Uzņēmējiem ir jāizprot savu klientu vajadzības un paradumi, uzskata Daiņus Ļuļis, (Dainius Liulys), e-komercijas platformas PHH Group izpilddirektors.
Veiksmīgas uzņēmējdarbības atslēga e-komercijā ir universāla - turēt solījumus klientiem, piedāvāt atbilstošu un plašu preču klāstu, kā arī nodrošināt uzticamus piegādes un preces atgriešanas procesus. Šajā ziņā Latvija neatšķiras no jebkura cita tirgus, pārliecināts ir PHH Group, kurā iekļaujas arī interneta veikals 220.lv, izpilddirektors. Viņš norāda, ka Latvijā un Baltijā ļoti būtiskas ir arī vietējas zināšanas un izpratne. Mazākos tirgos klientu ir mazāk, tādēļ katra pircēja zaudējums uzņēmumam ir būtisks. Šī iemesla dēļ mūsu kvalitātes latiņa ir nemainīgi augsta - mēs darām visu iespējamo, lai klienti mums uzticētos, norāda D.Ļuļis.
Rada biznesu
Bērnībā es vēlējos kļūt par policistu vai ugunsdzēsēju, bet vēlāk - par basketbolistu, atminas D.Ļuļis. “Tāpat mani aizrāva arī dažādas varoņu filmas, tāpēc bērnībā gribēju būt arī samurajs un bruņinieks. Dziļi sirdī vienmēr esmu vēlējies risināt problēmas un stāties pretī izaicinājumiem, un, tā kā esmu komandas cilvēks, man ir svarīgi, lai uzvar visa komanda! Tieši šī iemesla dēļ man tuvs bija basketbols, tomēr šim sportam ar 185 cm garu augumu tiku uzskatīts par pārāk īsu. Skolas laikos man vislabāk padevās matemātika un eksaktās zinātnes, un, lai arī mans vidējais vērtējums bija ap 9, nebiju klases izcilnieks, jo mācījos Mikolas Biržiškas ģimnāzijā Viļņā - kopā ar ļoti spējīgiem skolēniem. Kad pienāca laiks universitātei, sākumā domāju par vadības zinībām, bet galu galā izvēlējos programmēšanu. Pēc diviem gadiem sapratu, ka varu programmēt, taču nevēlos to darīt visu savu mūžu. Neraugoties uz to, studijas tomēr pabeidzu, un tās man ir devušas plašas tehniskās zināšanas, kā arī ievērojami stiprinājušas loģisko domāšanu,” atzīst D.Ļuļis, kurš studiju laikā sāka strādāt Transcom zvanu centrā.
“Angļu valodā veicu aptaujas un pārdevu noteiktus produktus, bet vēlāk tajā pašā uzņēmumā darbojos kā ienākošo zvanu operators, taču ātri sapratu, ka manas tālākās izaugsmes iespējas ir ierobežotas. Šī iemesla dēļ meklēju citas opcijas un pievienojos kompānijai MicroLink, kas nodrošināja interneta savienojumu biznesa klientiem. Jaunajā darbavietā divu gadu laikā ļoti strauji attīstījos, kā rezultātā drīz kļuvu par mazumtirdzniecības direktoru, bet pēc tam nolēmu sākt savu biznesu. Lai gan neesmu strādājis nevienā profesijā, par kuru bērnībā sapņoju, savu enerģiju un neatlaidību esmu ieguldījis uzņēmējdarbībā, veidojot risinājumus, kas maina cilvēku ikdienu un atvieglo viņu darbu,” norāda D.Ļuļis.
Visu rakstu lasiet 28.oktobra žurnālā Dienas Bizness!
Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.




























