Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

BMW X5 plug-in jeb spraudņa tipa hibrīds ir teicams piemērs, ka videi draudzīgs, grezns krosovers spēj izskaust jebkādus kompromisus attiecībā uz braukšanas izjūtām

Kā zināms, Bauda braukt ir kompānijas BMW dzelžaina devīze, kam bavārieši uzticīgi seko, lai aplaimotu savus pircējus ar emocionāliem un patīkami braucošiem eksemplāriem neatkarīgi no to izmēriem un svara kategorijas.

Tāds ir arī BMW plug-in hibrīda jeb BMW X5 xDrive40e lozungs. Pamatā šim modelim ir divu litru 245 ZS jaudīgais BMW TwinPower Turbo benzīna motors, kas strādā pārī ar jaudīgu elektromotoru, bet šo saimniecību uzpasē un palīdz kopīgiem spēkiem virzīt uz priekšu astoņpakāpju Steptronic automāts. Summārā hibrīdsistēmas jauda sasniedz 313 ZS ar brangu 450 ņūtonmetru lielu griezi. Strāvas avots ir lielvoltāžas baterija, ko veido 96 litija jonu elementi.

Pēc papīriem X5 xDrive40e ir spējīgs vismaz 30 kilometrus nobraukt, izmantojot tikai elektrību. To pašrocīgi centās noskaidrot arī šo rindu autors, kam izdevās ar pirmo BMW plug-in hibrīdkrosoveru «dūšīgi» izbraukāties Minhenes apkārtē. Pilsētas kreiserēšanās režīmā, nepārspīlējot ar paātrinājumu un bremzēšanas ciklu strauju maiņu, nepatērējot ne lāses benzīna, izdevās noripināt 20 kilometrus. Mazāk, nekā solīts, taču jāpatur prātā, ka tas notika kārtīgas ziemas apstākļos, kad pār Bavāriju valdīja sals un sniegputenis.

Visu rakstu Ar elektrību, bet nezaudējot braukšanas priekus lasiet 24. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru