Mana pieredze: Ausmeņa kebabs pierāda sevi arī Rīgā 

Pēc veiksmīga starta Rēzeknē Ausmeņa kebabs ir ieguvis savus cienītājus arī Rīgā un nākamā gada sākumā plāno atvērt vēl vienu kebabnīcu, kas vairāk fokusēsies uz piegādi.

Anda Asere, 2018. gada 26. novembris plkst. 6:19

Ausmeņa kebabs Rīgā ir kopš pagājušā gada pavasara. «Šajā laikā ir gājis diezgan labi, bet arī grūti, jo klientu un darba ir tiešām daudz,» saka Valters Murāns, SIA Ausmeņa īpašnieks. Rīgas un Rēzeknes kebabnīcu šī gada apgrozījums varētu būt 800 tūkstoši eiro. Pērn uzņēmuma apgrozījums sasniedza 543,6 tūkstošus eiro.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Pirmo ēstuvi Ausmeņa kebabs Valters Rēzeknē atvēra 2013. gadā. Iepriekš viņš bija dizainers arhitektu birojā Rīgā, bet pēc dažiem gadiem galvaspilsētā saprata, ka vēlas atgriezties atpakaļ dzimtajā Rēzeknē. «Man pašam ļoti garšo kebabi un tāda veida ēdiens. Pats neesmu pavārs, bet ļoti gribēju radīt vietu, kur tos baudīt. Vienlaikus man bija svarīgi, lai Rēzeknes Ausmeņā varētu organizēt arī pasākumus. Joprojām tur rīkojam koncertus, bet Rīgā vairāk koncentrējamies uz ēdināšanu,» stāsta Valters. Viņam pašam kebabi garšo joprojām, un pats visbiežāk izvēlas porciju, kas izkārtota uz šķīvja, nevis ietīta lavašā vai maizītē. Uzņēmējam paraugs ir Berlīnes ēstuves Rüyam un Mustafa’s. «Tur ir daudz kebabnīcu, kas man patīk. Arī ar darbiniekiem šad tad aizbraucam uz Berlīni, lai paskatītos, kā tur strādā. Man šķiet, ka tur ir labi piemēri, no kā var mācīties profesionālajā ziņā,» teic Valters.

Tagad ir sanācis, ka viņš atkal diezgan bieži ir Rīgā. «Manas domas nav mainījušās – ar ģimeni vēlos dzīvot Rēzeknē. Ceru, ka drīzumā tas izdosies,» viņš uzsver. Šobrīd uzņēmējam jābūt Rīgā pēc iespējas biežāk, tāpēc galvaspilsētā viņš ir vairākas dienas nedēļā. Tomēr pēdējā laikā viņam izdodas Rīgā būt retāk nekā iepriekš, jo šī struktūrvienība ir nostabilizējusies un nevajag pašam katru dienu būt klāt.

Īsu brīdi Valteram bija kebabnīca arī Jēkabpilī. Viņš vēlējās atvērt kādu vietu ārpus Rēzeknes, tas bija pirmais mēģinājums attīstīties citā pilsētā. «Gribējās pierādīt sevi ārpus Rēzeknes, bet dažas lietas Jēkabpilī neizdevās. Tas varbūt ir labi, jo no kļūdām var mācīties. No Jēkabpils laika iemācījos saprast detaļu nozīmību. Tām ir nozīme ir visā, jo īpaši ēdināšanā,» viņš teic. Uzņēmējs atzīst, ka slēgt šo struktūrvienību nebija viegli, taču viņš apzinājās, ka ir svarīgi pēc iespējas labāk attīstīt Rēzeknes kebabnīcu.

Runājot par to, kā izlēmis attīstīties Rīgā, Valters teic, ka vēlējies pārbaudīt savus spēkus tādā vietā, kur ir vislielākā konkurence visā Latvijā – galvaspilsētā, pašā centrā.

Visu rakstu Pierāda sevi arī Rīgā lasiet pirmdienas, 26.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Nepalaid garām

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Lietuvas...

Rosīgu, komunikablu un smaidīgu – tādu pašmāju zīmolu veikala M50 īpašnieci Elīnu...

Anda Šmitmane ēdināšanas biznesā Tukumā darbojas jau 20 gadus. Viņa atzīst, ka...

Mazumtirdzniecības tīkls Rimi pirmdien prezentēja pirmo veikalu Latvijā ar pašapkalpošanās skeneriem....

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

No šīs sadaļas
2018. gada 11. decembris plkst. 12:40

Ivars Saide 20 savas dzīves gadus ir strādājis šovbiznesa industrijā - bijis...

2018. gada 23. novembris plkst. 9:53

Rīgas domes rīkotajā grantu programmas «Atspēriens» rudens konkursā godalgotas četras biznesa...

2018. gada 22. novembris plkst. 6:14

Rīdzinieki Zane un Reinis Maskavi saskata skaistumu tajā, ko citi uzskata par...

2018. gada 21. novembris plkst. 6:08

Līdz ar striktākiem noteikumiem saistībā ar vienreizējā iepakojuma izmantošanu un sabiedrības...

2018. gada 20. novembris plkst. 6:20

Mūsdienās uzņēmuma ģeogrāfiskā atrašanās vieta attīstības iespējas vairs būtiski neietekmē,...

2018. gada 15. novembris plkst. 13:40

Zīmola «Korola» stāsts aizsācies interesanti. Lai gan sākotnēji tas nebija plānots kā...

2018. gada 14. novembris plkst. 6:34

Divos mēnešos Dream Light Planner izdevēja Lelde Kovaļova pārdod vairāk nekā trīs...

2018. gada 13. novembris plkst. 12:38

Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ir nozīmīga loma valsts ekonomiskajā attīstībā. Tie veido būtisku...

2018. gada 13. novembris plkst. 6:13

SIA Cozo plāno iekarot gan vietējo, gan eksporta tirgu ar lielizmēra interjera...

2018. gada 12. novembris plkst. 13:41

Modes zīmols One Wolf Vecrīgā, Laipu ielā atklājis jaunu veikalu....