Jaunākais izdevums

Dīzeļdegvielas piedevas "AdBlue" ražotāja SIA "CrossChem" ieviesusi jaunu mobilo lietotni, ar kuras palīdzību klienti var iegādāties "AdBlue" tieši no ražotāja 17 uzpildes stacijās visā Latvijā,informē uzņēmumā.

Līdz šim "AdBlue" uzpildes staciju tīkls bija pieejams tikai juridiskām personām un citi varēja iegātāties "CrossChem" ražoto "AdBlue" sadarbības partneru tirdzniecības vietās vai interneta veikalā "cc-market.com".

No 1.oktobra visas "CrossChem" "AdBlue" uzpildes stacijas ir pieejamas ikvienam, kas izmantos "CrossChem" mobilo lietotni, norāda "CrossChem" valdes priekšsēdētājs Ričards Andersons.

Visās "CrossChem" "AdBlue" uzpildes vietās ir izvietots QR kods, kuru noskenējot, klients tiks novirzīts uz lietotnes lejupielādes vietni. Lai veiktu "AdBlue" uzpildi, nepieciešams reģistrēties lietotnē un pievienot bankas norēķinu karti.

"AdBlue" ir paredzēts dīzeļdegvielas dzinējiem, kuri aprīkoti ar selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) sistēmu. Tā mērķis ir attīrīt tehnikas izplūdes gāzes un mazināt dabas piesārņojumu.

Jau vēstīts, ka 2022.gadā "CrossChem" auditētais apgrozījums bija 38,315 miljoni eiro, kas ir par 20,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 84,1% - līdz 3,31 miljonam eiro.

Uzņēmums reģistrēts 2007.gadā, un tā pamatkapitāls ir 1,301 miljons eiro. "CrossChem" vienīgais īpašnieks ir SIA "CrossChem International", kas uz pusēm pieder Janai Muzičenko un Ričardam Andersonam. "CrossChem" obligācijas kotē biržas "Nasdaq Riga" alternatīvajā tirgū "First North".

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

CrossChem investējis 300 000 eiro jaunā ražošanas un fasēšanas līnijā Olainē

Db.lv, 10.05.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dīzeļdegvielas piedevas "AdBlue" ražotājs SIA "CrossChem" investējis 300 000 eiro jaunas, digitalizētas ražošanas un fasēšanas līnijas izveidē Olainē, teikts kompānijas paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".

Projekts īstenots sadarbībā ar Norvēģijas grantu programmu.

Jaunā ražošanas un fasēšanas līnija ir daļa no "AdBlue EVO" ieviešanas projekta. Tā īstenošanai "CrossChem" izveidota īpaša programmatūra, kas nodrošina un uzrauga ražošanas procesa darbību.

Digitalizētā ražošanas līnija sastāv no vairākiem sektoriem, kas iekļauj "AdBlue" ražošanu noteiktās partijās, uzglabāšanu lielākos apmēros un fasēšanu dažādu tilpumu tarā. Attīstot ražošanas procesu, "CrossChem" pietuvojas vienai no uzņēmuma prioritātēm - procesu automatizācijai.

"Jaunā ražošanas un fasēšanas līnija ir pēdējais solis darbā pie "CrossChem" radītā "AdBlue EVO" nonākšanas tirgū. Jaunā ražošanas un fasēšanas līnija ļaus apgādāt tirgu ar nepieciešamajiem produkta apjomiem. Šobrīd iekārta ir uzstādīta un pabeigta, to testējam un pielāgojam programmatūru," atzīmē "CrossChem" valdes priekšsēdētājs Ričards Andersons.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīmisko produktu ražotājs un izplatītājs CrossChem ziņo, ka atbilstoši tā neauditētajiem finanšu rezultātiem 2023. gadā uzņēmums nopelnīja 415 tūkstošus eiro un apgrozījums sasniedza 21,1 miljonu eiro.

“Esam gandarīti, ka sarežģītajos ģeopolitiskajos apstākļos turpinām strādāt ar peļņu. Zaļo ķīmisko produktu ceļš nav viegls, stingrais valstiskais regulējums, augstās drošības prasības un nepārtraukti mainīgie importa un eksporta nosacījumi padara mūsu darbu jo īpaši sarežģītu, bet neskatoties uz visām grūtībām mēs apzināmies, ka ejam pareizu ceļu, nodrošinot zaļāku vidi mums visiem” norāda Ričards Andersons, CrossChem valdes priekšsēdētājs.

Tāpat finanšu pārskatā sniegtā informācija liecina, ka uzņēmuma pašu kapitāls sasniedza 5,51 miljonus eiro un kopējais aktīvu apjoms pieauga par 7%, sasniedzot 14,95 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru