Mana pieredze: Savā raidījumā grib parādīt uzņēmēju stāstus 

Pēc 20 gadu pieredzes preses un radio reklāmas jomā Līga Freimane izlēmusi sākt savu biznesu un veido raidījumu Izstāsti Latvijai.

Anda Asere, 2018. gada 19. decembris plkst. 6:23

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Televīzijā lielu daļu satura veido producentu grupu veidoti raidījumi, kas tos speciāli gatavo, un vidusmēra skatītājs to nereti pat nav pamanījis. Līga atzīst, ka konkurence šādu raidījumu vidū ir asa. «Mūsu mazajā Latvijas tirgū konkurence ir milzīga, jo mediju ir daudz un klientam ir iespējas izvēlēties. Konkurence ir veselīga, un jebkura uzņēmuma publiska aktivitāte veicina produkta noietu. Atšķirībā no citiem līdzīgiem raidījumiem mūsu pārraidē nav dažādas nozares kopā. Es šobrīd eju tādu ceļu, ka katram raidījumam ir savs temats. Varbūt nākotnē tas mainīsies, bet jābūt kaut kam vienojošam,» uzskata Līga.

Raidījums Izstāsti Latvijai ir skatāms trijās televīzijās – Latvijas Televīzijā, TV24 un iTV, kā arī sociālajos medijos. Šāds gadījums nav tipisks. «Principā tirgū ir tā, ka producents strādā vienam medijam, vienai televīzijai. Es gribēju atšķirties, lai klientam būtu lielāka auditorija un lielāka atdeve. Televīzijas bija atvērtas šādam piedāvājumam.» saka Līga. Viņa arī piebilst, ka ar laiku plānots paplašināties, lai klientiem būtu iespēja uzrunāt pēc iespējas lielāku mērķauditoriju.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Tāpat televīzijas raidījums ir maza daļa no tā, ko viņa iecerējusi nākotnē. Uzņēmēja saredz, ka ar laiku viņas uzņēmums Sinergy Agency varētu būt plaša profila aģentūra. «Jau šobrīd klienti prasa, vai varam piedāvāt vēl kaut ko. Man apkārt ir cilvēki, kuri būtu gatavi darboties ar mani komandā – sabiedrisko attiecību speciālists, pasākumu organizators, spēcīgi mediju cilvēki. Man ir plaša nākotnes vīzija. Tomēr domāju, ka pakalpojumu spektra paplašināšanās notiks pakāpeniski,» saka Līga.

Līgas ideja ir savā raidījumā parādīt uzņēmēju stāstus. «Es negribu, lai tā ir klaja reklāma – uzskatu, ka produktu nepieciešams veiksmīgi integrēt raidījumā tieši caur izzinošu saturu. Domāju, ka šī tendence ar satura integrāciju būs arvien aktuālāka mediju tirgū. Veidojot raidījuma tematiku, domāju, lai tas vispirms interesētu televīzijas skatītāju. Tas ir daudz, daudz grūtāk, bet ticu savai idejai un domai. Izstāsti Latvijai tika radīts uzņēmējiem kā mediju platforma, kur caur stāstiem veicināt produkta noietu, radītu saturu, kurā integrējam produktu,» saka Līga.

Viņa uzskata, ka uzņēmumiem vairāk jādomā par integrēto mārketinga komunikāciju, kurā ietilpst gan sabiedriskās attiecības, gan tiešā pārdošana, gan reklāma, gan arī noieta veicināšana, gan arī, protams, sociālie mediji. «Pētījumi par reklāmas tirgu rāda, ka reklāmu apjoms pieaug, taču reāli to nodrošina starptautiskās kompānijas, turpretī vietējie uzņēmumi samazina reklāmas un mārketinga izdevumus. Tas ir pirmais, ko samazina pie grūtībām, bet tas ir nepareizi, jo reklāmas uzdevums ir veicināt pārdošanu. Savā ziņā uzņēmumus var saprast, bet tas nav risinājums,» spriež Līga.

Visu rakstu Bizness balstās uz attiecībām lasiet trešdienas, 19.decembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Nepalaid garām

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

Egļu un priežu skujas var kļūt par vienu no Latvijas bioekonomikas stūrakmeņiem,...

Ēdināšanas biznesa veiksme tikai desmit procentu apmērā atkarīga no garšīgas kotletes, uzskata...

Jau tuvāko gadu laikā Andrejsala var kļūt par dinamiskāko attīstības vietu, jo...

No šīs sadaļas
2019. gada 02. janvāris plkst. 6:29

Vienlaikus jāattīsta gan Latvijas, gan ārzemju noieta kanāli, uzskata funkcionālo batoniņu ražotājas...

2018. gada 20. decembris plkst. 7:55

Ziemassvētku sajūtu pilsētvidē palīdz raisīt svētku egles, kā arī dažādas gaismu instalācijas...

2018. gada 18. decembris plkst. 6:14

Apģērbu aizsargmaisu ražotājs SIA Simple+ paplašina sortimentu un pievēršas arī uzvalku un...

2018. gada 17. decembris plkst. 6:32

Šie Ziemassvētki ir ugunskristības zīmola Drink 4U radītājiem; pieprasījums pēc koka termotraukiem...

2018. gada 14. decembris plkst. 12:02

Krāsaini, garšās netipiski maizes un kliņģeru kukulīši, leļļu pasaule un vēlme Āgenskalna...

2018. gada 13. decembris plkst. 6:38

Bērnu izglītība lielā mērā ir pašu vecāku atbildība, tāpēc domāšanas attīstības uzdevumu...

2018. gada 12. decembris plkst. 9:14

SIA Madonas alus pāris gados iekaro stabilu vietu mazo alus darītavu tirgū....

2018. gada 11. decembris plkst. 12:40

Ivars Saide 20 savas dzīves gadus ir strādājis šovbiznesa industrijā - bijis...

2018. gada 11. decembris plkst. 9:31

Monetizr strādā pie risinājuma spēļu izstrādātājiem, kas palīdz palielināt šo kompāniju ieņēmumus,...

2018. gada 10. decembris plkst. 14:40

Linda un Arnis Blaževiči internetā izpētījuši, kā ražot karameles, un uzsākuši savu...