Foto

Cik vērtīgi ir Vācijas vērtīgākie zīmoli?

Lelde Petrāne,11.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autoražotāji var lepoties ar valstī vērtīgākajiem zīmoliem, liecina jaunākais pētījums. Mercedes ieņem pirmo vietu, bet pirmajā desmitniekā «iebraukuši» arī BMW, Volkswagen un Audi.

Pētījumu veidojis zīmolu konsultāciju uzņēmums Interbrand. Vērtēti šādi kritēriji: zīmola konkurētspēja, loma, kādu zīmols spēlē, pieņemot pirkuma lēmumu, un produktu, pakalpojumu finanšu rezultāti.

Ar zīmola vērtību 25,55 miljardu eiro apmērā Mercedes-Benz ieņem augstāko pozīciju. Pētījumā zīmola panākumi saistīti ar «zaļajām» tehnoloģijām un koncentrēšanos uz klientu apkalpošanu.

Minhenē bāzētais autoražotājs BMW ieņem otro vietu ar zīmola vērtību 25,49 miljardu eiro apmērā.

Volkswagen ierindots piektajā vietā ar 8,9 miljardu eiro vērtību. Audi zīmola vērtība tiek lēsta 6,2 miljardu eiro apmērā.

Luksusa auto zīmols Porsche nav ierindojies pirmajā desmitniekā, bet gan 12. vietā (zīmola vērtība - 5,18 miljardi eiro).

Vācijas vērtīgāko zīmolu tops aplūkojams raksta galerijā.

Jāatzīmē, ka viens no pasaulē vadošajiem finanšu pakalpojumu sniedzējiem Deutsche Bank (zīmola vērtība - 3 miljardi eiro) ierindots 15. topa pozīcijā aiz Deutsche Telekom, Siemens un Allianz.