Lidsabiedrība “Norwegian” no 20. novembra uzsāks pārdošanu lidojumiem 12 jaunos maršrutos 2026. gada vasaras sezonā.
Viens no jaunajiem maršrutiem būs Rīga–Gēteborga, kas tiks atklāts 29. martā. Lidojumi šajā maršrutā tiks izpildīti ceturtdienās un svētdienās, bet no jūnija beigām līdz augusta sākumam – trešdienās un svētdienās.Tādējādi nākamajā vasarā “Norwegian” no Rīgas lidos jau uz septiņiem galamērķiem – Stokholmu, Oslo, Tronheimu, Kopenhāgenu, Dubrovniku, Gēteborgu un Bergenu, kas arī pievienota galamērķu sarakstam šī gada septembrī.
“2026. gada vasaras lidojumu programma ir gatava, un mēs patiesi lepojamies ar pievilcīgu, visaptverošu maršrutu tīklu un vēl vairāk tiešo lidojumu no Ziemeļvalstu reģiona uz pārējo Eiropu. Savu piedāvājumu stiprinām ar vairākiem jauniem tiešajiem maršrutiem no Dānijas, Zviedrijas un Somijas. “Norwegian” nākamvasar apkalpos plašu Ziemeļvalstu lidostu tīklu, piedāvājot lidojumus uz 129 galamērķiem, savukārt “Widerøe” turpinās apkalpot vairākas mazākas lidostas Norvēģijā, nodrošinot gan svarīgus iekšzemes savienojumus, gan lidojumus uz citām Eiropas valstīm,” stāsta Magnuss Tome Maursunds (Magnus Thome Maursund), “Norwegian” komercdirektors.
Pārējie jaunie “Norwegian” maršruti būs no Oslo uz Lamēciju, Cīrihi un Klužu, no Bergenas un Stavangeras uz Laspalmasu, no Kopenhāgenas uz Tbilisi un Telavivu, no Stokholmas uz Bāzeli, Beirūtu un Monpeljē un no Helsinkiem uz Tirānu. Attiecīgi nākamgad “Norwegian” piedāvās lidojumus kopumā 30 jaunos maršrutos, jo jau iepriekš ir pieteikti vairāki citi jauni galamērķi - no Bergenas uz Rīgu un Palangu, no Billundas uz Barselonu, Bergamo, Haniju, Edinburgu, Romu, Laspalmasu, Maltu, Neapoli, Nicu un Porto, no Oslo uz Palermo un Tanžeru, no Stokholmas uz Milānu un Hamburgu, no Gēteborgas uz Tirānu un no Kopnhāgenas uz Klužu.
“The Norwegian group” ir Ziemeļvalstu aviācijas uzņēmums, kam pieder divas vadošās aviokompānijas Ziemeļvalstīs: “Norwegian Air Shuttle” un “Widerøe’s Flyveselskap”. “Norwegian” nodrošina plašu tīklu, savienojot Ziemeļvalstis ar lielākajām Eiropas pilsētām, savukārt “Widerøe” galvenokārt apkalpo lidostas Norvēģijas lauku reģionos ar īsiem skrejceļiem, nodrošinot būtisku reģionālo savienojamību.








