Facebook novērtē airBaltic inovatīvo pieeju sociālo mediju reklāmai 

Sociālais tīkls Facebook ir atzinīgi novērtējis Latvijas lidsabiedrības airBaltic inovatīvo pieeju, izmantojot Facebook Attribution sociālo mediju reklāmu analizēšanas rīku, kas palīdzējis izstrādāt mērķtiecīgas kampaņas un labāk izprast klientu rīcību un vajadzības. airBaltic izmantoja Facebook Attribution iegūto informāciju, lai radītu mērķtiecīgas lidojumu reklāmas Facebook, kā rezultātā lidojumu rezervācijas no Facebook pieaugušas par 5,4 reizēm.

Lelde Petrāne, 03.12.2018

Foto: REUTERS/SCANPIX/LETA

«Šoreiz mēs spērām soli uz priekšu, izmantojot sociālā medija Facebook platformu, ko mūsu klienti izmanto visbiežāk. Mēs apzināmies, ka mērķtiecīgas aktivitātes sociālajos tīklos ietekmē komercdarbības rezultātus un klientu apmierinātību, tādēļ esam gatavi izmantot inovācijas, ko piedāvā Facebook,» skaidro airBaltic mārketinga viceprezidente Elīna Prāve.

airBaltic kopā ar aģentūru Mediabrands Digital izstrādāja stratēģiju, kas bija balstīta uz individualizētām airBaltic lidojumu reklāmām Facebook, lai izprastu klientu vēlmes, vajadzības un uzvedību. Šī mērķa sasniegšanai tika izmantoti Facebook rīki: dinamiskās reklāmas (Dynamic adverts) un to novērtēšana (Measurement). Atkārtota, mērķauditorijai adresēta reklāma sniedz iespēju lidsabiedrībām reklamēt konkrētus maršrutus un datumus cilvēkiem, kuri ir tos iepriekš aplūkojuši, bet nav veikuši rezervāciju. Šis formāts dod klientiem iespēju ātri, ērti veikt rezervāciju un pievienot papildu pakalpojumus, neatkarīgi no tā, vai viņi veic pārlūkošanu datorā vai mobilajā ierīcē.

«Vispirms mēs guvām panākumus ar kampaņas aktivitātēm un to apvienošanu ar satura radīšanu sociālajos medijos. Tagad mūsu kampaņām esam pievienojuši arī pastāvīgas, pārdošanu veicinošas funkcijas, piemēram, airBaltic galamērķu reklāmas, un domāju, ka tā ir nākotne — būt vienmēr aktīvam, ne tikai kampaņas laikā. Facebook Attribution rīks ļauj mums pilnvērtīgi izvērtēt reklāmas efektivitāti starp dažāda veida ierīcēm un pieņemt pareizos mārketinga lēmumus, pamatojoties uz lietotāju uzvedību,» stāsta E. Prāve.

Sešu mēnešu laikā šī pieeja ne tikai radījusi ievērojamu tirdzniecības pieaugumu, bet arī devusi ieskatu klientu paradumos. Piemēram, airBaltic uzzinājusi, ka 75% no visām klientu rezervācijām tika veiktas, lietojot gan mobilās ierīces, gan datoru, pirms tika veikts galīgais pirkums. Tas ļauj airBaltic plānot nākamās kampaņas, paturot prātā šos klientu paradumus.

Tevi varētu interesēt

Sadarbībā ar airBaltic Norvik Banka ir izsniegusi pirmos kredītus mācību maksas segšanai...

No 6. līdz 11. novembrim Ķīnā notiek Ķīnas starptautiskā aviācijas un kosmosa izstāde China...

Latvijas lidsabiedrības airBaltic izveidotā Pilotu akadēmija saņēmusi Diamond Aircraft DSIM lidošanas...

Saistībā ar Briseles lidostas virszemes apkalpošanas uzņēmuma «Aviapartner» darbinieku streiku...

Latvijas lidsabiedrība airBaltic ir ieviesusi jaunus, uzlabotus stjuartu un pilotu formastērpus. Latvijas...

Nepalaid garām

Dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" projekta īstenotāji atklājuši pirmās nākotnes infrastruktūras...

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Katrs piektais Latvijas iedzīvotājs jeb 17% ir iegādājušies produktu vai pakalpojumu pēc...

Ar mērķi veicināt biznesa attīstību, tiek apvienots interneta pakalpojumu sniedzējs «Stream Networks»...

Zemo cenu aviokompānija Ryanair pavēstījusi, ka tās tīmekļa vietni jaunākās akcijas laikā...

ASV sociālās komunikācijas gigants «Facebook» panācis vienošanos samaksāt Itālijas varasiestādēm...

Uzņēmumu sadarbība ar blogeriem, kas internetā reklamē produktus vai veido konkrētu viedokli...

Tiek dots starts interneta platformai «Visas iespējas», kas apkopo dažādas iespējas jauniešiem...

Arvien vairāk Latvijas iedzīvotāju vecumā no 65 gadiem izmanto mobilo telefonu, lai...

ASV tehnoloģiju kompānija «Google» ceturtdien paziņoja, ka pēdējos divos gados ir atlaidusi...

Latvijas Dabas fonda (LDF) tiešraides no aizsargājamo sugu putnu ligzdām šogad tiešsaistē...

Tuvākajos mēnešos plānots sākt Zviedrijas mājokļu labiekārtošanas preču kompānijas IKEA preču...