Jaunākais izdevums

Kosmētikas un parfimērijas izplatītāja "Douglas" pārvaldītājs Latvijā un Lietuvā SIA "Douglas Baltic" izslēgts no Uzņēmumu reģistra, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmums izslēgts no Komercreģistra 2024.gada 27.septembrī.

"Douglas Baltic" likvidācijas proces sākās šogad 31.jūlijā, ņemot vērā šogad 5.jūlijā dalībnieka pieņemto lēmumu.

LETA jau ziņoja, ka uzņēmums šogad jūnijā samazināja arī pamatkapitālu par gandrīz 9,089 miljoniem eiro, lai nodrošinātu ieguldījuma atdošanu kompānijas dalībniekam, kā arī samazinātu pamatkapitālu atbilstoši "Douglas Baltic" darbības vajadzībām. Kompānijas pamatkapitāls tika samazināts no 10 311 490 eiro līdz 1 222 834 eiro.

"Douglas Baltic" 2023.gada 26.septembrī pārdeva tai piederošās SIA "Douglas Latvia" un Lietuvā reģistrētā "Douglas LT" kapitāldaļas Nīderlandē reģistrētajai "Douglas" grupas kompānijai "Kirk Beautry Netherlands".

"Douglas Baltic", kuras pamatmērķis bija Lietuvas un Latvijas "Douglas" uzņēmumu konsolidēšana, koordinācija un vienotas stratēģijas izstrāde, finanšu gadā, kas ilga no 2022.gada 1.oktobra līdz 2023.gada 30.septembrim, strādāja ar 109,39 miljonu eiro peļņu, liecina "Firmas.lv".

Tikmēr "Douglas Latvia" finanšu gadā, kas ilga no 2022.gada 1.oktobra līdz 2023.gada 30.septembrim, strādāja ar 33,711 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 27,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 49,4% - līdz 5,023 miljonam eiro.

Kompānija "Douglas Latvia" reģistrēta 2001.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1 174 580 eiro.

Reklāmraksti

“Origo” – jau trešo gadu iecienītākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā

Sadarbības materiāls,15.10.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs “Origo” ir nostiprinājis savas līderpozīcijas kā apmeklētākais, iecienītākais un atpazīstamākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā. Saskaņā ar jaunākajiem pētījumu kompānijas “Kantar” datiem, t/c “Origo” jau trešo gadu pēc kārtas tiek tik augstu novērtēts, apliecinot tā stratēģisko pieeju piedāvājuma veidošanā un spēju operatīvi reaģēt uz mainīgajām patērētāju vajadzībām un tirgus tendencēm.

Pērn t/c “Origo” apmeklēja vairāk nekā 20 miljoni cilvēku, bet šī gada dati liecina par vēl lielāku izaugsmi – tas tikai stiprina tirdzniecības centra statusu kā vienam no stratēģiski nozīmīgākajiem iepirkšanās un satikšanās punktiem galvaspilsētas centrā. Ilgtspējīga izaugsme tiek nodrošināta, pateicoties mērķtiecīgi veidotam nomnieku klāstam, augstvērtīgai lokācijai un spējai elastīgi pielāgoties tirgus un patērētāju uzvedības pārmaiņām.

“Attīstot “Rīgas centrālo biznesa rajonu” kā vienu no galvenajiem uzņēmējdarbības attīstības centriem pilsētā, t/c “Origo” ieņem stratēģiski nozīmīgu lomu kā šī rajona neatņemama sastāvdaļa. Mēs mērķtiecīgi veidojam “Origo” par modernu un viegli pieejamu iepirkšanās vietu pašā Rīgas sirdī, nodrošinot daudzveidīgu veikalu, ēdināšanas un pakalpojumu klāstu, kas atbilst mūsdienu pilsētnieku un biroju darbinieku vajadzībām. Pateicoties izdevīgai atrašanās vietai un pārdomātai nomnieku atlasei, t/c “Origo” saglabā augstus apmeklētības un novērtējuma rādītājus, nostiprinot savas pozīcijas kā vienam no pieprasītākajiem iepirkšanās galamērķiem gan rīdziniekiem, gan pilsētas viesiem. Ņemot vērā augošo konkurenci un patērētāju paradumu izmaiņas, mēs sekojam līdzi aktuālajām tendencēm un mērķtiecīgi investējam gan infrastruktūras pilnveidošanā, gan konceptuālā piedāvājuma attīstībā, lai saglabātu savu konkurētspēju ilgtermiņā,” norāda “Linstow Baltic” un t/c “Origo” komercdirektore Evija Majevska.