Citas ziņas

Lai iegūtu naudu Cadbury iegādei, Kraft pārdod picu biznesu

, 05.01.2010

Jaunākais izdevums

ASV pārtikas kompānija Kraft Foods piekritusi pārdot ASV un Kanādas saldēto picu biznesu kompānijai Nestle par 3.7 miljardiem ASV dolāru, tādējādi iegūstot naudu, lai palielinātu piedāvājumu saldumu ražotāja Cadbury iegādei, ziņo Bloomberg.

Šveicē bāzētā Nestle paziņojusi, ka tā vairs nepretendē uz Cadbury iegādi.

Iegādājoties Kraft ASV un Kanādas picu biznesu, Nestle iegūs tādus zīmolus kā DiGiorno, Tombstone, California Pizza Kitchen un citus. Šveices kompānija paziņojusi, ka tagad tā būs tirgus līdere 37 miljardu ASV dolāru vērtajā ASV saldēto picu tirgū.

Db.lv jau vēstīja, ka Nestle tikko piekrita pārdot savu oftalmoloģisko līdzekļu ražošanas un pētniecības kompānijas Alcon daļu Šveices zāļu ražotājam Novartis par 28.1 miljardu ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Kraft Foods, kas pārņēma saldumu ražotāju Cadbury un pārdeva saldēto picu biznesu, paziņojusi par būtisku pirmā ceturkšņa tīrās peļņas pieaugumu, ziņo MarketWatch.

Pasaulē otrās lielākās pārtikas kompānijas tīrā peļņa bijusi 1,88 miljardi ASV dolāru. Tajā pašā periodā pirms gada kompānija nopelnīja 660 miljonus ASV dolāru.

Ieņēmumi pieauguši par 26% līdz 11,3 miljardiem ASV dolāru.

Kraft vadītāja Irēne Rozenfelde (Irene Rosenfeld) norādījusi, ka dārgais Cadbury pārņemšanas darījums ir bijis pareizs solis. «Mūsu pirmā ceturkšņa rezultāti ir pirmais pierādījums mūsu nākotnes potenciālam kopā ar Cadbury,» viņa akcentējusi.

Kā raksta MarketWatch, Vorens Bafets, kura Berkshire Hathaway ir Kraft lielākais akcionārs, kritizēja Cadbury pārņemšanas darījuma summu - 19 miljardi ASV dolāru, kā arī Kraft lēmumu pārdot strauji augošo DiGiorno un Tombstone picu biznesu kompānijai Nestle. Picu biznesu kompānija pārdeva, lai iegūtu finansējumu Cadbury iegādei. Viņš arī neesot apmierināts ar 26 miljonu ASV dolāru kompensāciju, kuru I. Rozenfelde saņēma 2009.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas saldumu ražotāja Cadbury valde piekritusi ASV pārtikas ražotāja Kraft piedāvājumam pārdot kompāniju pēc tam, kad Kraft palielināja piedāvāto cenu, ziņo BBC.

Cadbury valde tagad runās ar uzņēmuma akcionāriem, cenšoties tos pārliecināt par ASV kompānijas izteikto piedāvājumu, kurš paredz pārdot Lielbritānijas saldumu ražotāja akcijas par 13.79 ASV dolāriem gabalā. Līdz ar to Kraft ir novērtējis Cadbury par 18.9 miljardiem ASV dolāru.

Darījums paredz arī, ka Cadbury akcionāri saņems 0.16 ASV dolārus par katru tiem piederošo akciju dividendēs.

Iepriekšējais Kraft piedāvājums, kurš tika noraidīts, paredzēja par Cadbury akciju maksāt 12.49 ASV dolārus, tādējādi kopumā kompāniju novērtējot par 17.26 miljardiem ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Finnkino iegūst 37% Stockmann centrs akciju

Lelde Petrāne, 25.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju sabiedrība Forum Cinemas, kas pieder Somijas uzņēmumam Finnkino Oy, ir ieguvusi 37% no Stockmann centrs daļām. Tās nopirktas no cita Somijas uzņēmuma - Rautakirja OYj, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas Lursoft dati, vēsta baltic-course.com.

Atlikušie 63% Stockmann centrs akciju pieder Somijas uzņēmumam Stockmann Oyj Abp.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kraft Foods peļņu negatīvi ietekmējušas ar Cadbury saistītas izmaksas

Lelde Petrāne, 11.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas gigants Kraft Foods, kam pieder saldumu ražotājs Cadbury, paziņojis par ceturkšņa peļņas kritumu, ziņo BBC.

Neraugoties uz to, ka Cadbury pārņemšana palīdzējusi palielināt apgrozījumu par 30%, Kraft ceturkšņa tīrā peļņa sarukusi par 24% līdz 540 miljoniem ASV dolāru. Peļņas kritums saistīts ar Lielbritānijas saldumu ražotāja integrēšanas izmaksām.

Kraft arī brīdinājis, ka tas palielinās cenas, lai kompensētu pieaugošās izmaksas.

Kraft jau ir palielinājis cenas lielākajai daļai savu produktu Eiropā, kā arī daļai Ziemeļamerikā. Šogad esot gaidāms tālāks pieaugums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Supermodeli šokējusi kampaņa, kuras ietvaros viņa salīdzināta ar Dairy Milk Bliss šokolādi, vēsta guardian.co.uk.

Saldumu gigants Cadbury nāks klajā ar oficiālu atvainošanos Naomi Kempbelai (Naomi Campbel), jo supermodele uzskata, ka reklāma, kur viņa salīdzināta ar šokolādi, ir rasistiska.

Cadbury šokolādes Bliss reklāmā izmantoja saukli: «Pavirzies Naomi, pilsētā ir jauna dīva.»

Kempbela pavēstījusi, ka jūtas šokēta par šo reklāmu, kurā izzobotas Kempbelas dīvas stila dusmu lēkmes un uzvedība.

«Ir nelāgi tikt salīdzinātai ar šokolādi, ne tikai man, bet visām melnādainajām sievietēm un melnādainajiem cilvēkiem,» teikusi supermodele, turpinot:«Es tajā neredzu nekādu humoru. Tas ir apvainojoši un aizskaroši.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Starbucks gatava šķirties no Kraft

Lelde Petrāne, 02.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Korporācija Starbucks apņēmusies pielikt punktu tās aizvien sliktākajām attiecībām ar ASV pārtikas ražotāju Kraft. To kafijas uzņēmums šodien pavēstījis investoriem, ziņo guardian.co.uk.

Kraft, kura zīmoli ietver Cadbury un Maxwell House, ir piegādājis kafijas pupiņas ar Starbucks zīmolu lielveikaliem un citiem mazumtirgotājiem jau 12 gadus.

Taču abi uzņēmumi tagad dodas uz tiesu. Starbucks apsūdz Kraft darbinieku izslēgšanā no pārdošanas sanāksmēm, kā arī attiecību rezultātā iegūto zināšanu izmantošanā, lai laistu klajā savu kafijas zīmolu, un Starbucks tēla graušanā.

Starbucks analītiķiem akcentējusi, ka ir nolēmusi izbeigt vienošanos ar Kraft, cik ātri tas ir iespējams.

Hovards Šulcs (Howard Schultz), Starbucks vadītājs, sacījis, ka uzņēmums izskata citu uzņēmumu iegādes iespējas, lai izveidotu savu pārtikas veikalu biznesu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kadburiju ģimenes locekle plāno izveidot konkurējošu šokolādes kompāniju, tādējādi protestējot pret ģimenes biznesa pārdošanu Kraft, vēsta Birmingham Post.

Felisitija Loudona (Felicity Loudon), kuras vecvecvectēvs Džons Kadburijs (John Cadbury) izveidoja šo biznesu 1824.gadā, sacījusi - nevaru pieņemt, ka Cadbury ir nonākusi siera kompānijas rokās.

61 gadu vecā sieviete plāno pārdot savu 27 miljonus Lielbritānijas sterliņu mārciņu vērto īpašumu, lai turpinātu ģimenes tradīciju - šokolādes ražošanu.

Šāds ģimenes locekles lēmums pieņemts piecus mēnešus pēc tam, kad Cadbury akcionāri atbalstīja 11,9 miljardus mārciņu vērto darījumu ar amerikāņu pārtikas gigantu.

F. Loudona uzskata, ka šī ir sliktākā kompānijas pārņemšana, kāda jebkad notikusi, un piebildusi, ka viņas vecvectēvs Džordžs apgrieztos kapā otrādi, ja to uzzinātu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Iespējams, cīņā par Cadbury iesaistīsies arī Nestle

, 22.11.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Nestle apsver iespēju izvirzīt savu piedāvājumu kompānijas Cadbury iegādei, kas konkurētu ar Kraft Foods Inc. jau izteikto piedāvājumu un iespējamajiem Hershey Co un Ferrero piedāvājumiem, atsaucoties uz cilvēkiem, kuri ir zinoši par Nestle plāniem, vēsta Bloomberg.

Nestle pašlaik pārrunājot šādu iespēju ar baņķieriem un varētu pieņemt lēmumu izteikt piedāvājumu, liecina Bloomberg informācijas avotu, kuri lūguši neatklāt viņu vārdus, jo sarunas ir privātas, sniegtā informācija.

Db.lv jau rakstīja, ka, cīņai par Lielbritānijas saldumu ražotāju Cadbury uzņemot apgriezienus, par iespējamu pieteikšanos kompānijas iegādei pagājušajā nedēļā paziņoja arī kompānijas Hershey Co un Ferrero International. Taču, kā kļuvis zināms Bloomberg, Ferrero, visticamāk, piedāvājumu tomēr neizteiks.

Kraft, kas iepriekš izteica 17 miljardu ASV dolāru vērtu pārpirkšanas piedāvājumu, apvienošanās ar Cadbury radītu lielāko saldumu ražotāju, apdraudot Nestle un Hershey tirgus pozīcijas. Taču jebkurš Nestle vai Hershey piedāvājums varētu rezultēties ar lielāku piedāvājumu no Kraft puses, kura nekad nav sacījusi, ka tās izteiktais piedāvājums ir galīgais, norāda Bloomberg.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kraft lauž solījumu un slēdz Cadbury ražotni

Ritvars Bīders, 05.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas saldumu ražotāja Cadbury īpašnieks ASV kompānija Kraft pretēji saviem solījumiem nolēmusi slēgt Cadbury ražotni Somerdeilā. Ražošana šajā rūpnīcā tiks pārtraukta dažu tuvāko dienu laikā, ziņo BBC.

Cadbury ražotnes slēgšanas rezultātā bez darba paliks aptuveni 400 cilvēki. Tiklīdz ražošanas process rūpnīcā beigsies, tajā līdz šā gada martam paliks vien 50 cilvēku liels darbinieku pulks, kas turpinās rūpēties par ražotnes apsaimniekošanu.

Kraft, kas Lielbritānijas saldumu ražotāju pārņēma pērn februārī, nolēmis ražošanu pārcelt uz Poliju.

ASV pārtikas gigants norāda, ka nekādi īpaši pasākumi saistībā ar Somerdeilas rūpnīcas slēgšanu neesot plānoti. Konkrētā rūpnīca ražo Cadbury saldumus kopš 1919. gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Picērijas «Pica Lulū» pārvaldītājs un franšīzes turētājs «Later LTD» investējis 40 000 eiro jaunas mobilās lietotnes un «picu pogas» izveidē, pastāstīja kompānijas direktore Maija Zariņa.

Viņa sacīja, ka jaunā «Pica Lulū» mobilā lietotne un «picu poga» būs pieejamas šogad novembra beigās vai decembra sākumā. Zariņa skaidroja, ka mobilā lietotne un «picu poga» būs saistītas.

Plānots, ka jaunais risinājums paātrinās klienta pasūtījuma procesu - klients ar pāris «picu pogas» klikšķiem varēs veikt pasūtījumu, ko saņems 49 minūšu laikā uz norādīto adresi. Viņa piebilda, ka «picu pogu» varēs iegādāties «Pica Lulū» mājaslapā par 15 eiro, veicot pirmo pirkumu.

Paredzēts, ka «picu pogā» saglabāsies veiktais pasūtījums. «Ja klientam patika iepriekš veiktais pasūtījums, ar pāris klikšķiem «picu pogā» saņems to pašu pasūtījumu, ko veica iepriekš,» sacīja Zariņa. Lai izvairītos no situācijas, kad «picu poga» tiek netīšām nospiesta, pasūtījums būs jāapstiprina viedtālrunī, proti, ja pasūtījums viedtālrunī netiks apstiprināts, pasūtījums netiks piegādāts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Starbucks maksās Kraft Foods gandrīz trīs miljardus dolāru

Gunta Kursiša, 13.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafejnīcu tīklam Starbucks būs jāšķiras no 2,76 miljardiem ASV dolāru, lai apmaksātu Kraft Foods radītos zaudējumus jeb, pareizāk sakot, negūtos ieņēmumus, lēmusi ASV šķīrējtiesa.

Kraft un Starbucks strīds ir par iepakotas Starbucks kafijas pārdošanu. Kraft sāka pārdot Starbucks kafiju 1998. gadā, vienojoties ar kafejnīcu ķēdi, ka pārdošana norisināsies līdz 2014. gada martam. Tomēr Starbucks lēma pārtraukt līgumu 2010. gadā, apsūdzot, ka Kraft Foods nepilda līgumā noteiktās saistības, ziņo BBC.

Saķeršanās rezultējusies šķīrējtiesā, Kraft norādot, ka uzņēmums no iepakotās Starbucks kafijas pārdošanas spējis uzbūvēt biznesu, kura vērtība gadā sasniedz 500 miljonus ASV dolāru.

Tiesa lēmusi, ka Starbucks būs jāmaksā Kraft 2,23 miljardus ASV dolāru par radītajiem zaudējumiem biznesam, kā arī vēl 527 miljonus ASV dolāru par papildu izmaksām, piemēram, juridisko pakalpojumu izmaksām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV pārtikas gigants «Kraft Heinz Company» paziņojis par apņemšanos līdz 2025.gadam pilnībā atteikties no sprostos dētu olu izmantošanas savos produktos visā pasaulē.

Kompānija norāda, ka šī politika attieksies uz visām valstīm, kurās ir uzņēmuma filiāles, ieskaitot tās, kurās līdz šim nav bijusi ieviesta progresīva dzīvnieku labturības politika.

«Kraft Heinz» jaunā globālā politika palīdzēs reformēt dažas no viscietsirdīgākajām industriālās lopkopības praksēm. Lielākā daļa dējējvistu ir iesprostotas A4 izmēra lapas būra platībā, kur pavada gandrīz visu savu mūžu. Šīs vistas nevar pat izplest savus spārnus un cieš no ievainojumiem un izkropļojumiem, kas rodas no būtiskajiem dzīves telpas ierobežojumiem sprostu sistēmās, uzsver uzņēmums.

«Apņemoties izskaust sprostus no saviem olu piegādes tīkliem, «Kraft Heinz» pievienojas aizvien augošam uzņēmumu pulkam, kas publiski iestājas pret šo cietsirdīgo praksi,» norāda koalīcijas dējējvistu atbrīvošanas no sprostiem «Open Wing Alliance» dalīborganizācijas «Dzīvnieku brīvība» vadītājs Aivars Andersons. «Kraft Heinz» lēmums iezīmē būtisku soli sprostu ēras norietā, aicinot citus pārtikas uzņēmumus, restorānus un mazumtirgotājus veikt līdzīgas apņemšanās.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Cadbury izgudrojis nekūstošo šokolādi

Lelde Petrāne, 26.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu ražotājs Cadbury izgudrojis šokolādi, kas nekūst karstā gaisā, ziņo telegraph.co.uk.

Cadbury pārtikas zinātnieki Lielbritānijā apgalvo, ka jaunā piena šokolāde 40 grādu temperatūrā paliks cieta trīs stundas. Taču kompānija, kuru pirms diviem gadiem pārņēma amerikāņu pārtikas grupa Kraft, šo produktu pārdošot tikai siltās zemēs, piemēram, Indijā vai Brazīlijā, jo citviet neprognozē tai noietu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Pārtikas gigants Kraft sašķelsies divās kompānijās

Gunta Kursiša, 04.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV pārtikas nozares gigants Kraft ir paziņojis par sadalīšanos divās neatkarīgās kompānijās, vēsta BBC.

Pasaules mēroga uzkodu ražotāja Kraft ieņēmumi lēsti 32 miljardu ASV dolāru apjomā. Pēc uzņēmuma sazarošanās Kraft sastāvā būs tādas preču zīmes kā Trident košļājamās gumijas, Oreo cepumi un šokolādes Cadbury.

Savukārt otra kompānija North American food business, kuras ieņēmumi lēsti 16 miljardu ASV dolāru apmērā, iekļaus tādas preču zīmes kā Kraft, Philadelphia sierus un sulas Capri Sun.

Kraft ir paziņojis, ka cer uzsākt šo divu kompāniju darbību līdz 2012. gada beigām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Bafets draud apturēt «mega» darījumu

, 06.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slavenais investors, miljardieris Vorens Bafets (Warren Buffett), kas ir kompānijas Kraft lielākais akcionārs, draud apturēt Kraft 10.4 miljardus sterliņu mārciņu plānu iegādāties kompāniju Cadbury.

Kompānija iepriekš pārdeva savu saldēto produktu biznesu ASV kompānijai Nestle par 3.7 miljardiem USD, lai piedalītos Cadbury pirkšanā. Kraft piedāvājums bija maksāt 60 pensus par akciju.

Kompānijas pārstāvis paziņoja: «V. Bafets ir mūsu lielākais investors un viens no respektētākajiem investoriem pasaulē. Protams, ka mēs viņa viedokli uzklausām ļoti nopietni.»

Plašāka informācija par to, ko tieši V. Bafets ir paziņojis akcionāriem pagaidām nav pieejama.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Picu darbnīcu tīkls izplešas

Dienas Bizness, 01.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patlaban darbojas sešas «Picu darbnīcas» – īpašnieka baušķenieka Renāra Roņa hobijs piecu gadu laikā pārvērties nopietnā uzņēmumā, vēsta reģionālais laikraksts Bauskas Dzīve.

Jaunāko, sesto picēriju 21. maijā atklāja Rīgā, Ģertrūdes ielā. R. Ronis atzīst, ka tagad jāsakārto uzņēmuma iekšējā struktūra, pēc tam atvēršot vēl vismaz divas «Picu darbnīcas».

«Picu cepšana savulaik man bija hobijs. Receptes izstrādāju pats, taisīju, kā pašam tīk,» stāsta R. Ronis. Uzņēmējs mācījies Bauskas 1. vidusskolā, ieguvis baņķiera izglītību un maģistra grādu sociālajās zinībās. Pirms uzņēmuma atvēršanas strādājis ar analītisko informāciju Latvijas Bankā. 2009. gadā radusies vēlēšanās atpūsties no visa ierastā un savu hobiju pārvērst uzņēmējdarbībā.

«Pats strādāju, apkalpoju klientus un guvu pozitīvas emocijas. Panākumus nodrošināja tas, ka piedāvāju labu produktu, par ko pats atbildu,» saka R. Ronis. Pirmā ēstuve izveidota Jelgavā, otrā – Rīgā, trešā – Bauskā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Cadbury darījums izmaksājis 2 miljonus dienā

, 20.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cadbury vadītāja Toda Sticera (Todd Stitzer) ieguvums no kompānijas pārdošanas Amerikas pārtikas gigantam Kraft kontrastē ar nenoteiktību par savu darbu, ar kuru saskaras tūkstošiem Cadbury fabrikas strādnieku, raksta guardian.co.uk.

Kompānijas bosa ieguvums no 11.9 miljardus Lielbritānijas sterliņu mārciņu vērtā darījuma, ja viņš pēc tā pametīs kompāniju, varētu būt ap 12 miljoniem sterliņu mārciņu. Savukārt dažādiem padomdevējiem darījuma ietvaros samaksāti aptuveni 250 miljoni mārciņu.

Medijs noskaidrojis, ka laikā, kad notika sīva cīņa par Cadbury, investīciju baņķieri, juristi, grāmatveži un sabiedrisko attiecību padomnieki saņēmuši aptuveni 2 miljonus Lielbritānijas sterliņu mārciņu dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Hershey un Ferrero apsver iespēju pieteikties Cadbury pirkšanai

, 19.11.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cīņai par Lielbritānijas ražotāju Cadbury PLC uzņemot apgriezienus, par iespējamu pieteikšanos kompānijas iegādei paziņojušas arī kompānijas Hershey Co un Ferrero International, ziņo MarketWatch.

Īsā paziņojumā Londonas biržai Hershey norāda, ka tā apsver šādu iespēju, bet šajā stadijā nav nekāda garantija, ka no Hershey sekos jebkādi priekšlikumi vai piedāvājumi.

Tikai dažas minūtes vēlāk arī Ferrero izplatīja līdzīgi formulētu paziņojumu.

Kraft Foods Inc jau ir izteikusi Cadbury pārņemšanas piedāvājumu, kuru Lielbritānijas šokolādes ražotājs nodēvējis par nožēlojamu.

Kraft piedāvājuma vērtība pašlaik ir lielāka nekā 16 miljardi ASV dolāru.

Savukārt Wall Street Journal ziņoja, ka starp Hershey un Itālijas šokolādes ražotāju Ferrero pašlaik noris augsta līmeņa sarunas par iespējamu kopīgu piedāvājumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Krievija pieņēmusi, ka alus ir alkohols

Lelde Petrāne, 21.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas prezidents Dmitrijs Medvedevs parakstījis likumprojektu, kas oficiāli klasificē alu kā alkoholu, vēsta BBC.

Līdz šim jebkas, kas saturēja mazāk nekā 10% alkohola, Krievijā tika uzskatīts par pārtikas produktu.

Šis solis, kas likumā ierakstīts trešdien, ļaus ministriem kontrolēt alus pārdošanu tādā pašā veidā, kā tiek kontrolēta alkoholisko dzērienu pārdošana.

Alkohola patēriņš Krievijā jau divreiz pārsniedz kritisko līmeni, ko noteikusi Pasaules Veselības organizācija.

Pēdējo desmit gadu laikā alus pārdošanas apjomi Krievijā pieauguši par vairāk nekā 40%, bet degvīna pārdošana ir sarukusi par gandrīz 30%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienas no Vācijas vadošajām kosmosa kompānijām vadītājs Wikileaks sāgas dēļ zaudējis darbu, vēsta BBC.

Berijs Smutnijs (Berry Smutny) no OHB-System, kā liecina publiskotie dokumenti, ASV diplomātiem sacījis, ka Eiropas Galileo satelītu navigācijas projekts ir stulba ideja: «Es domāju, ka Galileo ir stulba ideja, kas galvenokārt kalpo francūžu interesēm, jo īpaši, Francijas militārajām interesēm.» Viņš arī izteicies, ka Galileo ir nolemts neveiksmei.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Apple boss algā par darbu 2010.gadā atkal saņēmis vien vienu dolāru

Lelde Petrāne, 10.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neraugoties uz to, ka viņš vada pasaulē vērtīgāko tehnoloģiju kompāniju, Apple ikoniskais vadītājs Stīvs Džobs pēdējos trīs gadus kā algu saņēmis tikai vienu ASV dolāru, vēsta The Economic Times.

Džobs, kurš Apple atkal pievienojās 1997.gadā, ir «smadzenes» daudziem vislabāk pārdotajiem gadžetiem, piemēram, iPhone, iPad un iPod.

Interesanti, ka viņa atalgojums krasi kontrastē ar daudzu citu kompāniju vadītāju atalgojumu visā pasaulē. Viņa alga ir vien 1 ASV dolārs gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA "Mozzo Pizza" radījusi jaunu zīmolu "Cepampicas", kas ir atbilde šobrīd esošajai krīzei, kura būtiski iespaidojusi arī picērijas apgrozījumu, pēdējā mēnesī samazinoties par vismaz 30%.

"Lai izdzīvotu, mums ir jāpielāgojas. Šobrīd strādājam faktiski tikai uz piegādes pasūtījumiem, izmantojot "Wolt" un "Bolt" piegādes servisa pakalpojumus, tomēr ar to ir par maz, jo klientu uz vietas praktiski vairs nav. Jau kādu laiciņu domājām realizēt šādu ideju – sagatavot picu picērijā no tām pašām izejvielām, bet cepšanu atstāt klienta rokās - klients picu pabeidz cept mājās. Lēmumu par "Cepampicu" radīšanu pasteidzināja Covid-19 krīzes iestāšanās," stāsta SIA "Mozzo Pizza" valdes loceklis Edijs Masaļskis.

Viņš teic, ka, klientam izvēloties "Cepampicas", ir vairāki ieguvumi: pica būs vienmēr karsta, cena būs draudzīgāka un pastāv iespēja picu pašam papildināt ar mājās esošajiem produktiem, lai tie neaizietu bojā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stārtapu konference TechChill Baltics 2016 atgriežas 11.februārī, piedāvājot nozares līderu pieredzes stāstus un iespēju vienuviet satikt tehnoloģiju uzņēmējus, investorus un medijus no Eiropas un ASV. No šodienas ir atvērta pieteikšanās stārtapu piču cīņai, kas aizsāksies 10.februārī un dienu vēlāk ļaus labākajiem prezentēt savu ideju uz lielās TechChill Baltics 2016 skatuves 400 cilvēku auditorijas priekšā.

Pieteikšanās atvērta līdz 18.janvārim, pieteikuma forma atrodama šeit: https://www.f6s.com/techchillbalticspitchbattle2016/apply.

Piču cīņa ir nozīmīga konferences sastāvdaļa, starp tās laureātiem ir tādi stārtapi kā infogr.am, Bliu Bliu, TrackDuck un Edurio.

Šogad, kad konference svin piecu gadu jubileju, tā nes arī jaunu formātu tradicionālajai piču cīņai. 10 perspektīvākās komandas, kas pieteiksies cīņai, tiks izvēlētas dalībai TechHub Riga akadēmijā, kas norisināsies 10.februārī un sniegs komandām vienas dienas apmācības pičošanā, produkta vai pakalpojuma attīstībā un mārketingā. Dienas noslēgumā akadēmijas mentoru panelis, ko veidos pieredzējuši industrijas eksperti, 5 labākos stārtapus virzīs fināla piču cīņai 11.februārī uz TechChill Baltics 2016 skatuves.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Igaunijā pica iegūs konusveida formu

Elīna Jēkabsone, 27.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas valstu picu cienītājus gaida pārsteigums – drīzumā pārtikas produktu tirgū parādīsies konusveida picas.

Uzņēmums Uvic, kas Igaunijā pazīstams kā pelmeņu un citu pusfabrikātu produktu ražotājs sadarbībā ar Spānijas kompāniju Coneinn februārī uzsāks jauna produkta – konusveida picas piegādi – Baltijas valstu tirgū.

Uvic izpilddirektore Valentīna Musarova uzsver, ka, neskatoties uz to, ka konusveida picu jau 1983.gadā izveidoja ASV iedzīvotājs Džozefs Iss līdz šim šis produkts nav ticis plaši izplatīts. Vēl jo vairāk, lielāka daļa Baltijas valstu iedzīvotāji, kas nav profesionāli saistīti ar picas ražošanu, par šādu picu nav zinājuši iepriekš. V.Musarova informēja, ka konusveida pica varētu konkurēt ar hamburgeriem un pīrāgiem, jo šādas formas picu būtu iespējams daudz vieglāk notiesāt jebkurā vietā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Sainsbury's pārdos kafiju no kara plosītās Kongo

Lelde Petrāne, 24.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas lielveikalu gigants Sainsbury's pirmo reizi vairākās desmitgadēs pārdos Fairtrade kafiju no kara plosītā Āfrikas reģiona, ziņo thisislondon.co.uk.

Kafija no Kongo Demokrātiskās Republikas būšot pieejama pirmo reizi kopš pagājušā gadsimta sešdesmitajiem gadiem.

Kafiju, pupiņu maisījumu no kooperatīviem Kongo Demokrātiskajā Republikā un Malāvi, sāks piedāvāt speciālas Fairtrade akcijas laikā, kas sāksies nākamās nedēļas pirmdienā.

Komentāri

Pievienot komentāru