Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmums “Balcia Insurance” (Balcia) šovasar plāno uzsākt darbību Igaunijas tirgū, nostiprinot savu klātbūtni Baltijas reģionā.

Apņemoties nodrošināt inovatīvus, visaptverošus nedzīvības apdrošināšanas produktus un mūsdienīgus klientu apkalpošanas kanālus, “Balcia” plāno apkalpot gan privātpersonu, gan uzņēmumu vajadzības.

“Balcia” uzņēmuma filiāli kaimiņvalstī vadīs Deniss Nikolajevs, kurš iepriekš bijis “ADB Gjensidige” Igaunijas filiāles vadītājs un apdrošināšanas pārdošanas vadītājs “BTA Baltic Insurance Company”. Viņa vadībā uzņēmumā šogad paredzēts izveidot vismaz 25 jaunas darba vietas un izaugsmi turpināt arī nākamajos gados.

“Mūsu klātbūtne Igaunijā iezīmē būtisku pavērsienu “Balcia” biznesa attīstības stratēģijā, kuras mērķis ir nostiprināt mūsu pozīciju Baltijas reģionā,” norāda Balcia valdes priekšsēdētājs Jānis Lucaus.

“Mēs pozitīvi raugāmies uz Igaunijas tirgu, kas pazīstams ar digitālo attīstību, inovācijām un progresīvu valsts pārvaldi. Tāpat augsti novērtēju Denisa pievienošanos “Balcia” komandai. Pateicoties viņa pieredzei apdrošināšanas nozarē un padziļinātajai interesei par digitāliem risinājumiem, esmu pārliecināts, ka viņa vadībā Igaunijas komanda sasniegs izcilus rezultātus un ātri iekaros Igaunijas iedzīvotāju uzticību.”

Deniss Nikolajevs, apdrošināšanas tehnoloģiju industrijas eksperts, pauž pārliecību par pārmaiņu nepieciešamību nozarē: "Lai gan Baltijas valstu apdrošināšanas tirgū šobrīd valda sīva konkurence, mēs redzam, ka tradicionālie apdrošināšanas produkti, kas kalpo tikai lielu un ārkārtēju risku mazināšanai, vairs pilnvērtīgi nenosedz šodienas klientu vajadzības.

"Balcia” ir tālredzīgs uzņēmums, kas iet kopsolī ar mainīgajām cilvēku dzīvesstila tendencēm, vienlaikus nepārtraukti izvērtējot inovatīvu risinājumu ieviešanu ar mērķi uzlabot klientu pieredzi un nodrošināt efektīvāku procesu pārvaldību."“Balcia” filiāles mērķis Igaunijā ir parādīt klientiem, ka apdrošināšana ir vienkārša un ērti pieejama, līdzīgi kā televīzijas pakalpojumu abonēšana vai pārtikas preču iegāde tiešsaistē. Igaunijas klienti “Balcia” apdrošināšanas produktus varēs iegādāties gan ar apdrošināšanas brokeru starpniecību, gan “Balcia” mājaslapā, savukārt gada otrajā pusē arī mūsdienīgā mobilajā lietotnē.

“Balcia” ir apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmums ar vietējo kapitālu un pieredzi starptautiskajos tirgos. 2020. gadā uzņēmums piedzīvoja būtiskas pārmaiņas, ieviešot jaunu biznesa stratēģiju un zīmola identitāti, pozicionējot sevi kā apdrošinātāju, kas vērsts uz jauniem, moderniem risinājumiem, tostarp pēc abonementa principa piedāvājot ērti un viegli iegādāties vai atcelt apdrošināšanas pakalpojumus tiešsaistē. 2022. gadā “Balcia” veiksmīgi startēja Latvijas tirgū, tādējādi paplašinot savu ģeogrāfisko pārklājumu Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru