Modes zīmols One Wolf maina biznesa stratēģiju 

Modes zīmols One Wolf oktobra beigās Vecrīgā atklās jaunu veikalu, kurš būs divas reizes lielāks nekā tā pirmais veikals. Zīmola īpašniece un dizainere Agnese Narņicka stāsta, ka ir izmēģinātas dažādas eksporta pieredzes, taču šobrīd tiek mainīta biznesa stratēģija, koncentrējoties uz Baltijas valstīm.

Laura Mazbērziņa, 2018. gada 15. oktobris plkst. 15:21

Modes zīmols iepriekš aktīvi strādāja, lai izplestos eksporta tirgos, piemēram, piedalījās ārvalstu modes pasākumos, bet tagad akcentu liks uz pārdošanu Latvijā un pašu spēkiem, tāpēc oktobra beigās Vecrīgā tiks atklāts jauns veikals. Jaunajam veikalam būs 30 kvadrātmetru platība, kas attiecībā pret esošo veikalu Lāčplēša ielā ir divas reizes vairāk.

«Mēs gribam vairāk pārdot pašas, nevis strādāt ar starpniekiem. Mēs gribējām būt tuvāk tūristiem. Vecrīgas veikals varētu būt mūsu vizītkarte. Mūsu līdzšinējā veikalā tūristi iegriežas pavisam maz, bet domājam, ka Vecrīgā tūristi veidos lielāko apgrozījuma daļu. Jauno veikalu atvērsim jau oktobra beigās, bet vēl šobrīd mēs esam veikala iekārtošanās procesā. Jaunums, kuru piedāvāsim, būs somas, maki, jostas un sadarbībā ar Pasaules optiku - arī saulesbrilles,» teica A. Narņicka.

Zīmolu One Wolf 2012. gadā dibināja māsas - A. Narņicka un Sarmīte Mickeviča. A. Narņickas pārziņā ir mode un dizains, bet S. Mickeviča nodarbojas ar zīmola biznesa attīstību.

Par zīmola nosaukumu - One Wolf - tika domāts gandrīz gadu. Viens (one) nozīmē to, ka modes zīmols strādā vienā virzienā, piedāvājot unisex apģērbu, kuru var valkāt gan sievietes, gan vīrieši. One Wolf logo rotā stilizēta vilka galva. «Mums ar māsu patika vilka (wolf) simbolikas raksturojums, kas nozīmē – neatkarību, gudrību un sava ceļa gājēju. Šis nosaukums parāda arī mūsu izcelsmi, ka mēs esam no ziemeļiem,» pastāstīja S. Mickeviča.

«Šo gadu laikā ir piedzīvots daudz un mums ir pilnībā izkristalizējusies jauna biznesa stratēģija. Šobrīd mums ir spēcīga zīmola identitāte, logotips un zīmola stāsts. Savā ziņā tas palīdz mērķtiecīgi strādāt, jo tas ietur tādos kā rāmjos. Mums ir skaidrs, kas ir mūsu mērķa klients un ar ko mēs atšķiramies. Modes tirgū ir milzīga konkurence un tirgus ir piesātināts,» sacīja A. Narņicka.

Uz jautājumu, ar ko One Wolf atšķiras no citiem modes zīmoliem, A. Narņicka atbild: «Mēs strādājam unisex virzienā, kur vienu apģērbu var vilkt gan sievietes, gan vīrieši. Mēs miksējam klasisko ar sportisko, kur vairāki stila elementi savijas vienā apģērbā. Mums klasiska stila žakete ir ar negaidītu audumu, piemēram, trikotāžu, vai džemperis ir no uzvalka auduma. Savukārt, no citiem Eiropas modes zīmoliem mēs atšķiramies ar to, ka mēs apzināmies, ko nozīmē virsapģērbs, tādējādi izkonkurējot, piemēram, itāļus, kuriem nav īstu ziemu. Japānā, ASV un Krievijā mēs šķietam interesanti un eksotiski. Kopumā globāla tendence ir tāda, ka modes tirgi, kuri ir ar senām tradīcijām, piemēram, Itālija, Francija, Anglija u.c., strauji maina dizainerus. Tādi modes zīmoli kā Louis Vuitton un Dior pēkšņi pāriet uz kaut ko eksotiskāku. Austrumeiropa un mazās Eiropas valstis šobrīd lielajiem dizaineriem ir ļoti aktuālas, jo mode ir tik pārsātināta, ka visi meklē kaut ko svaigu un iepriekš neredzētu.»

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2016. gada 01. jūlijs plkst. 8:55

Mode ir luksusprece, ko nekad nevarēs atļauties visi, intervijā DB pauž dizainere...

2015. gada 21. septembris plkst. 12:18

Izveidots Latvijas modes zīmola One Wolf interneta veikals un jaunā tīmekļa vietne...

2015. gada 14. jūlijs plkst. 14:32

Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejā no 16.jūlija līdz 25.oktobrim apskatāma pasaulslavenā modes...

2015. gada 20. aprīlis plkst. 16:01

Konceptveikalā Paviljons pirmo reizi Rīgā pieejams jaunais un daudzološais franču zīmols...

2015. gada 16. aprīlis plkst. 15:26

No 16. līdz 18. aprīlim Ķīpsalā notiek starptautiskā tekstila industrijas izstāde Baltic...

Nepalaid garām

Ja Uzņēmumu reģistrā nebūs iesniegta informācija par patiesajiem labuma guvējiem – fiziskajām...

Acu aprūpes uzņēmuma OC VISION pamati likti deviņdesmito gadu sākumā un tas joprojām...

Alus pasaule ir daudz plašāka, nekā varētu iedomāties, stāsta šī dzēriena someljē...

SIA Rešetilovs aizvirzās no krīzes, ko uzņēmums savā 28 gadu pastāvēšanas laikā...

Nepilniem 40 000 mikrouzņēmuma nodokļa maksātājiem var nākties domāt par savu nākotni,...

Šefpavārs Maksims Cekots, atverot restorānu Max Cekot Kitchen Rīgā, Torņkalnā, kurā piedāvā...

No šīs sadaļas
2018. gada 30. oktobris plkst. 13:45

Ar sliktu garastāvokli nav jēgas taisīt kūku, uzsver Gulbenes uzņēmēja Inese Veismane....

2018. gada 30. oktobris plkst. 8:48

Stradu pagasta piemājas saimniecībā Pakalnieši jau vairākus gadus tiek ražots Pakalniešu siers....

2018. gada 17. oktobris plkst. 13:18

Cena, piedāvājums un tirgus izpēte - ir trīs faktori, kas noteikti jāņem...

2018. gada 11. oktobris plkst. 14:26

Gulbenes uzņēmums SIA Z&Z furniture, kurš pastāv vien dažus mēnešus, izpelnījies atzinību...

2018. gada 10. oktobris plkst. 6:24

Divos gados uzņēmumam ir izdevies nonākt līdz klientiem; šobrīd Anatomy Next digitālos...

2018. gada 09. oktobris plkst. 14:04

SEB bankas, Jūrmalas pilsētas, kā arī Ķekavas, Olaines, Mārupes un Siguldas novadu kopīgi rīkotās...

2018. gada 09. oktobris plkst. 12:58

Ar negāzēto, pussauso ābolu sidru «Mr.Plūme» Lielvārdes novada Jumpravā esošā «Mr.Plūme sidra...

2018. gada 09. oktobris plkst. 9:10

Biznesa portāls Db.lv viesojas Coworking Liepaja telpās, kurās Ģirts Toms Klampis sagaida...

2018. gada 08. oktobris plkst. 6:16

Ideja par saliekamo mantu uzglabāšanas sistēmu HippoWood uzņēmuma īpašniecēm Svetlanai Fridmanei...

2018. gada 04. oktobris plkst. 6:27

Piesakot dalību tirgū laikā, kad kebabnīcas Rīgā ir savairojušās kā sēnes pēc...