Kvalitatīvi produkti ir ikviena, uz attīstību vērsta, uzņēmuma mērķis. Taču, kā nodrošināt nemitīgi augstu produktu atbilstību kvalitātes standartiem? Palielinoties preču klāstam un sortimentam, pieaug arī kritēriju daudzums, kā izvērtēt produktu atbilstību. Tādēļ, jo īpaši svarīgi ir laicīgi izstrādāt vadlīnijas un stratēģiju, kā nodrošināt efektīvu un regulāru kvalitātes kontroli sākot no izejmateriālu iegādes, līdz pat produktu piegādēm klientiem.
Vienādi augstas prasības visiem produktiem
Aptuveni vienu trešdaļu no AJ Produkti sortimentā esošajiem produktiem, mēs ražojam savās rūpnīcas, bet pārējo piegādā ražotāji galvenokārt no Zviedrijas vai citām Eiropas valstīm. Tomēr pirms iekļaušanas mūsu produktu klāstā, neatkarīgi no to izcelsmes, ikvienu no jaunajiem produktiem rūpīgi izvērtē mūsu kvalitātes atbilstības nodaļa. Nevienam produktam, pat ne mūsu ražotajiem produktiem, netiek pieļautas atkāpes no kvalitātes standartiem. Daudzus mūsu ražotos un piegādātāju nodrošinātos jaunos produktus pirms iekļaušanas produktu klāstā ir pārbaudījis arī neatkarīgs, akreditēts testēšanas institūts. Tas sniedz mums papildu pārliecību par kvalitātes produktu atbilstību mūsu un mūsu klientu prasībām.
Jauno produktu kvalitātes kontrole
Kvalitātes novērtējums jaunajiem produktiem un produktu pirmreizējais novērtējums vienmēr ir plašāks. Tas ietver gan produkta funkcionālos testus, gan ārējo īpašību pārbaudi, piemēram, virsmas apdari, izturību, drošību un stabilitāti. Mēs pievēršam uzmanību arī tam, cik labi iepakojums pasargā produktu transportēšanas laikā un vai šim produktam ir izstrādāts pielāgots iepakojuma risinājums. Cik skaidras ir montāžas instrukcijas, vai produktu ir viegli salikt un vai tam ir atbilstoša kvalitātes zīme (Nordic Ecolabel, CE zīme utt.). Tas, ka produkti ir marķēti ar attiecīgiem simboliem, cita starpā liecina par to atbilstību augstām prasībām tādās jomās kā ķīmiskais sastāvs, atbildīgas piegādes ķēdes un ietekme uz vidi visā produkta dzīves ciklā. Tikai tad, kad visi augstākminētie nosacījumi ir pārbaudīti, produkts tiek apstiprināts.
Esošā produktu klāsta regulāra pārbaude
Katram mūsu produktam pirms tā apstiprināšanas ir veikta rūpīga kvalitātes pārbaude, taču tas nenozīmē, ka pēcāk vairs necenšamies tos uzlabot. Lai uzturētu produktu klāsta kvalitāti nemainīgi augstā līmenī, pastāvīgi veicam drošības, stiprības un stabilitātes testus un citus mērījumus arī sortimentā jau esošajiem produktiem. Mēs regulāri sekojam līdzi arī klientu atsauksmēm. Katru dienu izskatot klientu atsauksmes, mēs meklējam iespējas, kā produktus uzlabot. Arī kļūdu un nepilnību monitorings ir īpaši svarīgs kvalitātes kontroles procesa elements. Ir īpaši svarīgi nekavējoties reaģēt uz klientu negatīvajām atsauksmēm, ja tādas tiek saņemtas, lai operatīvi atrisinātu radušos problēmu un nodrošinātu arī izcilu pēcpārdošanas servisu un uzlabotu jau esošo produktu.
Produkti attīstās kopā ar uzņēmumu
Produkts ir neatņemama uzņēmuma daļa un otrādi. Kvalitāte, tas ir nemitīgs process. Lai nodrošinātu šo mūsu pārliecību realizāciju dzīvē, mēs esam saņēmuši ISO 9001 sertifikātu un ievērojam tādus procesus, kas nodrošina kvalitāti visos uzņēmējdarbības posmos. Viens no mūsu pastāvīgo uzlabojumu politikas principiem ir pārbaudīt piegādātāju preces un pakalpojumus. Šis izvērtējums ir balstīts uz piegādātāju vēlmi sadarboties, piegāžu uzticamību un spēju konsekventi nodrošināt augstu kvalitāti.
Apzinoties esošās situācijas tirgus dinamiku, mēs esam pārliecināti, ka elastība un spēja pielāgoties ir uzņēmumu veiksmes ķīla. Klienti novērtē ne vien izcilu produktu kvalitāti, bet arī savlaicīgas piegādes un kompetentu, pretimnākošu pēcpārdošanas servisu.
Tieši tādēļ pārdomāti un viegli pielāgojami kvalitātes izvērtēšanas mehānismi, sniedz mums iespēju ātri un ar pārliecību papildināt sortimentu ar kvalitatīviem jauniem produktiem, nodrošināt uzticamu sadarbību ar piegādātajiem un nodrošināt klientiem kvalitatīvus risinājumus, kas attaisno uzņēmuma kvalitātes standartus.
Pretimnākošs un kompetents klientu apkalpošanas serviss
Mēs ļoti labi zinām, ka kvalitatīvas preces ir tikai daļa no veiksmes formulas. Ilgtermiņa sadarbība veidojas, nodrošinot arī kvalitatīvu klientu apkalpošanu, sākot no piemērotāko risinājumu ieteikuma, līdz pat telpu 3D plānojuma izstrādei, preču piegādēm un montāžas. Ir īpaši svarīgi sniegt kompetentu apkalpošanu un iedziļināties klienta vajadzībās, lai rastu tiešām piemērotāko un atbilstošāko risinājumu. Tādēļ mēs regulāri veicam produktu apmācības un jauno produktu prezentāciju saviem darbiniekiem. Arī pieredzes apmaiņa un klientu atsauksmes mums palīdz aizvien uzlabot mūsu servisu.
Neatkarīgi no tā vai klientam nepieciešami ergonomiski biroja krēsli, augstumā regulējami galdi vai noliktavu plaukti, mēs esam gatavi palīdzēt un dalīties savā pieredzē, lai kopā ar klientu izstrādātu tiešām efektīvu un ergonomisku darba vidi.