Foto: REUTERS/SCANPIX/LETA

Facebook novērtē airBaltic inovatīvo pieeju sociālo mediju reklāmai 

Sociālais tīkls Facebook ir atzinīgi novērtējis Latvijas lidsabiedrības airBaltic inovatīvo pieeju, izmantojot Facebook Attribution sociālo mediju reklāmu analizēšanas rīku, kas palīdzējis izstrādāt mērķtiecīgas kampaņas un labāk izprast klientu rīcību un vajadzības. airBaltic izmantoja Facebook Attribution iegūto informāciju, lai radītu mērķtiecīgas lidojumu reklāmas Facebook, kā rezultātā lidojumu rezervācijas no Facebook pieaugušas par 5,4 reizēm.

Lelde Petrāne, 2018. gada 03. decembris plkst. 12:37

«Šoreiz mēs spērām soli uz priekšu, izmantojot sociālā medija Facebook platformu, ko mūsu klienti izmanto visbiežāk. Mēs apzināmies, ka mērķtiecīgas aktivitātes sociālajos tīklos ietekmē komercdarbības rezultātus un klientu apmierinātību, tādēļ esam gatavi izmantot inovācijas, ko piedāvā Facebook,» skaidro airBaltic mārketinga viceprezidente Elīna Prāve.

airBaltic kopā ar aģentūru Mediabrands Digital izstrādāja stratēģiju, kas bija balstīta uz individualizētām airBaltic lidojumu reklāmām Facebook, lai izprastu klientu vēlmes, vajadzības un uzvedību. Šī mērķa sasniegšanai tika izmantoti Facebook rīki: dinamiskās reklāmas (Dynamic adverts) un to novērtēšana (Measurement). Atkārtota, mērķauditorijai adresēta reklāma sniedz iespēju lidsabiedrībām reklamēt konkrētus maršrutus un datumus cilvēkiem, kuri ir tos iepriekš aplūkojuši, bet nav veikuši rezervāciju. Šis formāts dod klientiem iespēju ātri, ērti veikt rezervāciju un pievienot papildu pakalpojumus, neatkarīgi no tā, vai viņi veic pārlūkošanu datorā vai mobilajā ierīcē.

«Vispirms mēs guvām panākumus ar kampaņas aktivitātēm un to apvienošanu ar satura radīšanu sociālajos medijos. Tagad mūsu kampaņām esam pievienojuši arī pastāvīgas, pārdošanu veicinošas funkcijas, piemēram, airBaltic galamērķu reklāmas, un domāju, ka tā ir nākotne — būt vienmēr aktīvam, ne tikai kampaņas laikā. Facebook Attribution rīks ļauj mums pilnvērtīgi izvērtēt reklāmas efektivitāti starp dažāda veida ierīcēm un pieņemt pareizos mārketinga lēmumus, pamatojoties uz lietotāju uzvedību,» stāsta E. Prāve.

Sešu mēnešu laikā šī pieeja ne tikai radījusi ievērojamu tirdzniecības pieaugumu, bet arī devusi ieskatu klientu paradumos. Piemēram, airBaltic uzzinājusi, ka 75% no visām klientu rezervācijām tika veiktas, lietojot gan mobilās ierīces, gan datoru, pirms tika veikts galīgais pirkums. Tas ļauj airBaltic plānot nākamās kampaņas, paturot prātā šos klientu paradumus.

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 07. novembris plkst. 12:51

Sadarbībā ar airBaltic Norvik Banka ir izsniegusi pirmos kredītus mācību maksas segšanai...

2018. gada 06. novembris plkst. 10:39

No 6. līdz 11. novembrim Ķīnā notiek Ķīnas starptautiskā aviācijas un kosmosa izstāde China...

2018. gada 31. oktobris plkst. 10:10

Latvijas lidsabiedrības airBaltic izveidotā Pilotu akadēmija saņēmusi Diamond Aircraft DSIM lidošanas...

2018. gada 29. oktobris plkst. 14:48

Saistībā ar Briseles lidostas virszemes apkalpošanas uzņēmuma «Aviapartner» darbinieku streiku...

2018. gada 29. oktobris plkst. 13:21

Latvijas lidsabiedrība airBaltic ir ieviesusi jaunus, uzlabotus stjuartu un pilotu formastērpus. Latvijas...

Nepalaid garām

Lielu interesi par basketbolu raisījis Eiropas čempionāts, pēc kura Individuālās sagatavošanas...

Jūlija beigās durvis vērs 25 milj. eiro vērtā Valsts Ventspils Mūzikas vidusskola...

Latvija autoskolu apmācību līmeņa jomā nav pati sliktākā valsts pasaulē, bet arī...

Mēbeļu veikals–noliktava Likvy LV Jūrkalnes tehnoloģiskajā parkā ir atvērts tikai izpārdošanas...

Rīgā plānots ieviest jaunu aplikāciju Flipix, kas apmaiņā pret reklāmu noskatīšanos sniegs...

Kamēr lielajiem uzņēmumiem uzrādīt strauju izaugsmi ir salīdzinoši grūti, mazāki uzņēmumi,...

No šīs sadaļas
2018. gada 30. novembris plkst. 11:31

Katrs piektais Latvijas iedzīvotājs jeb 17% ir iegādājušies produktu vai pakalpojumu pēc...

2018. gada 28. novembris plkst. 9:16

Ar mērķi veicināt biznesa attīstību, tiek apvienots interneta pakalpojumu sniedzējs «Stream Networks»...

2018. gada 27. novembris plkst. 13:29

Zemo cenu aviokompānija Ryanair pavēstījusi, ka tās tīmekļa vietni jaunākās akcijas laikā...

2018. gada 23. novembris plkst. 10:18

ASV sociālās komunikācijas gigants «Facebook» panācis vienošanos samaksāt Itālijas varasiestādēm...

2018. gada 09. novembris plkst. 6:25

Uzņēmumu sadarbība ar blogeriem, kas internetā reklamē produktus vai veido konkrētu viedokli...

2018. gada 06. novembris plkst. 14:42

Tiek dots starts interneta platformai «Visas iespējas», kas apkopo dažādas iespējas jauniešiem...

2018. gada 31. oktobris plkst. 12:41

Arvien vairāk Latvijas iedzīvotāju vecumā no 65 gadiem izmanto mobilo telefonu, lai...

2018. gada 26. oktobris plkst. 6:00

ASV tehnoloģiju kompānija «Google» ceturtdien paziņoja, ka pēdējos divos gados ir atlaidusi...

2018. gada 24. oktobris plkst. 13:02

Latvijas Dabas fonda (LDF) tiešraides no aizsargājamo sugu putnu ligzdām šogad tiešsaistē...

2018. gada 22. oktobris plkst. 11:45

Tuvākajos mēnešos plānots sākt Zviedrijas mājokļu labiekārtošanas preču kompānijas IKEA preču...