Digitalizācija auto izvēlē, elektroauto pārdošanas pieaugums, lietotu auto reputācijas maiņa, jaunas prasības autoservisiem un klientu paradumu transformācija – tā ir autopārdošanas industrija šodien, kur Moller Auto dīleri, tirgojot gan jaunas, gan lietotas automašīnas, navigē vienas pieturas dīleru koncepta virzienā.
Par šodienu, rītdienu un izaicinājumiem Dienas Bizness uzdeva jautājumus Moller Auto uzņēmumu grupas izpilddirektorei Baltijā Izīdai Gerkenai.
Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 23.janvāra numurā lasi:
Statistika
Pēc inflācijas vētras satraukums par veselības aprūpes cenām
Tēma
Latvijas ilgtspējīgas attīstības mērķis nav sasniedzams
Finansējums
CleanR Grupa pēc obligāciju emisijas uzņem apgriezienus
Reitingi
Nodokļu maksātāju reitingu sistēma piedzimusi ar jautājumiem
Industriālie parki
Rūpniecības izaugsme nav iespējama bez industriālajiem parkiem
Nodokļi
Latvija atliek direktīvas ieviešanu, bet uzņēmumiem jābūt uzmanīgiem
Biznesa ideja
Pulkstenis, kas risina sociālas problēmas
Pasaules ekonomika
Davosas cilvēks brīnās par uzticības zudumu
Portrets
Sanita Meijere, SK ID Solutions Latvijas filiāles vadītāja
Brīvdienu ceļvedis
Kaspars Eglītis, aģentūras TBWALatvija vadītājs un radošais izpilddirektors
Uzņēmumu jaunumi
Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.
Meklē arī lielākajās preses tirdzniecības vietās!