Tehnoloģijas

Angry Birds izstrādātāja peļņa pirmajā ceturksnī vairāk nekā dubultojusies

LETA, 17.05.2018

Jaunākais izdevums

Populārās videospēles «Angry Birds» izstrādātājs - Somijas uzņēmums «Rovio» - šā gada trešajā ceturksnī strādājis ar 7,1 miljona eiro tīro peļņu, tai vairāk nekā dubultojoties salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn, teikts ceturtdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas pieaugumu galvenokārt veicinājusi «Angry Birds» otrās daļas popularitāte, tai sasniedzot rekordlielus ienākumus.

Kā ziņots, Rovio« pērn septembrī veiksmīgi debitēja Helsinku fondu biržā.

Lēmums kotēt akcijas Helsinku fondu biržā tika pieņemts saistībā ar panākumiem, kas gūti pēc »Angry Birds« filmas uzņemšanas un ar videospēli saistītu produktu pārdošanas.

Kompānijas »Sony Entertainment« 2016.gadā izlaistā filma »Angry Birds« (»Dusmīgie putni«) guva milzīgus panākumus, pasaulē nopelnot 350 miljonus dolāru.

Tāpat »Rovio« pieder arī »Angry Birds« izklaides parki vairākās valstīs, tostarp Somijā, Ķīnā un Spānijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Angry Birds izstrādātājs trešajā ceturksnī cietis prāvus zaudējumus

LETA--AFP, 23.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Populārās spēles «Angry Birds» izstrādātājs - Somijas uzņēmums «Rovio» - šā gada trešajā ceturksnī strādājis ar 800 000 eiro zaudējumiem, kas galvenokārt skaidrojami ar investīcijām videospēļu izstrādei.

«Rovio» norāda, ka uzņēmums videospēļu izstrādei investējis 22 miljonus eiro, cerot, ka šis ieguldījums palielinās ienākumus nākotnē.

Tikmēr kompānijas tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies līdz 70,7 miljoniem eiro, salīdzinot ar 50 miljoniem eiro attiecīgajā laika periodā pērn.

«Rovio» septembrī veiksmīgi debitēja Helsinku fondu biržā.

Lēmums kotēt akcijas Helsinku fondu biržā tika pieņemts saistībā ar panākumiem, kas gūti pēc «Angry Birds» filmas uzņemšanas un ar videospēli saistītu produktu pārdošanas.

Kompānijas «Sony Entertainment» 2016.gadā izlaistā filma «Angry Birds» («Dusmīgie putni») guva milzīgus panākumus, pasaulē nopelnot 350 miljonus dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veiksmīgai spēlei jānodrošina fantastiska pieredze un jāspēj atšķirties starp citām, kā arī nepieciešams lielisks zīmols un mārketings

Tā intervijā Dienas Biznesam stāsta Somijas izglītojošo spēļu kompānijas Lightneer līdzdibinātājs un Rovio bijušais mārketinga vadītājs Peters Vesterbaka (Peter Vesterbacka). Savukārt mācību spēlēm ir vēl papildu izaicinājums – tām jābūt arī izglītojošām. Viņš stāsta arī par spēļu biznesu, konferenču organizēšanu un tuneļa būvniecību starp Helsinkiem un Tallinu.

Vairākus gadus jūs strādājāt Rovio, kas zināma saistībā ar spēli Angry Birds. Tagad jūs strādājat citā spēļu kompānijā – Lightneer. Kas ir vajadzīgs veiksmīgai spēļu kompānijai?

Starta punkts ir nodrošināt spēlētājam fantastisku pieredzi. Tā tas ir jebkurā biznesā – ir jānodrošina kaut kas lielisks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Angry Birds izstrādātāja akcijas cena pēc rezultātu paziņošanas sarūk par 20%

Žanete Hāka, 24.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Angry Birds spēles izstrādātāja, Somijas kompānijas Rovio, akcija cena Nasdaq Helsinki pēc slikto ieņēmumu datu publicēšanas saruka par 20%.

Cena samazinājās līdz 9,57 eiro, tādējādi sasniedzot visu laiku zemāko cenu. Jāatgādina, ka kompānija nesen īstenoja sākotnējo publisko piedāvājumu.

Db.lv jau rakstīja, ka Rovio šā gada trešajā ceturksnī strādājis ar 800 000 eiro zaudējumiem, kas galvenokārt skaidrojami ar investīcijām videospēļu izstrādei.

«Rovio» norāda, ka uzņēmums videospēļu izstrādei investējis 22 miljonus eiro, cerot, ka šis ieguldījums palielinās ienākumus nākotnē.

Tikmēr kompānijas tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies līdz 70,7 miljoniem eiro, salīdzinot ar 50 miljoniem eiro attiecīgajā laika periodā pērn.

«Rovio» septembrī veiksmīgi debitēja Helsinku fondu biržā.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB Viedoklis

Redakcijas komentārs: Digitālais nodoklis valstu interešu krustugunīs

Rūta Kesnere - DB komentāru nodaļas redaktore, 12.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bez godīgiem nodokļiem lielajām interneta tehnoloģiju kompānijām mēs piedzīvosim valstu, kādas mēs tās pazīstam, beigas. Ar tādu virsrakstu pērnā gada nogalē klajā nāca laikraksts The Guardian, rakstot par ES digitālā nodokļa neveiksmēm.

Šis nodoklis pašlaik ir viena no ES TOP aktualitātēm, taču vismaz pagaidām izskatās, ka vienošanos panākt būs teju neiespējami. Proti, gan Eiropas Komisija, gan vairākas dalībvalstis – Francija, Spānija, Lielbritānija – ir runājušas par nepieciešamību aplikt ar nodokļiem tādas lielās interneta tehnoloģiju firmas kā Amazon, Google, Facebook u.c. Īpaši par šāda nodokļa nepieciešamību iestājas Francijas prezidents Emanuels Makrons, kura jaunākais priekšlikums, līdztekus ar vairākām citām valstīm, ir aplikt lielās interneta kompānijas, kuru apgrozījums pārsniedz noteiktu slieksni, ar 3% nodokli no apgrozījuma. Turklāt nodokļa sadalīšanā starp valstīm tiktu ņemts vērā tas, kur atrodas lietotājs, nevis kur izvietota kompānijas galvenā mītne.

Komentāri

Pievienot komentāru