Alternatīvais miestiņš 

Ražotāji vēlētos, lai ar laiku bezalkoholiskais alus būtu brīvprātīga izvēle, kam cilvēki dod priekšroku garšas dēļ, nevis tāpēc, ka konkrētos apstākļos nedrīkst iemalkot alu

Anda Asere, 2017. gada 22. jūnijs plkst. 7:21

Fotogrāfijas - raksta galerijā!

«Bezalkoholiskais alus Latvijā ir nišas produkts, aizņemot mazāk nekā 1% no kopējā pašmāju alus tirgus. Analizējot pēdējo trīs gadu tirgus datus, jāsecina, ka Latvijā bezalkoholiskā alus apjomi nepalielinās un tā popularitāte nepieaug, tomēr jāņem vērā, ka šeit līdz šim nav veiktas aktivitātes, lai mērķtiecīgi informētu sabiedrību par bezalkoholiskā alus segmentu un tā lietošanas kultūru un paradumiem. Iespējams, ka pieprasījums līdz šim nav audzis arī mazās izvēles, garšas īpašību, kā arī stereotipu dēļ, ka bezalkoholiskais alus negaršo pēc alus un nav baudāms,» saka Maija Vikmane, AS Cēsu alus Mārketinga nodaļas vadītāja.

AS Aldaris alus someljē Andris Rasiņš stāsta, ka šobrīd visā pasaulē attīstās bezalkoholiskā alus tirgus, kas skaidrojams ar to, ka cilvēki sāk pievērst uzmanību tam, ko lieto, tāpat arī gribas atsvaidzināties ar bezalkoholisku produktu, nevis gāzētu limonādi. Aldara mārketinga vadītāja Inga Berkoviča papildina – cilvēki vairāk pievērš uzmanību tam, cik daudz alkohola lieto, kāds ir dzēriena sastāvs, cik daudz kaloriju tas satur, vai tas ir dabīgs. «Bezalkoholisko alu lielākoties izvēlas pircēji, kuriem garšo alus, bet kuri konkrētajā situācijā vēlas baudīt bezalkoholisku alternatīvu, piemēram, autovadītāji un grūtnieces. Tomēr, ja pircējam tiek piedāvāts kvalitatīvs produkts, saglabājot īsta alus garšu, bezalkoholiskā alus lietošanas paradumi var mainīties un paplašināties, pircējiem šo alu izvēloties arī citās situācijās,» paredz M. Vikmane.

Visu rakstu Alternatīvais miestiņš lasiet 22. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

SIA Rešetilovs aizvirzās no krīzes, ko uzņēmums savā 28 gadu pastāvēšanas laikā...

Nepilniem 40 000 mikrouzņēmuma nodokļa maksātājiem var nākties domāt par savu nākotni,...

Šefpavārs Maksims Cekots, atverot restorānu Max Cekot Kitchen Rīgā, Torņkalnā, kurā piedāvā...

Lai gan konkurence elektronikas mūzikas instrumentu ražošanas segmentā ik gadu saasinās, SIA...

Investējot 15 miljonus eiro, Salienā, Babītes novada Piņķos uzsākta King's College Britu...

No šīs sadaļas
2017. gada 20. jūnijs plkst. 8:00

Šobrīd piena pārstrādes uzņēmums Latvijas Piens ir drošās rokās, intervijā DB atzīst...

2017. gada 20. jūnijs plkst. 7:27

Šā gada rudenī Jelgavā darbu sāks šokolādes rūpnīca SIA Chocolette Confectionary, kas...

2017. gada 19. jūnijs plkst. 17:25

Igaunijas parlaments (Rīgikogu) pirmdien pieņēmis likumu, kas paredz aplikt ar nodokli saldinātos...

2017. gada 19. jūnijs plkst. 13:46

Vasaras saulgriežus sagaidot, Latvijas balzams (LB) uzsāk ražot Rīgas Melnā Balzama Upeņu...

2017. gada 19. jūnijs plkst. 11:51

Ūdens ražotājs Venden, konsultējoties ar ārstiem un dietologiem, radījis jaunu produktu –...

2017. gada 16. jūnijs plkst. 10:07

Sākot jaunu sadarbību, DNB banka piešķīrusi finansējumu konditorejas izstrādājumu ražotājam...

2017. gada 16. jūnijs plkst. 7:56

Itālijā nodibināta Organiskās pārtikas ražošanas un tirdzniecības asociācija OPTA, dibinātāju...

2017. gada 15. jūnijs plkst. 17:42

Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (LSEZ) teritorijā plānots celt griķu ražotni, kuras izveidē...

2017. gada 15. jūnijs plkst. 12:29

Konservu un pārtikas piedevu ražotājs SIA Milda KM izsludinājis konkursu uz rūpnīcas...

2017. gada 15. jūnijs plkst. 7:31

Ievārījuma ražotājs Puratos Latvia investēs jaunās iekārtās, kas ļaus palielināt ražošanas...