Tirdzniecība un pakalpojumi

KOOL Latvija jauna vadība

Db.lv,09.12.2025

Par valdes priekšsēdētāju kļuvusi Jana Logina, bet par valdes locekli — Dace Grinsone.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Degvielas mazumtirdzniecības uzņēmuma “KOOL Latvija” valdē 9. decembrī notikušas būtiskas izmaiņas — par valdes priekšsēdētāju kļuvusi Jana Logina, bet par valdes locekli — Dace Grinsone, informēja uzņēmumā.

J. Logina iepriekš vadījusi uzņēmuma mazumtirdzniecības segmentu un uzkrājusi būtisku stratēģiskās un operatīvās vadības pieredzi. Savā karjerā viņa strādājusi tādos nozīmīgos uzņēmumos kā “Tele2”, “Altum”, “Balta” un “Swedbank”, kur attīstījusi padziļinātas zināšanas klientu pieredzes veidošanā, biznesa procesu efektivitātē un komandu vadībā.

D. Grinsone iepriekš bijusi “KOOL Latvija” mārketinga un komunikācijas vadītāja. Pirms tam strādājusi par privāto treneru vadītāju “MyFitness”, kas ir viens no lielākajiem sporta klubu tīkliem Baltijā, un šī pieredze sniegusi viņai vērtīgu izpratni par lielu uzņēmumu darbību un būs noderīga turpmākajā darbā “KOOL Latvija”.

“Iezīmējot jaunās valdes nākotnes vīziju, gribētos akcentēt darbības caurspīdīgumu, tuvākas saiknes veidošanu ar klientu un, jo īpaši, darbinieku labbūtības jautājumus,” uzsver jaunā valdes priekšsēdētāja J. Logina.

“Kā uzņēmums būsim atvērtāki publiskai komunikācijai, jo mēs ne tikai iekšēji vēlamies strādāt ar caurspīdīgu pārvaldības sistēmu, bet arī aktīvāk komunicēt par procesiem, inovācijām un pārmaiņām uzņēmumā,” gaidāmās stratēģiskās un operatīvās pārmaiņas iezīmē D. Grinsone.

“KOOL Latvija” kopš 2021. gada pieder Igaunijas kompānijai “Orelex”. Tā stratēģijas vadītājs Aleksejs Švedovs, kurš kopš septembra atbild par uzņēmuma projektu attīstību Latvijā, par plānotajām izmaiņām izteicās: “Mēs savu darbību veidosim, balstoties uz trim pamatvērtībām — profesionalitāti, godīgumu un savstarpējo cieņu. Esmu pilnībā pārliecināts, ka abas uzņēmuma vadītājas, kuras izceļas ar savu pieredzi, augstu motivāciju un kompetencēm, spēs veiksmīgi ieviest nepieciešamās pārmaiņas un piešķirs uzņēmumam jaunu attīstības virzienu.”

Jaunā “KOOL Latvija” valde izsaka pateicību līdzšinējam valdes loceklim un koncepcijas autoram Sandim Šteinam, kurš bija viens no šī degvielas mazumtirdzniecības tīkla radītājiem.

Šobrīd “KOOL Latvija” tīklā ir 54 degvielas uzpildes stacijas ar mazumtirdzniecības veikaliem un 14 automātiskās uzpildes stacijas.

2025. gada deviņos mēnešos uzņēmuma neto apgrozījums bija 84 555 890 eiro, bet darbinieku skaits sasniedza 301.

“KOOL Latvija” dibināts 2016. gada oktobrī, sadarbojoties vietējiem privātajiem investoriem un “ZGI-3” alternatīvo ieguldījumu fondam. Pirmā uzpildes stacija tika atvērta 2017. gada septembrī. Igaunijas kompānija “Olerex”, iegādājoties “KOOL Latvija”, kļuva par vienīgo Baltijas izcelsmes degvielas mazumtirgotāju, kura stacijas aptver visas trīs Baltijas valstis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

IT uzņēmums “ZZ Dats” pārņēmis jaunuzņēmumu un tā izstrādāto lietotni “Wendoapp”. Pašreiz ar tās palīdzību pasūtījumus veic 400 vietās Latvijā, šovasar sākta sadarbība Igaunijā, kā arī tiek izskatītas iespējas darbam vēl citos eksporta tirgos.

““Wendoapp” īsā laikā ir mainījis veidu, kā restorāni, kafejnīcas un citi ēdinātāji pasūta produktus – piegādātāji un pasūtījumi ir apvienoti vienā ērti lietojamā lietotnē. Mēs redzam, ka šis ir jauns un perspektīvs risinājums, un mūsu komanda pašreiz uzlabo lietotnes funkcionalitāti, dizainu – tā kļūs parocīgāka, kā arī iegūs plašāku lietotāju skaitu ne tikai Latvijā, bet arī citviet pasaulē,” pauž “ZZ Dats” direktors Edžus Žeiris.

"ZZ Dats" eksporta produktu vadītājs Raivis Feldmanis līdz šim vadījis vienu no Latvijā zināmiem ēdināšanas uzņēmumiem. Ikdienas darbā, cieši sadarbojoties ar piegādātājiem un darbiniekiem, viņš secināja, ka informācijas pārvaldīšana par produktiem un piegādātājiem uz papīra lapiņām ir neefektīva un neērta. Pasūtījumu saraksti ar līdz pat 30 piegādātājiem un vairāk nekā 1000 preču vienībām, kurus pēc tam nepieciešams nodot kolēģiem, prasa daudz laika un rada risku pieļaut kļūdas. Šī pieredze iedvesmoja radīt un attīstīt "Wendoapp" – digitālu risinājumu HoReCa nozarei. Platforma ļauj ēdināšanas uzņēmumiem viegli pārvaldīt un veikt preču pasūtījumus – gan no kopējā sortimenta, gan pievienojot sev aktuālos piegādātājus. Neskatoties uz īso darbības laiku – mazāk nekā divus gadus – lietotne ir ievērojami uzlabojusi produktu pārvaldību un pasūtīšanas ērtību Latvijā.