Jaunākais izdevums

Mazumtirgotājs "Pepco" nākamgad plāno atvērt desmit jaunus veikalus Latvijā, atklāja SIA "Pepco Latvija" valdes locekle Ērika Maželiene.

Kompānijas pārstāve sacīja, ka 2023.gadā, līdztekus veikaliem Latvijā, plānots atvērt arī pirmos "Pepco" zīmola veikalus Grieķijā un Portugālē.

Vaicāta par šī gada rezultātiem, Maželiene skaidroja, ka kopumā gads bijis veiksmīgs, ko ietekmējusi kompānijas cenu politika, sortiments un paplašināšanās. Vienlaikus komentēt finanšu rādītājus pārstāve nevarēja.

Neskatoties uz pandēmijas sekām, šogad atvērti vairāki "Pepco" veikali Latvijā un Eiropā.

Kā lielākos izaicinājumus Maželiene uzskaitīja veikalu uzturēšanas izmaksu kāpumu. Vienlaikus energoresursu taupības nolūkos "Pepco" sācis vairākus iekšējos projektus, kas mazinās ne tikai izmaksas, bet arī uzlabos ilgtspēju.

Komentējot pircēju paradumus, "Pepco Latvija" valdes locekle sacīja, ka pašreizējos ekonomiskajos apstākļos cilvēki arvien biežāk dodas uz zemāku cenu zīmolu veikaliem, tādēļ pieprasījums pēc "Pepco" nav krities.

Turpmāk "Pepco Latvija" paredz papildināt preču sortimentu, piemēram, ar videi draudzīgiem produktiem, par kuriem interese klientu vidū pieaug.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "Pepco Latvija" reģistrēts 2017.gadā, un tā pamatkapitāls ir 20 000 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Šveicē reģistrētais "Pepkor Europe".

"Pepco Latvija" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2020.gada 1.oktobra līdz 2021.gada 30.septembrim, strādāja ar 34,705 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 17% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 74,7% - līdz 7,311 miljoniem eiro.

Reklāmraksti

Veselīgas brokastis – mājās un skolā

Sadarbības materiāls,14.02.2024

Pareizi sabalansētas, veselīgas brokastis nodrošina aptuveni 20-30% no dienā ieteicamā kopējā uzturvielu daudzuma! Sāciet dienu garšīgi kopā ar Pepco!

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Brokastis ir dienas pirmā ēdienreize, kurai jānodrošina aptuveni 20-30% no dienā ieteicamā kopējā uzturvielu daudzuma. Bērniem un skolas vecuma pusaudžiem veselīgas brokastis ir īpaši svarīgas, jo apgādā organismu ar normālai attīstībai, funkcionēšanai un ikdienas aktivitāšu veikšanai nepieciešamo enerģiju. Kārtīgas brokastis samazina vēlmi aizstāt tās ar neveselīgām uzkodām.

Veselīgas brokastis – svarīgākie pamatlikumi

Veselīgu brokastu pamatā ir labi sabalancētas uzturvielas, kas nodrošina dienā nepieciešamo enerģijas daudzumu un veicina vielmaiņu bez izsalkuma sajūtas. Ideālā rīta maltītē jāiekļauj olbaltumvielas, saliktie ogļhidrāti, tauki, kā arī vitamīni un minerālvielas.

• Olbaltumvielas – veido, atjauno un aizsargā organisma audus, uztur muskuļu masu un rada sāta sajūtu. Veselīgu brokastu pagatavošanai, nepieciešami produkti ar augstu obaltumvielu saturu piem: olas, biezpiens ar zemu tauku saturu, bezpiedevu jogurts, piens.

• Saliktie ogļhidrāti – nodrošina enerģiju un ir svarīgs šķiedrvielu avots gremošanas sistēmai. Ogļhidrātu avoti: pilngraudu maize, auzu pārslas, putraimi, brūnie rīsi un svaigi augļi.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības tīkls Pepco turpina strauju attīstību Baltijā un nule ir atvērts jauns veikals Ulbrokā.

Šis ir kļuvis par 64. uzņēmuma tirdzniecības punktu Latvijā un papildina jau 200 veikalu plašo tīklu visā Baltijā.

“Šī gada nozīmīgākais pavērsiens ir 200. veikala atklāšana Igaunijā – tas apliecina, ka mūsu klienti mums uzticas un gaida mūs jaunās vietās,” norāda Erika Maželiene (Erikos Maželienės), Pepco Baltijas valstu operatīvās darbības vadītāja. “Arī Ulbrokas veikals ir solis tuvāk mūsu mērķim – būt pieejamiem katrai ģimenei neatkarīgi no dzīvesvietas,” viņa piebilst.

Arī jaunais veikals Ulbrokā paplašina iepirkšanās iespējas un rada jaunas darba vietas vietējiem iedzīvotājiem.

“Katrs jauns veikals ir mūsu apņemšanās būt tuvāk saviem pircējiem. Ulbrokas un apkārtējo apdzīvoto vietu iedzīvotāji jau var apmeklēt jauno Pepco veikalu un iepazīt daudzveidīgo piedāvājumu. Ceram, ka arī šis veikals kļūs ne tikai par iepirkšanās vietu, bet arī par iecienītu kopienas satikšanās punktu,” uzsver E. Maželiene.

Reklāmraksti

“Origo” – jau trešo gadu iecienītākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā

Sadarbības materiāls,15.10.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs “Origo” ir nostiprinājis savas līderpozīcijas kā apmeklētākais, iecienītākais un atpazīstamākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā. Saskaņā ar jaunākajiem pētījumu kompānijas “Kantar” datiem, t/c “Origo” jau trešo gadu pēc kārtas tiek tik augstu novērtēts, apliecinot tā stratēģisko pieeju piedāvājuma veidošanā un spēju operatīvi reaģēt uz mainīgajām patērētāju vajadzībām un tirgus tendencēm.

Pērn t/c “Origo” apmeklēja vairāk nekā 20 miljoni cilvēku, bet šī gada dati liecina par vēl lielāku izaugsmi – tas tikai stiprina tirdzniecības centra statusu kā vienam no stratēģiski nozīmīgākajiem iepirkšanās un satikšanās punktiem galvaspilsētas centrā. Ilgtspējīga izaugsme tiek nodrošināta, pateicoties mērķtiecīgi veidotam nomnieku klāstam, augstvērtīgai lokācijai un spējai elastīgi pielāgoties tirgus un patērētāju uzvedības pārmaiņām.

“Attīstot “Rīgas centrālo biznesa rajonu” kā vienu no galvenajiem uzņēmējdarbības attīstības centriem pilsētā, t/c “Origo” ieņem stratēģiski nozīmīgu lomu kā šī rajona neatņemama sastāvdaļa. Mēs mērķtiecīgi veidojam “Origo” par modernu un viegli pieejamu iepirkšanās vietu pašā Rīgas sirdī, nodrošinot daudzveidīgu veikalu, ēdināšanas un pakalpojumu klāstu, kas atbilst mūsdienu pilsētnieku un biroju darbinieku vajadzībām. Pateicoties izdevīgai atrašanās vietai un pārdomātai nomnieku atlasei, t/c “Origo” saglabā augstus apmeklētības un novērtējuma rādītājus, nostiprinot savas pozīcijas kā vienam no pieprasītākajiem iepirkšanās galamērķiem gan rīdziniekiem, gan pilsētas viesiem. Ņemot vērā augošo konkurenci un patērētāju paradumu izmaiņas, mēs sekojam līdzi aktuālajām tendencēm un mērķtiecīgi investējam gan infrastruktūras pilnveidošanā, gan konceptuālā piedāvājuma attīstībā, lai saglabātu savu konkurētspēju ilgtermiņā,” norāda “Linstow Baltic” un t/c “Origo” komercdirektore Evija Majevska.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas mazumtirgotājs SIA "Elvi Latvija" sestdien atvērs tirdzniecības kvartālu Mārupē, Lielajā ielā, informē kompānijā.

Tirdzniecības kvartāla izveidē investēti gandrīz trīs miljoni eiro. Kvartālu pārvaldīs "Elvi" franšīzes partneris SIA "Vita Mārkets".

Teritorijā bez "Elvi" veikala atradīsies arī dzērienu veikals "AlkOutlet", zīmola "Pepco" veikals un "Euroaptieka". Iecerēts, ka vasaras sezonā tirdzniecības kvartāla laukumā darbosies arī dažādas mājražotāju, amatnieku preču un ēdināšanas uzņēmumu "pop-up" tirdzniecības vietas.

Līdztekus investīcijām veikalos, tirdzniecības kvartālā ierīkotas arī stāvvietas 96 automašīnām, uzstādīta siltumatguves sistēma, kas ļauj telpu apsaimniekošanai izmantot tirdzniecības iekārtu radīto siltumu.

Kvartāla konceptu un projektu veidojis arhitektu birojs "Loft".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2022. gads ir pirmais pilnais gads, kad “Akropolis Group” finanšu rezultātos iekļauti iepirkšanās centra “AKROPOLE Alfa” finanšu rezultāti, informē uzņēmums.

Tas, kā arī pandēmijas ierobežojumu atcelšana 2022. gada sākumā pozitīvi ietekmēja grupas konsolidētos finanšu rezultātus 2022. gadā. Piecu grupas pārvaldīto iepirkšanās un izklaides centru nomnieku apgrozījums pērn sasniedza 1,11 miljardus eiro, kas ir par 67 % vairāk nekā 2021. gadā. Savukārt grupas nomas ienākumi bija 75,1 miljons eiro, bet tās peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem (EBITDA) – 71,9 miljoni eiro, kas ir attiecīgi par 31 % un 26 % vairāk, salīdzinot ar 2021. gadu.

“2022. gada sākumā tika atcelti Covid-19 ierobežojumi, kas pozitīvi ietekmēja apmeklētāju plūsmu un nomnieku apgrozījumu iepirkšanās centros, kas pagājušajā gadā pieauga salīdzinājumā ar 2021. gadu. Iepirkšanās centrus “Akropolis”, ieskaitot 2021. gada nogalē iegādāto iepirkšanās centru “AKROPOLE Alfa”, kas pagājušā gada laikā tika pilnībā integrēts grupas struktūrā, pagājušajā gadā apmeklēja vairāk nekā 41 miljons apmeklētāju. Lai gan pirmspandēmijas apmeklētības līmenis vēl netika sasniegts, tomēr grupas nomnieku gada apgrozījums, neieskaitot inflācijas efektu, atgriezās pirmspandēmijas līmenī. “Akropolis” iepirkšanās centru pievilcību gan partneriem, gan apmeklētājiem apliecina aizņemto platību rādītājs, kas pagājušajā gadā saglabājās ļoti augsts – 98 %. Arī “Akropolis Group” finanšu rādītāji pērn uzlabojās – uzņēmums saglabā spēcīgas pozīcijas Baltijas tirgū, lai gan enerģijas cenu radītie izaicinājumi samazināja grupas rentabilitāti, kas nav sasniegusi pirmspandēmijas līmeni,” komentē Manfredas Dargužis, “Akropolis Group” izpilddirektors.