Raksti

Iebalso savu favorītu «Biznesa Tīģeris 2014» finālā!

Dienas Bizness,21.05.2014

Žūrija: (No kreisās puses) Inga Daliba, speciālistu darba portāla Cvmarket.lv mārketinga menedžere; Daiga Kiopa, SIA Lursoft valdes locekle; Jānis Kossovičs, 2013. gada konkursa «Biznesa Tīģeris» uzvarētājs; Vita Zariņa, b/a Turība Dr.oec., Prof. Uzņēmējdarbības vadības fakultātes dekāne; Sanita Igaune, laikraksta Dienas Bizness ziņu redaktore;

Foto: Edmunds Brencis, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 21.maijā, Dienas Bizness redakcijā visas dienas garumā norisinās konkursa «Biznesa Tīģeris» pusfināls, kurā konkursa dalībnieki aci pret aci tiekas ar žūriju, lai prezentētu savus sasniegumus.

Konkursa pusfinālā šogad startē 8 dalībnieki. Ar pusfinālistu vizītkartēm varat iepazīties šeit:

Andris Jēkabsons, SIA Baltijas Izklaides Aģentūra radošais valdes loceklis;

Evija Dundure, Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group Latvijas filiāles vadītāja;

Valters Kaže, AS Latvijas balzams komercdirektors;

Gatis Jurisons, SIA Latvijas piens tirdzniecības direktors;

Kristaps Gredzens, SIA Beng valdes loceklis;

Jurģis Sedlenieks, SmartLynx Airlines valdes loceklis, viceprezidents;

Jānis Endele, SIA Karavela mārketinga direktors

Māris Balčuns, SIA Altas IT biznesa attīstības direktors.

Tālāk konkursa finālā tiks izvirzīti 5 dalībnieki, kuri par titulu «Biznesa Tīģeris 2014» cīnīsies 17. jūnija fināla pasākumā.

Pirmo reizi konkursa vēsturē ietekmēt lēmumu, kuru no pusfinālistiem sūtīt uz finālu, ir arī jums - db.lv lasītāji! Dalībnieks, kurš iegūs visvairāk balsu db.lv rīkotajā balsojumā, automātiski iekļūs fināla pieciniekā. Balsošanas norise tikai līdz 28.maijam. Nobalsot varat šeit (http://www.db.lv/biznesa-tigeris).

Laikraksta Dienas Bizness un speciālistu darba portāla Cvmarket.lv organizētā konkursa «Biznesa Tīģeris» mērķis ir atrast un popularizēt tos vadītājus, kuri ar savām zināšanām, aktīvu rīcību un mērķtiecīgu darbu iepriekšējā gadā ir nodrošinājuši uzņēmuma apgrozījuma pieaugumu, jaunu tirgu apgūšanu, tirgus daļas palielināšanos, oriģinālu pārdošanas veicināšanas pasākumu īstenošanu, klientu lojalitātes un apmierinātības palielināšanos, klientu apkalpošanas sistēmas pilnveidošanu vai citus nozīmīgus sasniegumus.