Quantcast

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šovasar plānots piedāvāt mobilās lietotnes "Latvijasporto.com" testa versiju, kas dos iespēju rezervēt sporta laukumus, apkopot personīgo un komandas statistiku, saņemt motivējošas īsziņas, kā arī atrast treniņu biedrus.

Idejas autora Sergeja Petrova veiktā aptauja liecina, ka 60% vēlas sportot biežāk, ja vien kāds organizē aktivitātes, tāpēc viņš cer, kas šis risinājums palīdzēs jauniešiem kļūt aktīvākiem sportā.

"Pagājušās vasaras sezonā saskāros ar to, ka infrastruktūra, kuru pašvaldības tik strauji veido, netiek nodrošināta ar IT risinājumiem, viss tiek darīts personīgi vai pa tālruni, kas ir ārkārtīgi neērti un neatbilst 21. gadsimta digitālajiem standartiem," teic S. Petrovs. Viņš vēlējās noorganizēt futbola mini turnīru, bet radās vairāki izaicinājumi – kur atrast pārējos spēlētājus, kā administrēt turnīru, kur uzglabāt datus. Iecerēts, ka visus šos uzdevumus atrisinās mobilā lietotne "Latvijasporto".

Šobrīd tiek veikta aptauja mērķauditorijas vidū, tiek izstrādāts dizaina projekts, ir saņemts novērtējums no programmētājiem. Pēc saziņas ar potenciālajiem lietotājiem no dažām funkcijām nolemts atteikties, bet citas tiek pievienotas. "Esam gatavi sākt izstrādi un ieviešanu pēc iespējas ātrāk. Karantīna mūs mazliet palēnināja, bet nelika atmest plānus," teic S. Petrovs.

S. Petrova ideja uzvarēja starptautiskās organizācijas "Reach for Change" Latvijas konkursā "Pārmaiņu līderis 2020", iegūstot iespēju piedalīties inkubācijas programmā. "Mēs noteikti piedalīsimies. Ceram uz tiešu saziņu ar investoriem un kopā ar inkubatora speciālistiem centīsimies radīt optimālu risinājumu, kuru nav grūti palaist, bet kas uzreiz patiks lietotājiem. Iepriekš saņēmām pozitīvas atsauksmes par savu ideju, vēlamies to ieviest, esam pateicīgi par jebkādu atbalstu," viņš norāda.

Šis ir ceturtais IT projekts, ar ko S. Petrovs strādā, un pārējie trīs ir sasnieguši viena miljona lietotāju auditoriju, piemēram, resurss grāmatu meklēšanai, maiņai un pasūtīšanai "bibliobank.com".

Viņš ir pārliecināts, ka sporta mobilā lietotne var būt rentabla. "Pēc starta ir ļoti zemas izmaksas un ir pietiekami ar 10 līdz 20 tūkstošu cilvēku auditoriju," tā S. Petrovs.

Db.lv jau rakstīja, ka starptautiskās organizācijas "Reach for Change" Latvijas konkursā "Pārmaiņu līderis 2020" četri uzvarētāji iekļuvuši inkubatorā, lai viņu biznesa idejas palīdzētu uzlabot bērnu un jauniešu dzīves kvalitāti Latvijā un arī ārpus tās, tostarp S. Petrova ideja par mobilo lietotni sporta amatieriem.

Komentāri

Pievienot komentāru