay 2 savietojamus skaļruņus.

HomeKit nodrošina iespēju lietotājiem ērti kontrolēt savus viedos mājokļus ar Home App vai Siri savās Apple ierīcēs. LG AI televizorus iespējams viegli pievienot Home App, ar kuru lietotāji var piekļūt tādām televizora pamatfunkcijām, kā ieslēgšanai un izslēgšanai, skaļuma regulēšanai un kanāla izvēlei. LG AI televizorus arī iespējams pievienot automatizācijas funkcijām, kas pieejamas HomeKit.

Pasaulē

Philips ar spuldžu ražošanas biznesa akciju IPO cer iegūt gandrīz miljardu eiro

LETA--AFP,16.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes elektronikas kompānija Philips pirmdien paziņoja, ka biržā kotēs 25% spuldžu ražošanas biznesa akciju, akciju sākotnējā publiskajā piedāvājumā (IPO) cerot iegūt gandrīz vienu miljardu eiro.

Uzņēmums norāda, ka 27.maijā paredzētajā IPO kotēs aptuveni 37,5 miljonus akciju, paredzot iegūt aptuveni 694-970 miljonus eiro.

Philips 2014.gadā pavēstīja, ka vēlas uzņēmumu sadalīt divās daļās, atdalot medicīnas aprīkojuma un spuldžu ražošanas biznesu.

Taču kopš tā laika uzņēmums aplūkojis dažādas iespējas, svārstoties starp spuldžu ražošanas biznesa tiešu pārdošanu un IPO.

Spuldžu ražošanas biznesa IPO cenu paredzēts noteikt 18,5-22,5 eiro apmērā par vienu akciju, kas biznesa vērtību noteiks aptuveni 2,78-3,38 miljardu eiro apmērā.

Philips dibināts 1891.gadā, un tas gadiem ilgi specializējās spuldžu un vēlāk televizoru ražošanā. Taču pēdējā desmitgadē uzņēmums dažādojis darbību, ražojot arī medicīnas aprīkojumu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony piedāvās bezmakas drošības pārbaudi vairākiem kompānijas ražotajiem televizoru modeļiem pēc tam, kad daži no televizoriem sākuši kūpēt, vešta BBC.

Uzņēmums brīdinājis, ka detaļa, kas lietota astoņos tās ražotajos televizoru Bravia modeļos, varētu būt brāķēta un «retos gadījumos varētu pārkarst». Tomēr Sony nav atsaucis televizorus no tirgus – tā vietā kompānija piedāvā bezmaksas televizora pārbaudi, ko veiks inženieris, dodoties pie klienta mājās.

Modeļi, kuriem pastāv pārkaršanas risks, ir visi LCD modeļi, kas pārdoti Eiropā kopš 2007. gada jūnija – KDL-40D3400, KDL-40D3500, KDL-40D3550, KDL-40D3660, KDL-40V3000, KDL-40W3000, KDL-40X3000, KDL-40X3500.

Kopumā pasaulē pārdoti 1,6 miljoni šo televizoru, no tiem 630 tūkstoši pie klientiem ir nonākuši Eiropā.

Tehnoloģijas

LG peļņa pērn – 1.56 miljardi ASV dolāru

Sanita Igaune, Db,23.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sadzīves elektronisko iekārtu un mobilo tehnoloģiju ražotāja LG Electronics (LG) kopējais tirdzniecības apjoms 2008.gadā pieauga par 20.8%, sasniedzot līdz šim augstākos rādītājus uzņēmuma darbības vēsturē – 36.22 miljardus ASV dolāru, ar darbības peļņu 1.56 miljardu ASV dolāru apmērā.

Savukārt LG kopējais konsolidētais noiets, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir palielinājies par 18.4%, sasniedzot 46.39 miljardus ASV dolāru. Konsolidētā darbības peļņa sasniedza 2.97 miljardus ASV dolāru, kā rezultātā peļņas daļa bija 6.4%, kas ir par 1.1% vairāk nekā gadu iepriekš.

LG Electronics Latvia Ltd. Sabiedrisko attiecību menedžere Baltijas valstīs Zane Pudāne Db informēja, ka LG Mobile Communication Company uzrādīja līdz šim labākos realizācijas rezultātus, proti, 3.3 miljardu ASV dolāru lielus ieņēmumus, kas ir par 34.6% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Mobilo tālruņu realizācijas apjomi nodrošināja 3 miljardu ASV dolāru peļņu, kas ir par 40.3% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

Tehnoloģijas

Elkor sāk pārdot 3D televizorus

Sanita Igaune,09.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā ir pieejami pirmie trīsdimensiju (3D) televizori (Samsung), kas nopērkami Elkor tirdzniecības vietās, to cena atkarībā no ekrāna lieluma ir no 1199 līdz 1499 Ls, informē Elkor.

Samsung produktu mārketinga menedžeris Vitālijs Žilinskis iepriekš DB norādīja, ka Samsung 3D televizoru tirdzniecība Latvijā tiks sākta aprīlī.

Savukārt LG Electronics Latvia komercdirektors Sergejs Samoiļenko DB solīja, ka veikalos pirmie 3D televizori būs pieejami maijā. LG televizoru ekrāna izmērs būs 42, 47 un 55 collas pa diagonāli.

Aptuveni ap to pašu laiku - pirmajā pusgadā - veikalos varētu parādīties pirmie Panasonic 3D televizori. «Aptuvenā cena vēl nav noteikta, bet paredzams, ka pircējiem nebūs jāmaksā vairāk kā par labu televizoru šobrīd,» DB iepriekš sacīja Panasonic Latvijas pārstāvniecības vadītāja Santa Māgure.

Viedierīces

Samsung piedāvās ar balsi kontrolējamu televīziju

Gunta Kursiša,10.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā elektronikas izstādē CES 2012 Samsung Electronics prezentējis jaunus LED un plazmas televizorus, kuros iekļautās inovācijas uzlabo Smart televizoru funkcijas un piedāvā jaunus veidus, kā izmantot televizorus mājas izklaidei un kontrolēt to funkcijas ar balsi un žestiem.

Jauno ierīču iespēju klāstu varēs papildināt, pievienojot tām papildus rīkus un tos atjauninot. Inovācija varētu palīdzēt mazināt to pircēju bažas, kas satraukušies, ka viņu iegādātais televizors varētu strauji novecot.

Tiek cerēts, ka televizors arī turpmāk Dienvidkorejas tehnoloģiju gigantam nodrošinās līderpozīcijas pasaules televizoru ražotāju tirgū. Samsung Patērētēju elektronikas prezidents Bokeuns Iūns (Boo-keun Yoon) Starptautiskajā elektronikas konferencē Lasvegasā atklāja, ka patlaban kompānija Samsung katras divas sekundes pārdod divus televizorus.

Papildus televizora iespēju pievienošanai un atjaunināšanai Samsung televizora modelim ES8000 pievienojis arī Samsung Smart Interaction tehnoloģiju - TV platformu, kas spēj uztvert cilvēka žestus un atpazīt cilvēka seju un balsi.

Pasaulē

Sony pārtrauks televizoru ražošanu Eiropā

Lelde Petrāne,08.09.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony šogad plāno pārtraukt televizoru ražošanu Eiropā, un pārdos savu televizoru ražotni Spānijā diviem vietējiem uzņēmumiem, atsaucoties uz kompānijas sniegto informāciju, vēsta PCWorld.

Šis solis, kas ir daļa no Sony pārstrukturēšanas, palielinās kompānijas paļaušanos uz ārpakalpojumu uzņēmumiem un ir daļa no plāna, kā atgriezt televizoru biznesu pie peļņas.

Saskaņā ar darījumu Sony Berselonas Tehnoloģiju centrs tiks sadalīts divos uzņēmumos - viens koncentrēsies uz ražošanu, otrs - uz attīstību un tehnoloģijām.

Sony norādījusi, ka pārdošana varētu noslēgties līdz decembrim.

Finanšu informācija par šo darījumu netiek atklāta.

Divus gadus pēc pārdošanas Sony autsorsēs LCD televizoru ražošanu ražošanas uzņēmumam un abi uzņēmumi sadarbosies ar Sony jauna biznesa attīstīšanā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony paredzējusi savu pirmo televizoru ar 3D funkciju tirgū laist šī gada jūnijā, tādējādi pievienojoties šim jaunajam tirgum, kura pamatā ir cerība, ka 3D televizori kļūs par nākamo revolūciju elektronikas industrijā, raksta Reuters.

Sony cer, ka 3D televizoru modeļi veidos vismaz 10% no vairāk nekā 25 miljoniem LCD televizoriem, kurus kompānija plāno pārdot nākamajā finanšu gadā.

Patlaban televizorus ar 3D funkciju Dienvidkorejā jau tirgo kompānija Samsung Electronics. Aprīlī Samsung plāno šo televizoru piedāvāt globālajā tirgū. Panasonic 10. martā plāno uzsākt sava 3D televizora tirdzniecību ASV.

Sony plāno 3D televizoru tirdzniecību 10. jūnijā uzsākt Japānā un ap to pašu laiku arī citās pasaules valstīs. Kompānija norāda, ka 3D televizora modeļa ar 46 collu lielu ekrānu cena būšot, sākot no aptuveni 350 tūkst. jēnu (2 000 LVL).