Šo ceturtdien, 15. jūnijā, Jūrmalā, Jomas ielā, tiks atklāta iepirkšanās un izklaides galerija Korso; attīstītāji cer, ka tā būtiski papildinās pakalpojumu klāstu pilsētas iedzīvotājiem un viesiem
Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!
«Man gribētos, lai Korso kļūtu par ģimenes atpūtas centru, kurš dzīvo ne tikai tūristiem, bet lai arī Jūrmalas pastāvīgie iedzīvotāji tajā varētu atrast kaut ko sev,» saka šī projekta attīstīšanas uzņēmuma SIA Ērgļi VT valdes locekle Svetlana Šemjakina. Tieši tāpēc lielākais izaicinājums un pat virsuzdevums ir panākt to, lai Jomas ielu ļaudis apmeklētu ne tikai saulainā laikā, aktīvajā pludmales sezonā, lai Korso būtu atraktīvs jebkurā gadalaikā. Turklāt vēl ir jārēķinās ar Jūrmalas publiku, kura ir prasīga un dažāda.
Tāpēc līdztekus pārtikas veikalam Sena bode, vairākiem pašmāju un starptautiskajiem modes zīmolu saloniem tajā atradīsies izklaides un izglītības centrs Zili brīnumi, neliels kino, kura operators būs Krievijas kompānija Star Cinema, kafejnīca Madam Brioš pirmajā stāvā un restorāns trešajā, kā arī dienas SPA salons. Pašlaik ir noslēgti 23 nomas līgumi un tirdzniecības centra telpu aizpildījums ir 100%.
Jūrmala nav tikai baltas smiltis un jūra, pilsētai ir arī savas muzikālās tradīcijas. S. Šemjakina teic, ka mūzika arī ir viens no galerijas Korso pamatelementiem. Proti, tas ir pamanāms gan arhitektūrā – ēka atgādinot klavieres, interjerā šis mūzikas vadmotīvs turpinās – kāpnes savukārt ir kā klavieru taustiņi.
Visu rakstu Mērķis – lielāka rosība lasiet 13. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.











