Japānas alkoholisko dzērienu ražotājs Asahi Group Holdings piedāvājis 400 miljardus jenu (3,09 miljardus eiro), lai no Lielbritānijā bāzētā alus ražošanas uzņēmuma SABMiller iegādātos zīmolus Grolsch un Peroni, trešdien vēsta laikraksts Nikkei.
Laikraksts norāda, ka valdes locekļi otrdien noformējuši šo piedāvājumu, kas paredz iegādāties Itālijas zīmolu Peroni un Nīderlandes Grolsch.
Uzņēmums gan šo informāciju atteicies apstiprināt.
Šo zīmolu iegāde nodrošinātu Asahi iespēju paplašināt savu ārvalstu stratēģiju, vēsta Nikkei.
Turklāt, ja tas būs veiksmīgs, šis darījums būs visu laiku lielākais ārvalstu kompānijas pārņemšanas darījums, ko īstenojis kāds Japānas alkoholisko dzērienu ražotājs.
Kā vēstīts, Anheuser-Busch InBev novembra sākumā panāca oficiālu vienošanos par SABMiller pārņemšanu.
Jau decembrī Anheuser-Busch InBev paziņoja, ka meklē pircējus zīmoliem Grolsch un Peroni, kompānijai īstenojot restrukturizāciju pirms konkurenta pārņemšanas.



