Jaunākais izdevums

Pārtikas un sadzīves preču interneta veikals Latvijā Barbora.lv pērn sasniedza apgrozījumu 17,9 miljonu eiro apmērā, kas ir par 132% vairāk nekā 2019. gadā, informē uzņēmumā.

Barbora.lv pērn atklāja ceturto preču komplektēšanas centru Rīgā, izvērsa savu darbību visā Latvijā, atverot 33 produktu saņemšanas punktus visā valsts teritorijā, kā arī investēja vairāk nekā 360 000 eiro jauna autoparka izveidē.

"Aizvadītā gada ievērojamo panākumu pamatā bija uzņēmuma spēja ātri pielāgoties pandēmijas apstākļiem un strauji attīstīt uzņēmuma darbību, kā arī lēciens pieprasījumā pēc pārtikas un sadzīves preču piegādes pakalpojumiem, kas kļuva akūti nepieciešami iedzīvotājiem visā Latvijā," saka interneta veikala Barbora.lv vadītāja Sanita Bērziņa.

Sava autoparka izveidē Barbora investē 360 000 eiro 

Interneta veikals “Barbora” paziņojis par uzņēmumam piederošā autoparka atklāšanu, nodrošinot...

"Viens no 2020. gada mērķiem bija attīstīt Barbora.lv darbību reģionos, kas Covid-19 radītās krīzes apstākļos ātri vien kļuva par mūsu prioritāti. Sadarbībā ar mazumtirdzniecības tīklu Maxima pagājušā gada pavasarī mēs mēneša laikā atvērām 33 produktu saņemšanas punktus visā Latvijā," papildina S.Bērziņa.

Papildus "pick-up" punktu atvēršanai, Barbora.lv pērn atklāja arī ceturto preču komplektēšanas centru Rīgā. Līdz ar straujo biznesa attīstību, Barbora.lv pagājušajā gadā ievērojami palielinājusi arī darbinieku skaitu – 2020. gada beigās darbinieku skaits bija par 245% lielāks nekā gadu iepriekš.

"Pērn pieredzējām līdz šim straujāko Barbora.lv un kopumā pārtikas e-komercijas attīstību Latvijā. Klientu skaits aizvadītā gada decembrī bija četras reizes lielāks, savukārt veikto pasūtījumu skaits pieauga trīskārši, salīdzinot ar šo pašu periodu 2019. gadā. Pandēmijas iespaidā ļoti daudzi iedzīvotāji ir mainījuši savus iepirkšanās paradumus, novērtējot iepirkšanās internetā ieguvumus – kā ietaupīts laiks un droša iepirkšanās," saka S. Bērziņa.

Runājot par šo gadu, Sanita Bērziņa uzsver, ka uzņēmums jau ir investējis vairāk nekā 360 000 jauna autoparka izveidē, nodrošinot arī jaunas darba vietas kurjeriem. Papildus tam, šīs investīcijas gada laikā plānots dubultot. Tāpat arī Barbora.lv šogad ir paplašinājusi piegādes teritoriju līdz pat Jelgavai un jau tuvākajā laikā iekļaus vēl jaunas pilsētas, lai preču piegādes pakalpojums būtu pieejams vēl lielākam klientu lokam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikals “Barbora” paziņojis par uzņēmumam piederošā autoparka atklāšanu, nodrošinot jaunas darba vietas vairākiem desmitiem kurjeru un ievērojami ceļot līdzšinējo pasūtījumu izpildes kapacitāti.

Pirmie “Barbora” īpašumā esošie mikroautobusi jau šonedēļ uzsākuši klientu apkalpošanu Rīgā un tās tuvējā apkārtnē, un plānots, ka līdz ar augošo pasūtījumu skaitu, arī piegādes transporta apjoms šī gada laikā tiks dubultots.

Jaunā autoparka atklāšana uzņēmumam turpmāk ļaus ik dienu izpildīt vairāk pasūtījumu nekā līdz šim.

Tāpat ierobežotās klātienes iepirkšanās laikā gada nogalē par vairāk nekā uz pusi ir pieaudzis arī “Barbora Express” pasūtījumu skaits reģionos, kur klienti preces var izņemt 32 izsniegšanas punktos “Maxima” tīkla veikalos.

“Jaunā “Barbora” autoparka izveidē un piegādes transporta iegādē esam investējuši jau vairāk nekā 360 tūkstošus eiro, taču, turpinot autoparka pilnveides darbus, šīs investīcijas tuvākā gada laikā tiks dubultotas. Paredzam, ka arī šogad iedzīvotāji aizvien biežāk vēlēsies veikt ikdienai nepieciešamos pirkumus tiešsaistē, tāpēc aizvadītā gada laikā esam ieguldījuši visas pūles “Barbora” esošās kapacitātes pilnveidošanā, ” komentē interneta veikala “Barbora.lv” vadītāja Sanita Bērziņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 laiks ir mainījis cilvēku paradumus e-komercijā, un pieaugošajam pieprasījumam un klientu prasībām pretī ir jāliek efektīvs piegādes ātrums un pēc iespējas plašāks preču sortiments.

Tāds ir kopīgais secinājums pēc radošās konferences “Loģistika e-komercijā”, kuru izdevniecība Dienas Bizness organizēja sadarbībā ar VAS Latvijas Pasts, SIA Omniva, SIA Rimi Latvia, tirdzniecības centru internetā 220.lv un SIA SSI Schaefer.

Pasts e-komercijas laikmetā

Vēl aizvien Latvijas Pasta īpašumā ir pasta nodaļas, kuras izveidotas pirms 100 gadiem, kad valdīja zirgu transports un telegrāfs, tomēr šīs aizpagājušā gadsimta liecības uzņēmumā mudinājušas VAS Latvijas Pasts valdes priekšsēdētāju Mārci Vilcānu domāt par nākotni.

Patlaban vairs tikai daži sūta vēstules papīra formātā, toties teju katrs ir iegādājies preci internetā, un nereti to piegādā Latvijas Pasts. Uzņēmums pēdējos gados ir atdzimis jaunā veidolā kā e-komercijas loģistikas realizētājs, un šī joma ik dienu piedāvā jaunus izaicinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru