Facebook novērtē airBaltic inovatīvo pieeju sociālo mediju reklāmai

2018. gada 03. decembris plkst. 12:37
Sadaļa: Internets
Dalies ar šo rakstu

Sociālais tīkls Facebook ir atzinīgi novērtējis Latvijas lidsabiedrības airBaltic inovatīvo pieeju, izmantojot Facebook Attribution sociālo mediju reklāmu analizēšanas rīku, kas palīdzējis izstrādāt mērķtiecīgas kampaņas un labāk izprast klientu rīcību un vajadzības. airBaltic izmantoja Facebook Attribution iegūto informāciju, lai radītu mērķtiecīgas lidojumu reklāmas Facebook, kā rezultātā lidojumu rezervācijas no Facebook pieaugušas par 5,4 reizēm.

«Šoreiz mēs spērām soli uz priekšu, izmantojot sociālā medija Facebook platformu, ko mūsu klienti izmanto visbiežāk. Mēs apzināmies, ka mērķtiecīgas aktivitātes sociālajos tīklos ietekmē komercdarbības rezultātus un klientu apmierinātību, tādēļ esam gatavi izmantot inovācijas, ko piedāvā Facebook,» skaidro airBaltic mārketinga viceprezidente Elīna Prāve.

airBaltic kopā ar aģentūru Mediabrands Digital izstrādāja stratēģiju, kas bija balstīta uz individualizētām airBaltic lidojumu reklāmām Facebook, lai izprastu klientu vēlmes, vajadzības un uzvedību. Šī mērķa sasniegšanai tika izmantoti Facebook rīki: dinamiskās reklāmas (Dynamic adverts) un to novērtēšana (Measurement). Atkārtota, mērķauditorijai adresēta reklāma sniedz iespēju lidsabiedrībām reklamēt konkrētus maršrutus un datumus cilvēkiem, kuri ir tos iepriekš aplūkojuši, bet nav veikuši rezervāciju. Šis formāts dod klientiem iespēju ātri, ērti veikt rezervāciju un pievienot papildu pakalpojumus, neatkarīgi no tā, vai viņi veic pārlūkošanu datorā vai mobilajā ierīcē.

«Vispirms mēs guvām panākumus ar kampaņas aktivitātēm un to apvienošanu ar satura radīšanu sociālajos medijos. Tagad mūsu kampaņām esam pievienojuši arī pastāvīgas, pārdošanu veicinošas funkcijas, piemēram, airBaltic galamērķu reklāmas, un domāju, ka tā ir nākotne — būt vienmēr aktīvam, ne tikai kampaņas laikā. Facebook Attribution rīks ļauj mums pilnvērtīgi izvērtēt reklāmas efektivitāti starp dažāda veida ierīcēm un pieņemt pareizos mārketinga lēmumus, pamatojoties uz lietotāju uzvedību,» stāsta E. Prāve.

Sešu mēnešu laikā šī pieeja ne tikai radījusi ievērojamu tirdzniecības pieaugumu, bet arī devusi ieskatu klientu paradumos. Piemēram, airBaltic uzzinājusi, ka 75% no visām klientu rezervācijām tika veiktas, lietojot gan mobilās ierīces, gan datoru, pirms tika veikts galīgais pirkums. Tas ļauj airBaltic plānot nākamās kampaņas, paturot prātā šos klientu paradumus.

Dalies ar šo rakstu
Atslēgvārds