Jaunākais izdevums

Kataras aviokompānija "Qatar Airways" ir pasūtījusi 160 lidmašīnas no ASV aviobūvnieka "Boeing", trešdien paziņoja ASV prezidents Donalds Tramps, Kataras galvaspilsētā Dohā parakstot vairākus darījumus.

Šis lielākais "Boeing" platfizelāžas lidmašīnu pasūtījums padziļina attiecības starp ASV aviobūves milzi un Tuvo Austrumu aviosatiksmes gigantu.

Pasūtījums ietver 130 lidmašīnas "Boeing 787 Dreamliner" un 30 reaktīvās lidmašīnas "Boeing 777-9" vairāk nekā 200 miljardu ASV dolāru vērtībā, bet tas vēl jāapstiprina ASV Federālajai aviācijas pārvaldei (FAA). Ir arī paredzēta iespēja iegādāties papildus 50 šo modeļu lidmašīnas, teikts "Boeing" paziņojumā presei.

"Mēs esam dziļi pagodināti, ka "Qatar Airways" ir veikusi šo rekordlielo pasūtījumu, kas nostiprina tās gaisa floti nākotnē," sacīja "Boeing" komerciālo lidmašīnu nozares vadītāja Stefānija Poupa.

Pasūtījums ir liels ieguvums jaunajam "c" izpilddirektoram Kellijam Ortbergam, lai gan analītiķi atzina, ka šo lidmašīnu piegāde notiks ne agrāk kā pēc pieciem gadiem, jo ir uzkrājušies neizpildīti pasūtījumi.

"Boeing" un tā konkurents "Airbus", kas arī pārdevis daudz lidmašīnu "Qatar Airways", pēdējos gados ir cīnījušies ar piegādes ķēžu problēmām. "Boeing" produkcijas izlaidi ierobežojušas arī drošuma un darbaspēka problēmas.

Ortbergs pievienojās Trampam trešdien notikušajā darījumu parakstīšanas ceremonijā, kurā tika noslēgti arī aizsardzības līgumi un Katara iegādājās amerikāņu dronus MQ-9B, pēc divas stundas ilgām sarunām ar Kataras emīru šeihu Tamimu bin Hamadu al Tani.

Citas ziņas

Aģentūra Luka iegūst sešas zelta godalgas pasākumu nozares konkursā Eventex

Db.lv,10.05.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eventex konkurss, kurš tiek uzskatīts par pasākumu industrijas Oskaru un kurā tiek apbalvoti izcilākie pasākumi un pieredzes mārketinga projekti pasaulē, Ineses Lukaševskas vadītā aģentūra Luka par tās rīkoto pasākumu “Dvēseles stīgas” ir ieguvusi sešas zelta godalgas, tai skaitā kā labākais mākslas pasākums pasaulē.

Šogad konkursam tika pieteikts rekord liels projektu skaits - 1239 pasākumi no 59 valstīm un sešiem kontinentiem. Savus darbus bija iesnieguši pasaules vadošie zīmoli: Netflix, Qatar Airways, Real Madrid, Disney, dažādu valstu ministrijas, kā arī tika pieteikti kultūras un mākslas projekti kā grupas Colplay tūre, olimpisko spēļu noslēguma ceremonija, dažādu valstu gaismu, mākslas festivāli un daudzi citi. Aģentūra Luka konkursā triumfēja ar pasākumu “Dvēseles stīgas”, iegūstot sešas zelta godalgas, kā labākais mākslas pasākums, pārmaiņu vadības pasākums, labākais pasākuma koncepts, labākais caur pasākumu izvītais stāsts, labākā scenogrāfija, kā arī inovatīvākais pasākums ar milzu ietekmi.