Eiropas transporta platforma “Bolt” un inovatīvo finanšu tehnoloģiju uzņēmums “ESTO” nolēmuši sadarboties, piedāvājot jaunu, ar “Bolt” zīmolu saistītu maksājumu metodi, kas darbosies pēc principa “pērc tagad, maksā vēlāk”.
Pakalpojums “Bolt Pay Later” pakalpojums būs pieejams Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Tas nodrošinās iespēju iepirkties un izmantot “Bolt Pay Later” maksājuma veidu līdz pat 2000 “ESTO” sadarbības partneru veikalos.
Pakalpojums būs pieejams “ESTO” pašreizējai vairāk nekā 240 000 cilvēku lielajai klientu bāzei, kas jau veikuši 302 miljonus darījumu ar “ESTO”, kā arī visiem jaunajiem klientiem, kas “ESTO” ekosistēmā izvēlēsies izmantot “Bolt Pay Later” maksājumu un kredīta iespēju.
“Kā uzņēmums mēs saviem lietotājiem jau 5 gadus esam nodrošinājuši brīvību par pirkumu maksāt vēlāk. Šajā laikā stabili esam audzējuši spēcīgu lietotāju bāzi un izveidojuši vienu no plašākajiem partnerveikalu tīkliem Baltijas valstīs. “Bolt” zīmola augstā atpazīstamība palīdzēs mums piedāvāt mūsu pakalpojumus vēl plašākam klientu lokam,” komentē Miks Metsa, “ESTO Group” vadītājs.
“Visā pasaulē “Bolt” platformā ik minūti tiek veikti tūkstošiem maksājumu. Mēs pastāvīgi cenšamies nodrošināt saviem klientiem vēl ērtākas norēķinu iespējas, un sadarbība ar “ESTO” ir pirmais solis šajā virzienā,” piebilst Sergejs Basaliga, “Bolt” biznesa attīstības vadītājs.
“Bolt Pay Later” ir patēriņa kredīta pakalpojums, kas neattieksies uz esošajiem mobilitātes vai ēdiena piegādes pakalpojumiem, ko “Bolt” platforma jau nodrošina. Tas nozīmē, ka “Bolt” platformas lietotāji par saviem ar ēdiena piegādi vai mobilitāti saistītajiem pakalpojumiem joprojām norēķināsies tāpat kā līdz šim. “Bolt Pay Later” pakalpojums būs pieejams ikvienam, ne tikai “Bolt” platformas lietotājiem.
ESTO” ir inovatīvu maksājumu un iepirkšanās risinājumu sniedzējs Baltijas valstīs patērētājiem un tirgotājiem gan tiešsaistē, gan fiziskajās tirdzniecības vietās.
“Bolt” ir Eiropas transporta platforma, kuras mērķis ir padarīt mobilitāti pilsētā pieejamāku, drošāku un ilgtspējīgāku, samazinot nepieciešamību pēc personīgajiem auto. Uzņēmums piedāvā dažādus mobilitātes pakalpojumus, tostarp kopbraukšanu, koplietošanas automašīnas un skrejriteņus, kā arī ēdiena un pārtikas preču piegādi 100 miljoniem klientu vairāk nekā 45 valstīs un 500 pilsētās Eiropā un Āfrikā