Pakalpojumi

Latvijas Pasts vairāk nekā 1300 pastniekus aprīko ar mobilajām ierīcēm

Monta Glumane,04.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāk nekā 1300 Latvijas Pasta pastnieku 2018.gadā aprīkoti ar mobilajām viedierīcēm, kas ļauj digitāli reģistrēt gan sūtījuma saņemšanas faktu un klienta parakstu, gan arī fiksēt piegādes kavējuma iemeslu situācijās, kad ierakstīta sūtījuma saņēmējs nav atrodams norādītajā adresē, informē Latvijas Pasts.

Līdz 2018.gada maija beigām pastnieku mobilajās ierīcēs reģistrēti vairāk nekā 1,2 miljoni klientu parakstu par sūtījumu saņemšanu.

Mobilajās viedierīcēs tiek reģistrēts ierakstīta sūtījuma izsniegšanas fakts un klienta paraksts; iemesls, kāpēc sūtījums nav piegādāts, gadījumos, kad klients nav sastopams norādītajā adresē; piegādes informācijas nekavējoša apmaiņa ar «Latvijas Pasta» sūtījumu reģistrācijas kopējo sistēmu. Sūtījuma piegādes informācija tiek reģistrēta reālajā laika režīmā.

«Līdz ar ierakstītu sūtījumu reģistrāciju pastnieku mobilajās ierīcēs esam īstenojuši vēl vienu posmu Latvijas Pasta modernizācijas un digitalizācijas virzienā. Tas daudzviet nebija viegli, jo nācās mainīt domāšanu no gadu desmitu tradīcijām pret 21.gadsimta tehnoloģijām. Taču nebija arī tik sarežģīti, jo daudzi darbinieki labprāt pieņēma pozitīvās pārmaiņas un paši palīdzēja apmācīt tos, kam sākotnēji process šķita mazliet grūtāks,» uzsver «Latvijas Pasta» valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.

Uzņēmums norāda, ka nodrošinot pastniekus ar mobilajām ierīcēm, būtiski samazinās «Latvijas Pasta» izmantoto papīra veidlapu daudzums, tādējādi paaugstinot uzņēmuma atbildību pret apkārtējo vidi; uzlabojas sūtījumu piegādes kontrole; atbrīvojas cilvēkresurss, kam vairs nav jāievada sūtījumu izsniegšanas dati kopējā sistēmā; pastnieki kļūst mobilāki un ir viegli komunicējami gan no klientu, gan «Latvijas Pasta» puses.