Ražošana

Kinetics Nail Systems līdz 2030. gadam plāno sasniegt 20 miljonu eiro apgrozījumu gadā

LETA,07.11.2025

Jaunākais izdevums

Kosmētikas ražotājs SIA "Kinetics Nail Systems" līdz 2030. gadam plāno sasniegt 20 miljonu eiro apgrozījumu gadā, aģentūrai LETA pastāstīja uzņēmuma dibinātājs un vadītājs Andžejs Stenclavs.

"2030. gadā mēs gribam sasniegt šo nozīmīgo 20 miljonu eiro slieksni, un tad jau veidot stratēģiju 50 miljoniem eiro," teica Stenclavs.

Viņš piebilda, ka, sasniedzot 50 miljonu eiro apgrozījumu, varēs teikt, ka uzņēmums uz pasaules fona ir nozīmīgs spēlētājs. "Arī pasaules līmenī 50 miljoni eiro kosmētikas uzņēmumam jau ir ļoti nozīmīgs apjoms," uzsvēra "Kinetics Nail Systems" vadītājs.

Šobrīd "Kinetics Nail Systems" produkciju eksportē uz 43 pasaules valstīm. Jautāts par uzņēmuma nākotnes eksporta plāniem, Stenclavs teica, ka "Kinetics Nail Systems" neplāno paplašināt eksportu valstu skaita ziņā, bet vēlas palielināt apmērus jau esošajās eksporta valstīs.

"Mums ir būtiski palielināt tirgus daļu katrā valstī, jo maz ir to valstu, kurās mūsu tirgus daļa ir virs 5%," stāstīja Stenclavs, skaidrojot, ka Latvijā "Kinetics Nail Systems" tirgus daļa pārsniedz 30%, Lietuvā tā ir 25%, bet visās pārējās valstīs tirgus daļa ir ap 5% vai mazāk.

"Kinetics Nail Systems" vadītājs teica, ka valstīs, kurās tirgus daļa ir 5% vai mazāk, uzņēmums vēl būtiski var audzēt kapacitāti. Piemēram, Apvienotie Arābu Emirāti, Saūda Arābija un Ēģipte ir ļoti strauji augoši tirgi, kur uzņēmuma tirgus daļa ir lielāka nekā 5%. "Redzam, ka tur varam ļoti strauji turpināt izaugsmi," stāstīja Stenclavs.

Tāpat viņš teica, ka "Kinetics Nail Systems" šogad sāka darbu ASV tirgū un šī tirgus apgūšanā ir ieguldāms liels darbs. Tāpat arī Vācijā, Francijā un Lielbritānijā uzņēmuma tirgus daļa ir 5% vai mazāk.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka "Kinetics Nail Systems" apgrozījums 2024. gadā bija 11,06 miljoni eiro un peļņa 1,48 miljoni eiro.

Uzņēmums reģistrēts 2010. gadā, un tā pamatkapitāls ir 320 000 eiro. "Kinetics Nail Systems" īpašnieki ir Stenclavam piederošā SIA "ASE Consulting" (95,95%) un "Kinetics Nail Systems" (4,05%).

Ražošana

FOTO: Kinetics Nail Systems ražotnē un biroja ēkā investēs 7 miljonus eiro

Db.lv,06.11.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmums Kinetics Nail Systems, Eiropas vadošais želejlaku ražotājs, 6.novembrī Ādažos iemūrējis laika kapsulu topošās ražotnes pamatos.

Jauno ražotni plānots pabeigt līdz 2026. gada jūlija beigām, bet darbu tajā sākt nākamā gada rudenī. Kopējās investīcijas sasniegs 7 miljonus eiro.

Iecerēts, ka Kinetics ražotne Ādažos kļūs par vienu no modernākajām želejlaku un nagu kopšanas produktu laboratorijām un ražotnēm Eiropā. Tajā strādās līdz 150 speciālistu, radot vairāk nekā 600 produktu vienības piecās kategorijās – gan Latvijas tirgum, gan eksportam uz 42 valstīm.

“Kinetics jau ir līderis savā jomā Eiropā, un šī ražotne ir nākamais solis mūsu uzņēmuma izaugsmē un eksporta attīstībā. Šis notikums ir ne tikai par jaunu ēku, modernu laboratoriju vai biroju. Mums šis stāsts ir par Latviju un tās cilvēkiem. Es personīgi nevaru iedomāties labāku vietu uz šīs pasaules, kur dzīvot, audzināt bērnus un veidot biznesu. Es zinu, ka daudzi mūsu Kinetics komandā domā tāpat. Latvijas cilvēki ar savu neatlaidību un darba tikumu jau sen spēj radīt labākos produktus pasaulē savā nišā. Un eksports ir tas pamatakmens, kurš nodrošinās Latvijas labklājību,” pasākumu atklāšanas uzrunā uzsvēra Andžejs Stenclavs, SIA Kinetics Nail Systems dibinātājs un vadītājs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saruna ar Kinetics Nail Systems īpašnieku Andžeju Stenclavu par biznesu un tā attīstību, produktu un dizainu, kuras laikā arī taisījām personalizētu nagu laku, apskatījām ražošanu un tās procesus.

Kinetics ir viena no retajām kompānijām, kas pati ražo savu produktu nagu laku nozarē.

Podkāstu veido un vada uzņēmēji Matīss Ansviesulis un Niks Jansons, kuri ar saviem viesiem veido interesantas, dziļas sarunas par biznesa būtību un izaicinājumiem, naudu, stratēģijām un personīgo izaugsmi.

“BlackBox Šovs” ir populārs un skatīts sociālajos tīklos. Platformā “TikTok” to ik mēnesi noskatās vairāk nekā 233 tūkstoši cilvēku. “Instagram” tiek sasniegti vairāk nekā 140 tūkstoši lietotāju, bet “YouTube” ir vidēji 101 tūkstošus skatījumu mēnesī.

Citas ziņas

Vairāki uzņēmumi un uzņēmumu organizācijas atbalsta Latvijas dalību Stambulas konvencijā

Db.lv,04.11.2025

Plakātu darbnīca pirms 29. oktobra protesta pret Latvijas izstāšanos no Eiropas Padomes Konvencijas par vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē novēršanu un apkarošanu (Stambulas konvencija).

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atklātā vēstulē vairāki uzņēmumi un uzņēmēju organizācijas apliecina nostāju pret izstāšanos no Eiropas Padomes Konvencijas par vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē novēršanu un apkarošanu jeb Stambulas konvencijas, informē "Draugiem Group" runasvīrs Jānis Palkavnieks.

Viņi norāda, ka Saeimas balsojums par izstāšanos no Stambulas konvencijas ir kļūda, kas ir radījusi reputācijas kaitējumu gan zīmoliem, gan valstij kopumā, turklāt lēmums neataino uzņēmēju un sabiedrības nostāju.

Uzņēmēji norāda, ka vairākus gadu desmitus pārliecina savus ārvalstu darījumu partnerus par to, ka Latvija nav "bijusī padomju republika" no Austrumeiropas, bet gan jauna un dinamiska iespēju zeme Ziemeļeiropā.

"Nekļūdās tikai tas, kas nedara. Katram ir savi neražu stāsti, kas maksājuši dārgi, taču šī kļūda var prasīt visiem pārāk augstu cenu, un tai var sekot nākamās. Mēs saprotam brīvības nozīmi un vērtību, jo zinām, ka tikai brīvi cilvēki spēj radīt pievienoto vērtību. Mēs esam nogājuši garu ceļu un negribam atkāpties atpakaļ," teikts vēstulē.