KitKat Eiropas tirgu mēģinās iekarot ar zaļu šokolādi 

Pērn KitKat pārdošanas apjomi visā pasaulē pārsnieguši vienu miljardu ASV dolāru, savukārt Nestlé saldumu kopējie pārdošanas apjomi sasniedza 8 miljardus ASV dolāru, informē uzņēmums.

Žanete Hāka, 2019. gada 20. marts plkst. 16:40

Euromonitor International dati liecina, ka Japānas saldumu tirgus vērtība ir 5 miljardi ASV dolāru, un tas ir lielākais Āzijā, kā arī populārākais KitKat tirgus. Kitkat pērn šajā tirgū uzrādīja gandrīz 9% izaugsmi, pārsniedzot Nestlé kopējo saldumu pieaugumu, kas 2018. gadā veidoja 3%. Nestle pēdējo divdesmit gadu laikā Japānā izstrādājusi KitKat šokolādes sortimentu ar 350 dažādām garšām. Katru gadu Japānas tirgū tiek ieviesti vidēji 20-30 jaunu šokolādes tāfelīšu veidi, un šobrīd Japānā pieejami pat desmit matcha KitKat šokolādes veidi.

Šomēnes Nestle plānojusi Eiropā sākt tirgot zaļās šokolādes tāfelītes KitKat matcha ar zaļās tējas garšu, kas Japānā jau zināmas 15 gadus. Šokolāde ir izgatavota no zaļās tējas pulvera, kas tiek importēts no Japānas un Ķīnas un piešķir šokolādei zaļu krāsu. Šokolādi, kuras galvenās sastāvdaļas ir matcha, kakao sviests un baltā šokolāde, ražos Nestlé rūpnīcā Hamburgā.

Zaļā šokolāde vispirms tiks ieviesta astoņās Eiropas valstīs, tajā skaitā arī Latvijā, un līdz ar Baltijas valstīm tā sasniegs arī tādas valstis kā Vācija, Itālija, Šveice.

Galerijā augstāk - ieskats KitKat ražošanas procesā!

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 07. maijs plkst. 12:42

Latvija kļūs par vienu no Eiropas valstīm, kur veikalu plauktos blakus tumšajai,...

2016. gada 01. decembris plkst. 17:19

Šveices pārtikas gigants Nestle paziņojis, ka izmantos zinātnisku atklājumu, kas var krasi...

2013. gada 04. septembris plkst. 9:35

Interneta gigants Google nākamo Android operētājsistēmas versiju nosaucis par Android KitKat. Lēmums...

2010. gada 29. marts plkst. 13:42

Jau gandrīz divas nedēļas vides aktīvisti izmanto sociālos medijus, piemēram, YouTube, Facebook...

Nepalaid garām

Biznesa portāls Db.lv bija liecinieks situācijai, kad kāda sieviete SIA «Ilgezeem» tirdzniecības...

Jaunlaicenē ražotās cementēto koka ēveļskaidu plātnes tiek realizētas ne tikai Eiropā, bet...

Asociācija LANĪDA turpina publicēt ikmēneša nekustamā īpašuma tirgus cenu indikatoru....

Jau 22.sezonu Saulkrastos strādā Velosipēdu muzejs, kas ļauj ielūkoties Latvijas velosipēdu ražošanas...

Aktīvā atpūta dabā ir jaunzēlandiešu filozofija un reliģija, ja gribat to izbaudīt...

Vivid Tech rada interaktīvas cenu zīmes, kas rāda ne tikai produkta cenu,...

No šīs sadaļas
2019. gada 12. aprīlis plkst. 10:36

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties SIA Smalkais...

2019. gada 29. marts plkst. 8:17

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties apģērbu zīmola Coo Culte...

2019. gada 28. marts plkst. 7:54

Pašmāju ražotāja SIA Lingerie Baltic zīmols Coo Culte gadu gaitā ieguvis prāvu...

2019. gada 19. marts plkst. 15:07

Otrdien iemūrēta kapsula AS «Balticovo» jaunā projekta – ārpus sprostiem turēto vistu...

2019. gada 19. marts plkst. 13:29

Kotdivuāras lielākajā pilsētā Abidžanā atrodas šokolādes fabrika Mon Choco, kur plaši iecienītā...

2019. gada 19. marts plkst. 10:15

Matraču ražotājs SenDeko piedalās izstādēs ārvalstīs, kur izdevies atrast jaunus sadarbības...

2019. gada 18. marts plkst. 17:15

Veļas šūšanas materiālu ražotājs SIA «Lauma Fabrics» 2018. gadā strādāja ar neto...

2019. gada 18. marts plkst. 13:10

Igaunijas apģērbu ražotājs un tirgotājs Baltika Group apstiprinājis 2019. un 2020.gada operacionālo...

2019. gada 18. marts plkst. 11:59

Baltijas privātā kapitāla fonda «Livonia Partners» portfeļa uzņēmums «Fenestra Suomi» ir iegādājies...

2019. gada 18. marts plkst. 10:11

Šobrīd Latvijas veikalos nav iespējams iegādāties AS Dzintars krēmu Niveja, biznesa portālam...