Modes zīmols One Wolf maina biznesa stratēģiju

2018. gada 15. oktobris plkst. 15:21
Dalies ar šo rakstu

Modes zīmols One Wolf oktobra beigās Vecrīgā atklās jaunu veikalu, kurš būs divas reizes lielāks nekā tā pirmais veikals. Zīmola īpašniece un dizainere Agnese Narņicka stāsta, ka ir izmēģinātas dažādas eksporta pieredzes, taču šobrīd tiek mainīta biznesa stratēģija, koncentrējoties uz Baltijas valstīm.

Modes zīmols iepriekš aktīvi strādāja, lai izplestos eksporta tirgos, piemēram, piedalījās ārvalstu modes pasākumos, bet tagad akcentu liks uz pārdošanu Latvijā un pašu spēkiem, tāpēc oktobra beigās Vecrīgā tiks atklāts jauns veikals. Jaunajam veikalam būs 30 kvadrātmetru platība, kas attiecībā pret esošo veikalu Lāčplēša ielā ir divas reizes vairāk.

«Mēs gribam vairāk pārdot pašas, nevis strādāt ar starpniekiem. Mēs gribējām būt tuvāk tūristiem. Vecrīgas veikals varētu būt mūsu vizītkarte. Mūsu līdzšinējā veikalā tūristi iegriežas pavisam maz, bet domājam, ka Vecrīgā tūristi veidos lielāko apgrozījuma daļu. Jauno veikalu atvērsim jau oktobra beigās, bet vēl šobrīd mēs esam veikala iekārtošanās procesā. Jaunums, kuru piedāvāsim, būs somas, maki, jostas un sadarbībā ar Pasaules optiku - arī saulesbrilles,» teica A. Narņicka.

Zīmolu One Wolf 2012. gadā dibināja māsas - A. Narņicka un Sarmīte Mickeviča. A. Narņickas pārziņā ir mode un dizains, bet S. Mickeviča nodarbojas ar zīmola biznesa attīstību.

Par zīmola nosaukumu - One Wolf - tika domāts gandrīz gadu. Viens (one) nozīmē to, ka modes zīmols strādā vienā virzienā, piedāvājot unisex apģērbu, kuru var valkāt gan sievietes, gan vīrieši. One Wolf logo rotā stilizēta vilka galva. «Mums ar māsu patika vilka (wolf) simbolikas raksturojums, kas nozīmē – neatkarību, gudrību un sava ceļa gājēju. Šis nosaukums parāda arī mūsu izcelsmi, ka mēs esam no ziemeļiem,» pastāstīja S. Mickeviča.

«Šo gadu laikā ir piedzīvots daudz un mums ir pilnībā izkristalizējusies jauna biznesa stratēģija. Šobrīd mums ir spēcīga zīmola identitāte, logotips un zīmola stāsts. Savā ziņā tas palīdz mērķtiecīgi strādāt, jo tas ietur tādos kā rāmjos. Mums ir skaidrs, kas ir mūsu mērķa klients un ar ko mēs atšķiramies. Modes tirgū ir milzīga konkurence un tirgus ir piesātināts,» sacīja A. Narņicka.

Uz jautājumu, ar ko One Wolf atšķiras no citiem modes zīmoliem, A. Narņicka atbild: «Mēs strādājam unisex virzienā, kur vienu apģērbu var vilkt gan sievietes, gan vīrieši. Mēs miksējam klasisko ar sportisko, kur vairāki stila elementi savijas vienā apģērbā. Mums klasiska stila žakete ir ar negaidītu audumu, piemēram, trikotāžu, vai džemperis ir no uzvalka auduma. Savukārt, no citiem Eiropas modes zīmoliem mēs atšķiramies ar to, ka mēs apzināmies, ko nozīmē virsapģērbs, tādējādi izkonkurējot, piemēram, itāļus, kuriem nav īstu ziemu. Japānā, ASV un Krievijā mēs šķietam interesanti un eksotiski. Kopumā globāla tendence ir tāda, ka modes tirgi, kuri ir ar senām tradīcijām, piemēram, Itālija, Francija, Anglija u.c., strauji maina dizainerus. Tādi modes zīmoli kā Louis Vuitton un Dior pēkšņi pāriet uz kaut ko eksotiskāku. Austrumeiropa un mazās Eiropas valstis šobrīd lielajiem dizaineriem ir ļoti aktuālas, jo mode ir tik pārsātināta, ka visi meklē kaut ko svaigu un iepriekš neredzētu.»

Dalies ar šo rakstu
Atslēgvārdi