Citas ziņas

«Lastminute.com» vēlas pārņemt «Holiday Autos»

Aivars Mackevics [email protected],28.03.2003

Jaunākais izdevums

Lielbritānijā reģistrētais Lastminute.com interneta ceļojumu un atpūtas koncerns vēlas pārņemt savā uzraudzībā Holiday Autos grupu. Pārņemšanas gadījumā plānots, ka līdz 2004. gada septembra beigām uzņēmums iegūs klāt vismaz 5,9 miljonus eiro. Pie tam Lastminute.com cer pastiprināt sava "Dynamic Packaging Tools Breakbuilder" ietekmi. Atpūtas automašīnu nomas brokera Holiday Autos, kurš ir pārstāvēts 40 valstīs, pirkuma cena sasniedz 58,7 miljonus eiro. Uzņēmuma kapitāls sastāda 23,7 miljonus eiro skaidras naudas vērtībā un 27 191 771 akcijās. Pārņemšanas gadījumā tiek izvirzīti jaunajam īpašniekam dažādi nosacījumi, piemēram, jaunu pamatakciju ieviešana un Lastminute.com akcionāru speciālas sapulces sasaukšana. Avots: FVW

Citas ziņas

«Hilton» noslēdz līgumu ar «Lastminute.Com»

Aivars Mackevics [email protected],07.10.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hilton International nolēmis veikt izmaiņas Hilton viesnīcu rezervēšanas sistēmā. Hilton Group izpilddirektors Deivids Mičels paziņojis, ka Hilton pārtrauks sadarboties ar izplatītājiem, kas neatkāpsies no nekorektām cenu noteikšanas metodēm. Tas tiek darīts tādēļ, ka daži izplatītāii necenstos piedāvāt klientiem plašu izvēli, bet gan tikai dārgākos viesnīcu pakalpojumus. Deivids Mičels skaidro, ka tādā veidā par Hilton viesnīcu piedāvājumu tiek radīts nepareizs priekšstats. Šobrīd negodīgie izplatītāji vēl nerada nopietnus draudus, tomēr šai problēmai jāpievērš uzmanība nākotnē, lai pasargātu viesnīcu klientus no nepilnīgiem piedāvājumiem un viesnīcas no peļņas zaudēšanas. Hilton arī ir paziņojis par jauna līguma noslēgšanu ar lastminute.com, cerot ar to nodrošināt viesnīcas klientiem ērtākas un kvalitatīvākas rezervēšanas iespējas. Lastminute.com šobrīd ir Eiropas lielākais neatkarīgais izplatītājs internetā. Lastminute.com klientiem piedāvā pašiem veidot sava ceļojuma paketi, individuāli izvēloties lidojumus, viesnīcas un izklaides pasākumus. Hilton vēlas panākt caurredzamu pārdošanas sistēmu, lai nodrošinātu to, ka pie klientiem nonāk visi Hilton piedāvājumi, ne vien tie, kas nodrošina lielāku peļņu izplatītājiem. Hilton visiem izplatājiem uzstāda vienādus samaksas noteikumus, pieprasa saprātīgas komisijas maksas, kas atbilst izplatītāja pievienotajai vērtībai, kā arī dalītu rezervēšanas riksu starp Hilton viesnīcām un izplatītāju. Lastminute.com izpilddirektors Brents Hobermans izteicis gandarījumu par līgumu, kas noslēgts ar Hilton. Hobermans sola nodrošināt augstu pievienoto vērtību, pamatojoties uz Lastminute.com vārda atpazīstamību un plašo izplatīšanas tīklu. Kā lielākais pēdējās minūtes piedāvājumu tirgus internetā, Lastminute.com gadā cer pārdot vairāk kā 6 miljonus istabnaktis. Lastminute.com ir priecīgi saviem kleintiem piedāvāt vienu no pasaulē atpazīstamākajiem viesnīcu brendiem, kāds ir Hilton, kurš šobrīd piedāvā vairāk kā 2 400 viesnīcas 78 valstīs. Avots: Eiropa.lv

Internets

Francijas tiesa nosoda lastminute.com par «parazītismu», pārdodot Ryanair biļetes

LETA--AFP,06.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Parīzes Tirdzniecības tiesa ir likusi Lielbritānijas tiešsaistes tūrisma aģentūrai «lastminute.com» izbeigt Īrijas zemo cenu aviosabiedrības «Ryanair» biļešu pārdošanu bez šīs aviosabiedrības piekrišanas, kā arī nosodījusi šādu praksi kā «parazītismu».

«Izmantojot «Ryanair» datubāzi,» «lastminute.com» un tās Francijas operācija «Lmnext FR» «ir veikušas parazītisma aktu,» teikts tiesas lēmumā, kas datēts ar 20.martu un kura kopiju ieguvusi ziņu aģentūra AFP.

«Ryanair» savā paziņojumā apsveica šo tiesas lēmumu, kas liek izbeigt aviokompānijas vietnes «izmantošanu par brīvu» bez tās piekrišanas.

«Ryanair» preses sekretārs Robins Kīlijs paziņoja, ka aviokompānija aicina patērētājus «izvairīties no tādiem datu kopētājiem kā «lastminute» un reģistrēties tieši «Ryanair» vietnē – vienīgajā vietā, kur atrodamas vislētākās «Ryanair» biļetes».

Lieta tika ierosināta pēc tam, kad «Ryanair» ieviesa ierobežojumus tās vietnes izmantošanā. Starp šiem ierobežojumiem ir aizliegums tūrisma aģentūrām pirkt «Ryanair» reisu biļetes no šīs vietnes.

Citas ziņas

Latvija pirmo reizi piedalās starptautiskā tūrisma gadatirgū “HOLIDAY WORLD”

Aivars Mackevics [email protected],12.02.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 12. februārī, Prāgā, Čehijā sāksies starptautiskais tūrisma gadatirgus “HOLIDAY WORLD 2004”, kurā Latvijas dalību organizē Tūrisma attīstības valsts aģentūra. Latvija izstādē “HOLIDAY WORLD”, piedalīsies pirmo reizi un ir vienīgā no Baltijas valstīm, kas tiks pārstāvēta šajā izstādē. Latvijai šajā gadatirgū būs 12 m² liels stends, kurā kopā ar Tūrisma attīstības valsts aģentūru tiks pārstāvēta arī nacionālā aviokompānija AirBaltic. Latvijas stenda apmeklētājiem tiks piedāvāts plašs informācijas materiālu klāsts par tūrisma iespējām Latvijā, tai skaitā jaunā Latvijas tūrisma tēla brošūra un praktiskās informācijas lapa čehu valodā. Šogad Tūrisma attīstības valsts aģentūra plāno organizēt čehu žurnālistu vizīti Latvijā, kā arī kopā ar Baltijas valstīm rīkot tūrisma darba biržu Prāgā, Čehijā. Čehija Latvijai ir nozīmīgs tūrisma tirgus, kas ik gadu palielinās. Kopējais čehu tūristu skaits Latvijā 2002. gadā salīdzinot ar 2001. gadu pieauga par 45%, no 14,3 tūkstošiem 2001. gadā uz 20.8 tūkstošiem 2002. gadā, bet čehu vidējais uzturēšanās ilgums Latvijā palielinājās no 0,8. diennaktīm 2001. gadā līdz 2 diennaktīm 2002. gadā, kas pierāda Latvijas kā ceļojuma galamērķa popularitātes pieaugumu Čehijā. Starptautiskais tūrisma gadatirgus “HOLIDAY WORLD” šogad notiks jau 13 reizi un ilgs 4 dienas, no 12. februāra līdz 15. februārim, Prāgas izstāžu centrā. “HOLIDAY WORLD” ir lielākais tūrisma gadatirgus Centrāleiropā un Čehijā, kurā tiks pārstāvēti vairāk kā 636 dalībnieku no 52 valstīm, tai skaitā 34 ārvalstu dalībnieki. 2003. gadā izstādi “HOLIDAY WORLD” apmeklēja vairāk kā 30 tūkstoši cilvēku, 6000 - tūrisma profesionāļu un vairāk kā 1000 mediju pārstāvji. Papildus informāciju par starptautisko tūrisma gadatirgu “HOLIDAY WORLD” var meklēt mājas lapā: www.holidayworld.cz.

Citas ziņas

Lastminute.com un Amadeus turpina sadarbību

Aivars Mackevics [email protected],17.11.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus (pasaules līdere ceļošanas un tūrisma industrijas tehnoloģiju un izplatīšanas jautājumos) un Lastminute.com (ceļojuma birojs internetā) ir pagarinājuši savu ilggadējo tehnoloģiju līgumu. Saskaņā ar to GDS piedāvātājs Amadeus arī turpmāk interneta ceļojumu portāla rīcībā nodod Content un rezervācijas tehnoloģiju. Uzņēmumu šā gada laikā pārņēma Amadeus konkurents Sabre, kas ir amerikāņu tūrisma koncerns internetā. Jau tagad Sabre, pēc šī paziņojuma par jauno vienošanos, paziņoja, ka Lastminute.com līdz 2009.gadam gandrīz visu savu biznesu pārkārtos uz Sabre. Jau tagad Lastminute viesnīcu pasūtījumi un Skandināvijas biznesa daļa noritot caur Sabre. Turklāt Sabre norādīja, ka sarunas par līguma pagarināšanu starp Amadeus un Lastminute.com tika sāktas vienu mēnesi pirms pārņemšanas no Sabre puses.

Nekustamais īpašums

Preses nama ēkā atvērs pirmo InterContinental Hotels Group viesnīcu Latvijā

Lelde Petrāne,18.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

IHG (InterContinental Hotels Group) atvērs pirmo viesnīcu Latvijā.

Tiek plānots, ka Rīgā, bijušajā Preses nama ēkā 2022. gada septembrī tiks atvērta IHGgrupas zīmola Holiday Inn viesnīca. Holiday Inn ir lielākais viesnīcu zīmols pasaulē. Projekts tiek īstenots kopā ar Lords LB Asset Management.

Jaunajā Holiday Inn Riga būs 280 numuri. Viesnīcā Holiday Inn Riga darbosies viens restorāns, un tā tiks veidota pēc Holiday Inn atvērtā tipa koncepcijas. Tās dizains, kas apvieno reģistrācijas vietu, plašu foajē, restorānu, bāru, atpūtas zonu un biznesa centru, sniedz viesiem iespējas ieturēt maltīti, atpūsties, strādāt un izklaidēties vienā integrētā telpā.

Viesnīcā paredzēts ierīkot arī konferenču/banketu zāli, kas varēs uzņemt līdz 400 personām, sešas sanāksmju telpas, autostāvvietu, fitnesa centru. .

Citas ziņas

«Holiday autos» samazina šovasar cenas

Aivars Mackevics [email protected],27.05.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais autonomas uzņēmums Holiday autos piedāvā ceļojumiem uz Grieķijas salām šīs vasaras jūlija un augusta mēnešos nomāt automašīnu par zemāku cenu. Vidēji automašīnu nomas maksa tiek samazināta par 50 eiro nedēļā. Šis piedāvājums ir spēkā tikai tām automašīnām, kuras tiks tagad rezervētas līdz 30 jūnijam. Holiday autos noma piedāvā Grieķijā automašīnu sākot ar 199 eiro par nedēļu. Visu ietverošajā tarifā ceļotāji saņems tādus pakalpojumus kā neierobežotu nobraukto kilometru skaitu, apdrošināšanu, tai skaitā arī pret automašīnu zādzību, kā arī visus lokālos nodokļus kā, piemēram, samaksu par automašīnas atpakaļ novietošanu lidostā. Avots: Fernweh

Citas ziņas

Lastminute viesnīcas varēs rezervēt pa mobilo telefonu

Aivars Mackevics [email protected],25.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lastminute.com dos iespēju klientiem rezervēt viesnīcas pa mobilajiem telefoniem. Jaunais pakalpojums sniegs klientiem iespēju, izmantojot i-mode tehnololoģijas, piekļūt speciāli pielāgotai lastminute.com versijai un rezervēt vairāk nekā 80 000 viesnīcu. Viesnīcu rezervācijas ir tikai pirmais solis un līdz gada beigām klientiem būs iespēja šādā veidā meklēt informāciju un iegādāties lastminute produktus, tai skaitā avio biļetes un arī tādas dzīves stila sastāvdaļas, piemēram, teātra biļetes. Paredzams, ka online atpūtas tirgus Eiropā šogad pieaugs par 46%. Cilvēki turpina meklēt aizvien ērtākus ceļus tūrisma braucienu iegādes veikšanai.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai veļas mazgājamā mašīna ilgāk kalpotu, un drēbes pēc mazgāšanas būtu tīras un svaigas, veļas mašīnu nepieciešams kopt un pareizi tīrīt. Gluži tāpat kā citu lielo un mazo sadzīves tehniku ik pa laikam tīram vai mazgājam, arī veļas mašīna jātīra, neskatoties uz to, ka tajā regulāri tiek izmantoti tīrīšanas līdzekļi.

Ja veļas mašīna kalpojusi jau ilgāku laiku, ar laiku kļūs labi pamanāmas netīras, brūnas vai pelēkas nogulsnes gumijotajās blīvēs un veļas mašīnas filtrā.

Taču notīrīt tikai šīs redzamās detaļas nebūs efektīvi, jo tik pat daudz un vēl vairāk nogulšņu un netīrumu uzkrājas veļas mašīnas iekšējās detaļās, kuras nav saredzamas, un tās iztīrīt ar rokām nav iespējams.

Tāpēc svarīgi savu veļas mašīnu pareizi kopt un ik pa laikam iztīrīt jau no tās iegādes brīža, lai mazinātu netīrumu uzkrāšanos, kā arī pēc iespējas novērstu kaļķaina vai dzelžaina ūdens izraisīto bojājumu riskus.

Citas ziņas

«InterContinental Hotels Group» noslēdz 100 attīstības darījumu

Aivars Mackevics [email protected],19.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

InterContinental Hotels Group (IHG), noslēdzot vairāk kā 100 attīstības darījumu Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā, paātrinājusi savu paplašināšanos. Tuvākajā laikā uzņēmums paredzējis atvērt: 5 InterContinental viesnīcas Ēģiptē, Kiprā, Vācijā un Jordānijā, 4 Crowne Plaza viesnīcas Somijā, Slovākijā un Lielbritānijā, 26 Holiday Inn viesnīcas Francijā, Vācijā, Krievijā, Kuveitā, Itālijā, Somijā, Lielbritānijā un Apvienotajos Arābu Emirātos un 14 Express by Holiday Inn viesnīcas Čehijā, Francijā, Vācijā, Itālijā, Spānijā un Lielbritānijā. Informācija liecina, ka ir parakstīti līgumi par papildus 80 viesnīcu atvēršanu: 8 InterContinental viesnīcas plānots atvērt Ēģiptē, Saūda Arābijā, Spānijā, Nigērijā, Kuveitā, Apvienotajos Arābu Emirātos, kā arī Serbijā un Melnkalnē, 9 Crowne Plaza viesnīcas Itālijā, Spānijā, Jordānijā, Čehijā, Apvienotajos Arābu Emirātos un Lielbritānijā, 28 Holiday Inn viesnīcas Bulgārijā, Ēģiptē, Francijā, Lielbritānijā, Somijā, Vācijā, Itālijā, Kuveitā, Polijā, Spānijā, Krievijā, Nigērijā, Austrijā, Jordānijā, Serbijā un Montenegro, Ukrainā un Azerbaidžānā, 30 Express by Holiday Inn viesnīcas Francijā, Vācijā, Itālijā, Īrijā, Spānijā un Lielbritānijā un 2 Staybridge Suites viesnīcas Lielbritānijā. Šobrīd InterContinental Hotels Group pieder 618 viesnīcas ar vairāk nekā 108 507 istabām Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcu ķēde Holiday Inn algo darbiniekus, kuru pienākums ir sasildīt viesa gultu, ziņo Telegraph.

«Staigājoši» gultu sildītāji tiek nosūtītu uz viesa apartamentiem īsi pirms viesis vēlās doties pie miera, lai tiktu sasildīta gulta līdz attiecīgajai temperatūrai.

«Silta gulta, aptuveni 20 līdz 24 grādi pēc celsija, ir vislabākā temperatūra, lai labi izgulētos. Tādējādi Holiday Inn jaunievedums palīdzēs viesiem labi izgulēties, it īpaši pēc āra pastaigām,» norāda Holiday Inn pārstāve Jeina Bednala.

Citas ziņas

Holiday Inn Olimpiskajām spēlēm atvēlēs 10 miljonus mārciņu

,01.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija InterContinental Hotels Group metusi pie malas raizes par globālās ekonomikas lejupslīdi un pierakstījusi savu zīmolu Holiday Inn kā 10 miljonu mārciņu sponsoru Olimpiskajām spēlēm Londonā 2012. gadā, ziņo Telegraph.

InterContinental tādējādi kļūs par 19. kompāniju, kas atbalsta Olimpiskās spēles Londonā.

Viesnīcu grupa no 10 miljoniem mārciņu piecus miljonus iemaksās spēļu kapitālā, savukārt par otriem pieciem miljoniem nodrošinās viesnīcu pakalpojumus.

Kompānija cer, ka šāds solis palielinās Holiday Inn pārdošanas apjomus pēc 600 miljonu mārciņu vērtās reorganizācijas pērn.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hagerty Insurance, kompānija, kas apdrošina kolekcionējamās automašīnas, izveidojusi automašīnu topu, kuras nākotnē varētu būt vispievilcīgākās, raugoties no kolekcionāru viedokļa, raksta CNN.

1. vieta - Toyota FJ Cruiser. Vislielākā šīs automašīnas vērtība esot tās dizains. Nozīmīgs esot arī Toyota zīmols.

2. vieta - Mini Cooper. Arī šīs automašīnas galvenā vērtība esot tās retro dizains, taču vienlaikus ar to esot ātri un jautri pārvietoties.

3. vieta - Lotus Elise - izskatīgs sporta auto.

4. vieta - Dodge Viper. Šī automašīna nodevēta par lielisku fenomena piemēru.

Citas ziņas

«Lastminute.com» sadarbosies ar «Amadeus»

Aivars Mackevics [email protected],04.04.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta ceļojumu birojs Lastminute.com sadarbosies ar ceļojumu datorrezervēšanas sistēmu Amadeus tieši lidojumu rezervēšanas jomā. Tas skars arī Travelselect.com (Lielbritānija) un Travelproce.com (Beļģija, Francija, Itālija un Spānija) interneta ceļojumu birojus. Avots: FVW

Citas ziņas

Vācu ceļojumu portāli nostiprina savas pozīcijas tūrisma tirgū

Aivars Mackevics [email protected],08.01.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijā interneta ceļojumu lapu apmeklējums pēdējo gadu laikā nepārtraukti ir pieaudzis. Pētījumu rezultāti liecina, ka gandrīz katrs trešais vācietis apmeklē online-ceļojumu tirgu. 2002.gada janvārī ceļojumu portālus apmeklēja tikai 2,5 miljoni viesu, bet jau septembrī to skaits sasniedza 6 miljonus. Ar 24,9 miljoniem ceļojumu pircējiem internetā (no 2001.11. līdz 2002.04.) šis iepirkšanās veids ir kļuvis par vienu no stiprākajiem Eiropas elektroniskā biznesa segmentiem. Matiass Peters (Matthias Peter), kas ir portāla Travelchannel.de vadītājs, ir atzīmējis, ka ikdienu patērētāji atklāj vienkāršo, ātro un ērto interneta rezervēšanas sistēmu. Tas kalpo par iemeslu,tam ka patērētāji vairs nedodas uz ceļojumu birojiem, bet apskatot bildes, cenas, u.c. informācijas dažu sekunžu laikā var paši, neizejot no mājas, nopirkt sev ceļojumus.” Vācijas tūrisma e-biznesa apgrozījums 2002 gadā sasniedza 2,06 miljardus eiro pie kopējā apgrozījuma no 24,75 miljardus eiro. Tiek izteiktas prognozes, ka šogad apgrozījums varētu sasniegt 2,66 miljardu eiro. Vislielāko interesi cilvēki izrāda par lielo uzņēmumu tūrisma portāliem. No 6 miljoniem e-ceļojumu portālu apmeklētājiem Bahn.de lappusi 2002 gada oktobrī ir apmeklējuši 2,9 miljoni viesu. Iecienīts ir arī ceļojumu portāls Opodo.de, kurš pagājušo gadu kā “jaunpienācējs” ar 550 000 apmeklētājiem kļuva par otro apmeklētāko portālu Vācijā. Toties TUI tūrisma uzņēmums salīdzinoši ļoti lēni palielina savu klientu skaitu (2002.gada oktobri – 208 000 apmeklētāju). Kopējais TUI apgrozījums ir samazinājies par 9,9 miljardiem eiro. Travel24.com pagājušā gada septembrī ar 200 000 portāla lietotājiem bija salīdzinoši vēl mazs uzņēmums, taču tas ir sasniedzis tādu pakāpi, no kuras citi interneta – ceļojumu speciālisti vēl atrodas tālu. Uzņēmums deviņu mēnešu laikā ir sasniedzis apgrozījumu 28 miljonu eiro apmērā, kas krietni pārsniedz iepriekšējo gadu skaitļus. Līdzīgi pozitīvi attīstās arī citi uzņēmumi, piemēram, Lastminute.com un Ebookers, kuri guvuši peļņu no pagājušo gadu pēdējās minūtes buma. Avots: FVW

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklamēšanās standartu speciālisti (ASA) kārtējo reizi aizlieguši Ryanair reklāmu, kura izsaka maldinošus secinājumus, tādējādi dezinformējot patērētājus, raksta BBC.

Ryanair reklāma, kura satur frāzi Robbed by Lastminute.com, izsaka secinājumu, ka cilvēki, kuri pērk aviobiļetes ar portāla Lastminute.com starpniecību, tiek apkrāpti.

ASA apgalvo, ka Ryanair reklāmas kampaņa pašreizējā tās konceptā nevar tikt izplatīta, jo tā netieši norāda, ka aviobiļešu tirgotāji internetā no cilvēkiem prasa divreiz lielāku maksu par biļetēm.

Ryanair bijis spiest atsaukt visas reklāmas.

Foto

Kruīza kuģu kompānija Cunard Line apstiprinājusi Latvijas uzņēmumu par mārketinga pārstāvji Baltijā

Gunta Kursiša,30.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kruīza kuģu kompānija Cunard Line apstiprinājusi uzņēmumu Baltic GSA par savu pārdošanas un mārketinga pārstāvi Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, informē kompānijas pārstāvji.

Baltic GSA pārstāve Astra Kalniņa Db.lv gan atzina, ka Cunard Line kruīza kuģi Rīgā pagaidām piestāt negrasās, taču tuvākā pieturvieta Latvijai ir Tallina, kas atrodas pa ceļam uz Pēterburgu. Kruīza kuģa maršruts ir Lielbritānija – Norvēģija – Dānija – Vācija – Igaunija – Somija – Zviedrija – Lielbritānija.

Baltic GSA Baltijā pārstāv lidsabiedrības, kruīza kuģu operatorus, viesnīcu ķēdes, autonomas u.c. tūrisma pakalpojumu sniedzējus. Starp Baltic GSA pārstāvētajiem uzņēmumiem patlaban ir Brussels Airlines, Holiday Autos, Carnival Cruise Lines, Costa Cruises, Princess Cruises, P&O Cruises, Royal Caribbean International un Silversea Cruises.

Transports un loģistika

«Holiday Autos» samazina autonomas maksu automašīnām ar gaisa kondicionētāju

Aivars Mackevics [email protected],28.07.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autonomas brokeru firma Holiday Autos samazina nomas cenu par 15 eiro visiem, kas nomās automašīnu ar gaisa kondicionētāju braucieniem Kanāriju salās. Piedāvājums būs spēka tikai līdz šī gada 5. augustam. Avots: Travel-one

Citas ziņas

Sāk darboties pirmā interneta tūrisma aģentūra Latvijā

Aivars Mackevics [email protected],08.09.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar 2005.gada 8. septembri Latvijā sāk darboties pirmā interneta tūrisma aģentūra – Ekolumbs.lv. Atšķirībā no klasiskajām tūrisma aģentūrām, Ekolumbs.lv piedāvās iespēju plānot, rezervēt, pirkt un norēķināties par tūrisma pakalpojumiem internetā, neizejot no mājas, biroja vai interneta kafejnīcas. www.ekolumbs.lv, ir tapusi sadarbojoties tūrisma aģentūrai Kolumbs ar pasaulē lielākajiem interneta tūrisma industrijas pārstāvjiem Amadeus (Aviobiļešu rezervēšanas sistēma), IBS (Viesnīcu rezervēšanas sistēma) un Holiday Autos (Automašīnu rezervēšanas sistēma). Interneta tūrisma aģentūras www.ekolumbs.lv galvenā priekšrocība tūrisma tirgū Latvijā ir piedāvājuma klāsta daudzveidība un zemās administratīvās izmaksas, kas ļauj ceļotājiem pašiem piemeklēt un izvēlēties lētākos un izdevīgākos risinājumus. Latvijā pirmā interneta tūrisma aģentūra ietver piedāvājumus no 500 aviokompānijām, vairāk kā 5000 ceļojuma galamērķus visā pasaulē, 30000 viesnīcu rezervēšanas iespējas „on-line” režīmā, kā arī 180 auto nomas kompānijas ar 4000 auto nomas punktiem visā pasaulē. „Klientam tas pirmkārt nozīmē neatkarīgas izvēles iespējas pasūtīt savu lidojumu un viesnīcu lētāk un ātrāk bez tūrisma aģentūras starpniecības,” stāsta tūrisma aģentūras Kolumbs mārketinga un attīstības daļas vadītājs Artūrs Skroderis. Interneta tūrisma aģentūras izstrādes procesā notika konsultācijas un pieredzes apmaiņa ar lielākajiem interneta tūrisma veidotājiem Eiropā un pasaulē, piemēram: www.atp.nl, www.travelocity.com, www.expedia.com, www.sidestep.com. Interneta lietotāju skaits pasaulē un Latvijā nepārtraukti pieaug. Internets ļauj īsā laikā posmā iegūt informāciju, to salīdzināt un veikt konkrētas rezervēšanas operācijas. Iepērkoties internetā, rezervāciju izmaksas ir mazākas un mājas lapas lietošanu neierobežo ģeogrāfiski šķēršļi. Tagad nepieciešams tikai interneta pieslēgums, lai rezervētu viesnīcas, lidmašīnas biļetes, noīrētu auto savam ceļojumam ārvalstīs. Kā liecina 2004.gada Barclaycard Business Travel pētījuma rezultāti, Lielbritānijā pēdējā gada laikā 77 procenti darījumu lidojumu un 73 procenti viesnīcas biznesa darījumu ceļojumiem tika rezervēti internetā. Savukārt 64 procenti no darījumu ceļotājiem par galveno priekšrocību atzinuši „on-line” rezervēšanas darījumu ērtumu. „Saskaņā ar Eurostat veiktajiem apsekojumiem, Eiropas Savienībā gandrīz katrs otrais pilsonis un apmēram 89 procenti uzņēmumu lieto internetu. Tiešsaiste šobrīd kļuvusi par populārāko darījumu ceļojumu rezervēšanas metodi. Īsā laikā daudzi uzņēmumi spējuši uztvert izdevīgos lidsabiedrību un viesnīcu piedāvājumus internetā, kamēr darījumu ceļojumos apkalpojošo aģentūru loma samazinājusies. Tādejādi, reaģējot uz tendencēm tirgū, tūrisma aģentūra Kolumbs ir izstrādājusi pirmo šāda veida interneta risinājumu, kas pielāgots tieši Latvijas ceļotāju vajadzībām,” skaidro Artūrs Skroderis. Tūrisma aģentūra Kolumbs ir nacionālā kapitāla firma – tās īpašnieki ir Sanita Rugina un Guntis Učelnieks. Aģentūra darbojas kopš 1998. gada un patlaban ir viena no vadošajām tūrisma kompānijām Latvijā. Kolumbs ir arī pasaulē lielākās studentu un jauniešu tūrisma aģentūras STA Travel oficiālais pārstāvis Baltijā ar pirmo ofisu Rīgā. 2004. gada jūnijā tūrisma aģentūra Kolumbs atvēra filiāli Tallinā un 2005.gada maijā – kļuva par pirmo tūrisma aģentūru, kas atvērusi savu filiāli tirdzniecības parkā Alfa. 2001. gadā tūrisma aģentūras Kolumbs apgrozījums bija 1,7 miljoni latu, 2002. gadā – 2,2 miljoni, 2003.gadā – 2,6 miljoni, 2004. gadā – 3,2 miljoni. Avots: tūrisma aģentūra Kolumbs

Transports un loģistika

50 lidsabiedrības paraksta līgumu ar «Amadeus»

Aivars Mackevics [email protected],02.05.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus, kas ir pasaules līderis ceļojumu un tūrisma industrijas tehnoloģiskajos un izplatīšanas risinājumos, 29.aprīlī Spānijas galvaspilsētā Madridē paziņoja, ka 50 vadošās lidsabiedrības Eiropā, Vidējos austrumos un Āfrikā ir vienojušās sniegt Amadeus lietotājiem zemās cenas, pilnus lidojumu grafikus, pēdējās pieejamās sēdvietas un ar tām saistīto informāciju izplatīšanai caur visiem kanāliem pēc Amadeus pilnīgā satura līguma, ko tā izziņojusi 2004.gada novembrī. Ar šo soli Amadeus ceļojumu aģentiem dod pieeju informācijai par lielāko lidsabiedrību interneta cenām. Turklāt, ceļojumu aģenti tagad var veikt rezervācijas 25 zemo izmaksu pārvadātājiem, ieskaitot Air Tran un Independence Air Amerikas Savienotajās Valstīs, Westjet Kanādā un Air Berlin Vācijā. Amadeus pirmo šāda veida līgumu parakstīja ar British Airways, par kuru tika ziņots 2004.gada februārī, un tas joprojām piegādā nozīmīgu zemo izmaksu lidmašīnu biļešu daļu ceļojumu aģentiem Lielbritānijā. Amadeus vice prezidents Deivids Džouns uzskata, ka piegādāt pareizo informāciju saviem tūrisma aģentūru sadarbības partneriem 217 tirgos visā pasaulē ir būtiski svarīgi Amadeus biznesam. Viņš paziņojis, ka Amadeus turpinās investēt līdzekļus, lai nodrošinātu to, ka Amadeus ir visplašākā veida informācija par tūrisma tirgu - gan interneta cenas, gan īpašās viesnīcas, gan pasaules plašākais kruīzu līniju piedāvājums. 2005.gada pirmajā ceturksnī Amadeus turpināja atbalstīt ceļojumu aģentus 66 000 vietās visā pasaulē. Šajā laika periodā Amadeus pievienojušies šādi uzņēmumi: Lidsabiedrības: 50 lidsabiedrības Eiropā, Vidējos Austrumos un Āfrikā (ieskaitot Air France, CSA Czech Airlines, dba, Iberia, Lufthansa un Norwegian Air Shuttle) ir parakstījušas līgumus par interneta cenu izplatīšanu caur Amadeus. Ceļojumu aģenti caur Amadeus varēs veikt arī rezervācijas 25 zemo izmaksu lidsabiedrībām. Kruīzu līnijas:Amadeus sistēmai pievienojās Thomson Cruise Liens un Clipper Cruises (kas specializējas mazo kuģīšu kruīzos). Automašīnu uzņemumi: Martā Amadeus kļuva par vienīgo globālo datorrezervēšanas sistēmu, kas ir parakstījusi līgumu ar holiday autos, kas ir pasaules vadošais atpūtas automašīnu nomas uzņēmums.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: freepik.com/Freepik

Veļas mašīna ir viena no svarīgākajām ierīcēm teju ikvienā mājsaimniecībā, kas ikdienā ietaupa laiku un pūles, nodrošinot tīru un svaigu apģērbu. Tomēr, kā jebkura sadzīves tehnika, arī tā nav mūžīga, un ar laiku sāk parādīties pazīmes, kas liecina par ierīces nolietojumu un nepieciešamību pēc nomaiņas. Kādas pazīmes liecina, ka pienācis laiks apsvērt jaunas veļas mašīnas iegādi – to raksta turpinājumā stāsta sadzīves tehnikas veikala VDE eksperts.

Kādi tehniski bojājumi liecina, ka veļas mašīnu vairs nav vērts labot?

Skaļi un neraksturīgi trokšņi, regulāras ūdens noplūdes un elektronikas kļūmes ir galvenie tehniskie bojājumi, kas visbiežāk norāda, ka veļas mašīnas remonts vairs nav lietderīgs. Šie signāli parasti liecina par kritisku detaļu, piemēram, gultņu, motora vai vadības moduļa, nolietojumu, kuru nomaiņa var būt nesamērīgi dārga.

Citas ziņas

Piesaista tūristus no Lielbritānijas

Vineta Vizule [email protected],27.01.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas tūrisma birojs Lielbritānijā piedalījās starptautiskā tūrisma gadatirgū The Holiday & Travel Show Glāzgovā un Mančestrā. Mūsu valsti tajā pārstāvēja Latvijas Tūrisma birojs Lielbritānijā, kā arī Rīgas Tūrisma koordinācijas un informācijas centrs. Latvija šajā izstādē tika pārstāvēta pirmo reizi, ziņo Tūrisma attīstības valsts aģentūras sabiedrisko attiecību speciāliste Zane Zeļenkova. The Holiday & Travel Show ir viena no lielākajām tūrisma izstādēm Skotijā, kura ik gadu pulcina ap 50 000 apmeklētāju. Izstāde Glāzgovā un Mančestrā pierādīja, ka Skotijā un Anglijā vēlas vairāk uzzināt par mūsu valsti. Latvijas dalība tūrisma izstādē Glāzgovā izsauca lielu britu reģionālo mediju interesi. Tika sniegtas vairākas intervijas vietējai televīzijai, radiostacijai Radio Clyde un laikrakstam The Scottish Sun. Britu TV kanālam BBC Channel 4 šī gada maijā tiks organizēta vizīte Latvijā, informējaLatvijas tūrisma informācijas biroja vadītāja Lielbritānijā Eva Staltmane. Lielbritānija Latvijai ir nozīmīgs tūrisma tirgus. 2002. gadā mūsu valsti apmeklēja 20.3 tūkstoši ceļotāju no Lielbritānijas, no kuriem 50% Latvijā ieradušies biznesa darīšanās, bet 33% ar mērķi atpūsties. Britu tūristu kopējie izdevumi 2002. gadā Latvijā sastādīja gandrīz sešus miljonus latu. Latvijas tūrisma birojs Londonā ir viens no trim Latvijas tūrisma birojiem ārvalstīs. Vēl darbojas tūrisma biroji Helsinkos un Berlīnē. Šogad TAVA plāno atvērt informācijas birojus Stokholmā un Maskavā. V.Vizule

Citas ziņas

Malta - izdevīgākais brīvdienu galamērķis Eiropā

Aivars Mackevics [email protected],27.02.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ietekmīgais Lielbritānijas žurnāls "Holiday Which?" par Eiropas visvērtīgāko brīvdienu galamērķi ir atzinis Maltu. Žurnāls "Holiday Which?", ko izdod Lielbritānijas Patērētāju Asociācija, ir veicis pētījumu par cenām divdesmitvienā Eiropas valstī, apskatot visus brīvdienu aspektus, ieskaitot naktsmītnes, auto nomu, degvielu, ēdināšanas pakalpojumus un tādas brīvdienu preces kā sauļošanās krēmus, ūdeni un video kameru filmiņas. Pētījums ataino vispārīgu patiesību, ka cenas Eiropā atspoguļo ziemeļu - dienvidu sadalījumu: brīvdienām paredzētā nauda aizplūst vairāk uz Eiropas austrumiem un dienvidiem nevis uz dārgajiem ziemeļiem. Pēc visu sešu kategoriju izvērtējuma Malta izrādās visizdevīgākais galamērķis, tad seko Turcija, Čehijas Republika, Spānija, Portugāle un Grieķija. Savukārt, visdārgākie galamērķi ir Lielbritānija (galvenokārt, pateicoties pārmērīgi dārgajām apmešanās izmaksām Londonā) un Norvēģija. Avots: Eiropa.lv

Citas ziņas

Ir nosauktas labākās Maskavas viesnīcas 2005. gadā

Aivars Mackevics [email protected],23.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maskavas starptautiskā mūzikas namā notika vienpadsmitā “Hrustaljnaja ladja” prēmijas pasniegšanas ceremonija. Prēmija ir speciālā nozares balva pilsētas viesnīcu kolektīviem, vadītājiem un speciālistiem, kā arī citu nozaru organizācijām par īpašu ieguldījumu Maskavas viesnīcu nozares attīstībā. 2005.gadā par prēmijas īpašniekiem dažādās nominācijās kļuva: * Labākā pilsētas viesnīca – “Nacionalj”, Balchug Kempinski Moscow, Park Hotel Hyatt, * Efektīvākais starptautiskais viesnīcu zīmols Maskavas tirgū – Mariott tīkla viesnīcas, * Visdinamiskāk attīstošā starptautiskā viesnīcu tīkla viesnīcas Maskavas tirgū - Holiday Inn Lesnaya, Holiday Inn Vinogradovo, * Labākā Maskavas viesnīca 2005.gadā pēc starptautisko un nacionālo pasākumu apkalpošanas - Le Meridien Moscow Country Club, * Labākā tūristu klases viesnīca Maskavā – Ukraina, * Labākā apartamentu klases viesnīca Maskavā – Komplekss Volga, * Labākā viesnīca Maskavas reģionā - Hotel Atlas Park, * Labākā viesnīca pēc projektu realizācijas un jaunu pakalpojumu ieviešanas – Rus-otelj.

Citas ziņas

Latvija piedalījās starptautiskā tūrisma gadatirgū Prāgā

Aivars Mackevics [email protected],18.02.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma attīstības valsts aģentūra (12. – 15. februārī) pirmo reizi piedalījās starptautiskā tūrisma gadatirgū "Holiday World 2004" Čehijā, Prāgā. Gadatirgū tika organizēts 12 kv.m liels Latvijas stends, kurā strādāja pārstāvji no Tūrisma attīstības valsts aģentūras un nacionālās aviokompānijas airBaltic. "Holday World" ir lielākais tūrisma gadatirgus Čehijā, kas ilgst 4 dienas: pirmās divas dienas gadatirgu apmeklē tūrisma firmu pārstāvji, bet pārējo dienu apmeklētāji ir čehu tūristi – individuālie ceļojumu plānotāji. 2003. gadā "Holiday World" gadatirgū 15 156 kv.m kopējā izstādes platībā tika pārstāvētas 52 valstis un to apmeklēja 5 200 tūrisma profesionāļu pārstāvju un kopumā 23 283 apmeklētāju. Latvijas stends šajā gadatirgū tika organizēts pirmo reizi, un tā apmeklētāji tika informēti par tūrisma iespējām Latvijā. Stendā tika izplatīta Latvijas tūrisma tēla brošūra un praktiska informācija par Latviju čehu valodā, kā arī citi informācijas materiāli par Latviju, Rīgu, Jūrmalu un Latvijas reģioniem. Čehija Latvijai ir potenciāli nozīmīgs un strauji augošs tūrisma tirgus, 2002. gadā Latvijā ieradās 20.8 tūkstoši čehu tūristu (2001. gadā – 13.3 tūkst.), uzturoties Latvijā vidēji 2,2 diena un kopumā mūsu valstī iztērējot 700 tūkst. latu. Jāmin, ka čehi ir ļoti aktīvi ceļotāji un parasti ceļo individuāli, kā arī izvēlas vidēja vai zemāka līmeņa tūrisma pakalpojumus. Lai arī čehu tūristu ierastākie ceļojuma galamērķi ir Vidusjūras valstis, gadatirgū bija novērojama liela interese par Latviju. Čehi vēlējās uzzināt par atpūtas iespējām pie jūras, informāciju velobraucienu maršrutiem, kā arī nokļūšanas iespējām uz Latviju, Rīgu. Čehu tūristiem Latvija ir vēl neatklāts ceļojumu galamērķis, kuru interesantāku padara Latvijas un Čehijas kopējā pievienošanās Eiropas Savienībai. Vairāk par Čehijas tūrisma gadatirgu var uzzināt mājas lapā www.holidayworld.cz. Avots: TAVA

Citas ziņas

Par Kolumbs maksātnespēju tiesa lems februāra vidū

,20.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs maksātspēju vai nespēju Rīgas Centra rajona tiesa lems 12.februārī, liecina informācija tiesu mājas lapā.

Savukārt par uzņēmuma maksātnespējas procesa administratori ir iecelta Sintija Karstā, liecina ieraksts Maksātnespējas reģistra mājas lapā.

Kolumbs maksātnespējas procesa lietu pieteica Krievijas uzņēmums Holiday Malta Ltd . Tūrisma aģentūras Kolumbs vadītājs Guntis Učelnieks iepriekš uzsvēra, ka iesniegtā pretenzija ir nepamatota. Šis gadījums ir kārtējais piemērs tam, ka strīdus situāciju viena no iesaistītajām pusēm mēģina atrisināt piesakot maksātnespēju.

Tūrisma aģentūra skaidro, ka sedz savas pamatotās saistības pret Holiday Malta. Tāpat arī līgumu saistības pret citiem sadarbības partneriem un klientiem tiek pienācīgi pildītas. Tiesas procesam uzņēmums iesniegs visus nepieciešamos juridiskos dokumentus, lai apstiprinātu lietas ierosināšanas nepamatotību.