Kafijas koncepcija papīrlietu veikalā sevi attaisno 

Pārceļoties uz jaunām telpām, pirms gada dizaina papīrlietu veikals «Manilla» iekārtoja arī nelielu kafejnīcu.

Anda Asere, 2019. gada 27. augusts plkst. 12:40

«Kafijas koncepcija strādā ļoti labi – to bauda gan regulāri «kafijas klienti», gan nejauši garāmgājēji un pilsētas viesi. Bieži kafiju bauda klienti, kas gaida dāvanas iesaiņošanu,» saka Linda Lukstiņa, dizaina papīrlietu veikala «Manilla» īpašniece. Par ideju piedāvāt klientiem kafiju viņa sapņoja vēl iepriekšējās telpās un priecājas, ka jaunajā vietā ir iespēja šo ieceri realizēt un secina, ka veikala dizains un piedāvājums iet roku rokā ar kafijas baudīšanu un klienti to novērtē.

DB jau rakstīja, ka pagājušā gada aprīlī «Manilla» pārcēlās uz jaunām telpām Tērbatas ielā, jo iepriekšējās telpas Baznīcas ielā kļuva par šauru. L. Lukstiņa teic, ka jaunās telpas ir gaišas un siltas, tajās «Manilla» ir labi iedzīvojusies. Klienti izsaka atzinīgus vārdus par jauno atrašanās vietu, plašumu, priecājas kopā ar komandu. «Līdz ar pārcelšanos esam ievērojami palielinājuši piedāvājuma klāstu, ko noteikti var pamanīt, uzreiz ienākot veikalā – ir tik daudz visa kā, ka pirmreizējam apmeklētājam nepieciešams mirklis, lai aprastu ar piedāvājumu. Lai klientiem atvieglotu orientēšanos veikalā, esam atteikušies no preču izvietošanas pēc sajūtām un krāsām, kā to darījām iepriekš. Tagad sadalījums ir tematiskās zonās – bērniem, svētkiem, kāzām, dāvanu iesaiņošanai, jaunumi, kaligrāfija, mājlietas un citi,» stāsta L. Lukstiņa.

Runājot par to, kā attīstās dizaina papīrlietu un rakstāmlietu bizness, L. Lukstiņa spriež, ka Rīgā ir pietiekami daudz cilvēku, kas novērtē «Manilla» pieejamās papīrlietas un rakstāmlietas, taču esot grūti teikt vai tikai ar šīm divām preču grupām vien būtu iespēja veiksmīgi attīstīties. Uzņēmums jaunajās telpās turpina paplašināt piedāvājuma klāstu, lai augtu un paplašinātos, gan arī, lai pašiem būtu interesanti. «Mājlietas, bērnu dāvanas un dažādi pakalpojumi, piemēram, dāvanu iesaiņošana, ielūgumu un individuāla dizaina risinājumu sagatavošana ir kļuvuši par būtisku uzņēmuma darbības sastāvdaļu. Jaunajās telpās vairāk strādājam ar tūristiem, kuri atzinīgi izsakās par mūsu veikala piedāvājumu un atmosfēru, ko veido itin visur veikalā esošie zaļie augi un kafijas smarža,» viņa teic.

L.Lukstiņa veikalu atvēra 2013. gadā. «Es biju pilnīgi pārliecināta, ka šādam veikalam būs sava vieta Rīgā. Lai gan, racionāli skatoties, šis ir specifisks veikals, tomēr Rīgai tādu vajadzēja. Aizņēmām nišu, kas bija brīva, un esam stabili iekārtojušies. Mums ir daudz pastāvīgo klientu, kuri regulāri iepērkas,» iepriekš norādīja L. Lukstiņa. Vairums veikalā pieejamo produktu ir no nelieliem nišas ražotājiem un individuāliem dizaineriem, savukārt mājlietu kolekcijā tiek piedāvāti skandināvu ražotāju produkti. Viņa piebilst, ka iepriekš uzņēmums tika asociēts ar dizaina papīrlietām, bet tagad pāriet uz to, ka piedāvājumā ir dizains un papīrlietas. Kompānijai attīstoties piedāvājumā ir ne tikai papīra, bet arī dizaina lietas.

L. Lukstiņa teic, ka joprojām vēlas piedāvāt «Manilla» ražotās preces ārpus Latvijas, uz ko arī komanda lēnām virzās. «Regulāri radām jaunus savus unikālos produktus, veidojam tos kā nelielas kolekcijas, kad vienā stilistikā pieejamas dažādas preces. Ražošanas process ir visai laikietilpīgs un arī jaunajās telpās veikala dzīve aizrit straujākā un aizņemtākā tempā, līdz ar to šobrīd vēl jāatrod pareizais enerģijas līdzsvars starp tirdzniecību un eksporta kolekciju attīstīšanu. Ar klientiem jau runājam un smejamies, ka mums vēl trūkst tikai ziedi, lai uzreiz no «Manilla» varētu doties ciemos. Kas to lai zina, varbūt kādreiz nonāksim līdz vairāku stāvu veikalam, kur katrā tematiski varēsim izvietot «Manilla» piedāvājumu un, iespējams, arī ziedus?» tā viņa.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2014. gada 28. janvāris plkst. 7:49

Linda Lukstiņa savā papīrlietu veikalā Manilla mēģina samazināt ikdienas steigas tempu; pēc...

Nepalaid garām

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

Par spīti lietotāju skaita sarukumam, sociālais tīkls draugiem.lv vēl joprojām ir pelņu...

Sekojot pieprasījumam, zivju pārstrādātāji maina paradumus un pielāgojas klientu prasībām, kas...

Pirms vairākiem gadiem raidījumu vadītājs un dabas pētnieks Māris Olte par 6000...

Lai arī esmu projām no lielā sporta, joprojām esmu tajā iekšā, tikai...

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Lietuvas...

No šīs sadaļas
2019. gada 27. augusts plkst. 9:42

Pirms četriem mēnešiem skaistumkopšanas salons «HairRiga» publicēja darba sludinājumu friziera...

2019. gada 26. augusts plkst. 7:49

Svaigās pastas ColorPasta ražotājs Arno Polītis par svarīgāko iemeslu pievērsties savam biznesam...

2019. gada 21. augusts plkst. 9:21

Lai atpūtinātu prātu un domas no ikdienas, Sanita Spilve sākusi mezglot un...

2019. gada 19. augusts plkst. 7:13

Latgalietis Arturs Gailītis Madonas pusē attīstījis savu biznesu SIA Rezidence, ko pats ...

2019. gada 15. augusts plkst. 8:42

Starp peintbola parkiem Rīgā konkurence ir sīva, turklāt situāciju sarežģījis Rīgas pilsētas...

2019. gada 14. augusts plkst. 11:20

«Highku» vēlas uzsākt zeķu ražošanu ar sudraba diegiem; šobrīd notiek kampaņa pūļa...

2019. gada 14. augusts plkst. 6:47

Skaisti trauki nav jātur skapī īpašām reizēm, bet gan jālieto ikdienā, lai...

2019. gada 12. augusts plkst. 6:22

Agroplatforma.lv mērķē padarīt graudu tirdzniecības procesu caurspīdīgāku un ērtāku, dodot...

2019. gada 08. augusts plkst. 14:14

Rītiņu ģimene Tukumā ir ienācēji, kas nu jau deviņus gadus pastāvīgi uzņem...

2019. gada 07. augusts plkst. 15:02

Radīta jauna apmācību metode, kas atvieglos mācību procesu, īpaši aktīviem bērniem un...