PKN ORLEN, nostiprinot pozīcijas Baltijas valstīs, līdz 2012. gadam paredz tirgū ieviest zīmolus ORLEN Latvija un ORLEN Lietuva, atvērt 120 degvielas uzpildes stacijas Latvijā un Lietuvā, kā arī sasniegt 20% kopējo tirgus daļu abu valstu naftas produktu mazumtirdzniecībā, liecina sniegtā informācija medijiem.
Izstrādājot mazumtirdzniecības tīkla attīstības stratēģiju, PKN ORLEN mērķis bija nostiprināt koncerna līderpozīcijas Centrālās un Austrumeiropas reģionā, vienlaikus palielinot uzņēmuma vērtību un finansiālo efektivitāti.
Īstenojot ORLEN jauno stratēģiju, degvielas uzpildes stacijās (DUS) līdzās augstākās klases degvielai Verva tikšot piedāvāts daudz plašāks svarīgāko ikdienas preču, karsto un auksto uzkodu un dzērienu klāsts.
Mazumtirdzniecības tīkla izveide Latvijā un Lietuvā noritēs trijos posmos. Pirmajiem 5 gadiem nospraustais mērķis ir sasniegt 20 % kopējo tirgus daļu Latvijā un Lietuvā.
Līdz 2008. g. beigām PKN ORLEN darbība būs orientēta uz izvēlēto DUS vai to tīklu pārņemšanu un jaunu DUS būvi.
2009. – 2010. g. turpināsies degvielas staciju pārņemšanas process, taču galvenā uzmanība tiks veltīta jaunuzbūvēto DUS atvēršanai.
Trešajā posmā paredzēts nostiprināt ORLEN DUS tīkla pozīcijas Baltijas valstu tirgū un pabeigt ieplānoto objektu būvniecību. Saskaņā ar šo grafiku, līdz 2012. g. uzņēmuma pašreiz pārvaldīto DUS skaitu papildinās vēl apmēram 25 DUS Latvijā un 20 Lietuvā. Minētajā termiņā abās valstīs tiks uzceltas 75 jaunas DUS. Vienlaikus noritēs pastāvīga darbības paplašināšana atbilstoši franšīzes līgumiem. Paredzams, ka līdz 2012. g. tiks parakstīti 75 franšīzes līgumi.
Baltijas valstīs darbosies DUS, kuru nosaukumi veidoti no ORLEN zīmola un valsts nosaukuma – ORLEN Latvija, ORLEN Lietuva.
Pirmais debitēs zīmols ORLEN Lietuva, kas nomainīs līdzšinējo zīmolu Ventus. Zīmola maiņa aptvers visas 34 pašreizējās Ventus degvielas stacijas.