Latvijas Māksliniecisko Direktoru Klubs (Latvian Art Directors Club) sniedz unikālu iespēju piedalīties izcilā mūsdienu ASV reklāmu autora Deiva Haloveja (Dave Holloway) vadītajā seminārā PAR RADOŠU REKLĀMU. Otrdien, uz peldošās galerijas ‘’NOASS’’ notiks seminārs tiem, kuru darbs ikdienā ir saistīts ar reklāmu, zīmolu veidošanu un mārketingu. Tajā aicināti piedalīties reklāmdevēji, reklāmas aģentūru pārstāvji un žurnālisti. Semināra gaitā Deivs Halovejs mācīs kā reklāmas aģentūrām un klientiem kopīgiem spēkiem pārvarēt baiļu faktoru, kas traucē radīt neaizmirstamas un efektīvas reklāmas kampaņas. Visi klātesošie tik iepazīstināti ar izcilu un netradicionālu, ASV īstenotu reklāmas kampaņu piemēriem. Viņš dalīsies pieredzē kā šīs reklāmas tika radītas un kā tika panākts tas, ka klients tās pieņēma un apstiprināja. Un visbeidzot – kā šīs reklāmas sekmēja klienta biznesu. Semināra noslēgumā kā īpašs "saldais ēdiens" tiks demonstrētas labākās pēdējā laikā ASV tapušās reklāmas, pēc kuru parādīšanas semināra dalībniekiem tiks dota iespēja tās apspriest ar semināra vadītāju Deivu Haloveju. Jāatzīmē, ka Deivs Halovejs strādā ar tādiem zīmoliem kā Volvo, Evian, New Balance, The New York Times, Guiness, The Economist, Heineken, UPS, Unilever, u.c. Viņš ir visu pasaules galveno reklāmas balvu, tai skaitā Kannu ‘’Zelta lauvas’’ un One Show īpašnieks, kā arī ieguvis godalgu 100,000 ASV dolāru apmērā par gada labāko preses reklāmu Amerikā Deivs Halovejs ir arī leģendārās kampaņas ‘’Got Milk?’’ ilggadējs autors. Jau šobrīd jaunie reklāmisti ar patiesu satraukumu gaida rudenī iznākam viņa sagatavoto mācību grāmatu par radošo reklāmu.






