Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu un uzkodu mazumtirgotājs Baltijas valstīs Candy POP paplašina savu darbību, iegādājoties Snackoland mazumtirdzniecības ķēdi – vadošo saldumu un uzkodu veikalu tīklu Latvijā.

“Pēdējo četru gadu laikā Baltijas valstīs mūsu stratēģija ir pierādījusi savu efektivitāti – mēs esam pilnveidojuši integrētu biznesa modeli, apvienojot savu ilggadīgo mazumtirdzniecības pieredzi un spēju strādāt vairumtirdzniecības mērogos. Snackoland iegāde paātrinās mūsu izaugsmi Latvijā, nodrošinot mums vairāk saskares punktu ar klientiem,” saka Candy POP Group līdzdibinātājs un izpilddirektors Dovidas Juškis (Dovydas Juškys).

Pirms šīs paplašināšanās Candy POP jau bija spēcīgās pozīcijās Latvijā, pārvaldot sešus mazumtirdzniecības veikalus Rīgas lielākajos tirdzniecības centros un uzturot augstu atpazīstamību, kā arī lojālu klientu bāzi galvaspilsētā. Snackoland iegāde ļauj paplašināties arī uz reģioniem, tādejādi palielinot Candy POP zīmola veikalu pieejamību un vēl vairāk nostiprinot savu tirgus pozīciju visā Latvijā.

Iegādātie veikali tiks integrēti Candy POP tīklā. Tie tiks atvērti, rīkojot Candy POP raksturīgos atklāšanas pasākumus, kas tradicionāli piesaista daudz cilvēku un raisa lielu pircēju interesi.

Dovidas Juškis norāda, ka FMCG (ātras aprites patēriņa preču) tirgus ir ļoti dinamisks un tajā ir liela konkurence, tāpēc Candy POP prioritāte ir pieprasījuma radīšana, nevis vienkārši produktu izvietošana plauktos. „Tā kā patērētāji arvien vairāk laika pavada tīmeklī, mēs rūpīgi sekojam līdzi digitālajām tendencēm un pārvēršam tās par iespējām radīt inovācijas, izraisīt interesi un pārsteigt klientus ar jauniem produktiem,” viņš piebilst.

Papildus mazumtirdzniecībai, Candy POP paplašina arī savu vairumtirdzniecības tīklu, kas tagad aptver vairāk nekā 20 mazumtirdzniecības ķēdes un 3000 tirdzniecības vietas visā Baltijas reģionā, tajā skaitā piegādājot produktus tādām veikalu ķēdēm kā Rimi, Maxima, Selver, Circle K un citiem.