Mazumtirgotājs «Maxima Latvija» veikalu kasēs ieviesis jaunākās paaudzes skenerus, kas ļaus pakalpojumu apmaksu veikt, noskenējot rēķina svītrkodu no viedierīču ekrāniem, nevis drukātiem rēķiniem, informē uzņēmumā.
Investējot pusmiljonu eiro, Maxima Latvija šobrīd jaunos skenerus ir ieviesusi 60% veikalu visā Latvijā, uzsākot kasu aprīkošanu lielākajos un renovētajos veikalos. Tuvākā laikā tos plānots ieviest visos Maxima veikalos.
«Jaunie skeneri ļaus klientiem ne tikai izvairīties no rēķinu drukāšanas un veikt apmaksu ātrāk, bet arī dos iespēju rēķinu noskenēt pašam. Turklāt kopējais pirkumu skenēšanas laiks samazināsies vidēji par 30%, tādējādi atvieglojot darbu kasieriem un palielinot apkalpošanas ātrumu un kvalitāti. Jau šobrīd rēķinu apmaksa ir kļuvusi par ierastu ikdienas pakalpojumu «Maxima Latvija» veikalos, ko īpaši novērtē iedzīvotāji Latvijas reģionos ar mazāk norēķinu iespējām tuvākajā apkārtnē,» komentē «Maxima Latvija» IT departamenta direktors Mārtiņš Smilga.
«Aizvien vairāk Latvijas iedzīvotāju izmanto iespēju rēķinus skaidrā vai bezskaidrā naudā apmaksāt kādā no «Maxima» veikalu kasēm. Biežāk apmaksāto pakalpojumu vidū ir nekustamā īpašuma apsaimniekošanas, nekustamā īpašuma nodokļa, kā arī telekomunikāciju un komunālie pakalpojumi. Mēs aktīvi paplašinām sadarbības partneru tīklu un šobrīd apmaksāt var jau vairāk kā 150 dažādu pakalpojumu sniedzēju rēķinus. Lielākie uzņēmumi, par kuru pakalpojumiem var norēķināties «Maxima Latvija» kasēs, ir «Latvenergo», «Latvijas Mobilais telefons», «BITE», «TELE2», «Rīgas namu pārvaldnieks», kā arī virkne citu uzņēmumu,» stāsta pakalpojuma nodrošinātāja SIA «SOLLO LV» direktore Ilze Bišofa.