Jaunākais izdevums

Dīzeļvilcienos, kas brauc Pļaviņu virzienā, A, B un C zonās plānots noteikt papildu piemaksas, informēja Autotransporta direkcijā (ATD).

Direkcijā norāda, ka dīzeļvilcienos, kas brauc Pļaviņu virzienā, A, B un C zonās plānots noteikt viena eiro piemaksu, bet Krāslavas un Rēzeknes ekspresvilcienos paredzēts noteikt vēl papildu piemaksu viena eiro apmērā.

Piemaksu mērķis ir veicināt Pierīgas pasažieru motivāciju vairāk izmantot elektrovilcienus, kas savukārt nebrauc, piemēram, līdz Daugavpilij, Krāslavai un Rēzeknei.

Plašāku komentāru par izmaiņu stāšanos spēkā ATD nesniedza, bet norādīja, ka konceptuāli apstiprinātās izmaiņas vēl ir nepieciešams detalizēti saskaņot ar visiem iesaistītajiem, tostarp pārvadātājiem, reģioniem, pašvaldībām un citiem.

Tādējādi piemaksas attiecīgajos dīzeļvilcienos attieksies uz pasažieriem, kuri brauc posmā Rīga-Lielvārde.

Attiecīgais lēmums par piemaksām pieņemts Sabiedriskā transporta padomes sēdē piektdien, 29.septembrī.

ATD ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā, autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā, kā arī sabiedriskā transporta plānošanā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedriskā transporta padome piektdien nolēmusi no 31.jūlija ieviest pasažieru vilcienu reisus no Rīgas uz Liepāju un atpakaļ katru dienu, informē Satiksmes ministrijas (SM) pārstāvji.

Vilciens no rīta kursēs virzienā uz Rīgu, bet vakarā - uz Liepāju. Iedzīvotāju pastiprinātā pieprasījuma dēļ svētdienās šis maršruts tiks izpildīts divas reizes.

Līdz šim vilciens uz Liepāju kursēja tikai divas reizes nedēļā un bieži vien bijuši pārpildīti.

VSIA "Autotransporta direkcija" valdes priekšsēdētājs Artūrs Caune norāda virzienā Rīga-Liepāja tika rasts cits risinājums kā iepriekš, izmantojot vilcienu tehniskās iespējas un neseno infrastruktūras pilnveidi, kā arī rodot risinājumu autobusu maršrutu optimizēšanai un salāgošanai ar vilcienu reisiem.

Paralēli, līdz šī gada beigām plānoti "Latvijas dzelzceļa" infrastruktūras uzlabošanas darbi, kas palīdzēs braucienu padarīt ātrāku. Tāpat tuvāko mēnešu laikā tiks vērtēta papildu pieturu iekļaušana maršrutā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noteikti ir jārealizē uzdevums elektrificēt dzelzceļa līniju no Aizkraukles līdz Krustpilij, jo tas ir būtiski no funkcionalitātes viedokļa, intervijā sacīja VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) valdes priekšsēdētājs Rinalds Pļavnieks.

Viņš papildināja, ka ar paredzēto finansējumu to var īstenot, bet laika grafiks būvniecībai ir izaicinošs.

"Jaunajā Eiropas Savienības (ES) fondu plānošanas periodā mūsu plāns ir pagarināt elektrificēto zonu no Aizkraukles līdz Krustpilij. Tādēļ ļoti interesants varētu būt risinājums, ka Rīga un Krustpils ir savienota ar elektrolīniju, bet trīsstūrī Krustpils-Daugavpils-Rēzekne kursē dīzeļvilcieni vai nākotnē bateriju vilcieni," piebilda Pļavnieks.

LDz vadītājs arī sacīja, ka tad Krustpilī būtu jāpārsēžas uz elektrovilcienu, bet, sinhronizējot vilcienu kustību, pārvadājumi varētu būtiski palielināties ar to pašu ritošo sastāvu, nevis dažas reizes dienā brauktu vilciens Daugavpils-Rīga un dažas reizes dienā Rēzekne-Rīga.

Komentāri

Pievienot komentāru