Jaunākais izdevums

Jaunajā birojā fokusā ir darbinieku labsajūta – tajā ir gan biodinamiskais apgaismojums, gan trenažieru zāle, gan fizioterapijas kabinets.

Veidojot jaunu galveno mītni, tiešsaistes platformas "Printify" prioritāte bija radīt vidi, kas veicina inovācijas un ļauj tās iemītniekiem strādāt pēc iespējas ērti, patīkami un efektīvi.

Pirmajā stāvā ir nodrošinātas visas ērtības atpūtas mirkļiem, lai dotu iespēju ērti aprunāties, satikties, ēst pusdienas, kā arī noorganizēt kādu ātru tikšanos ar viesi.

Otrajā un ceturtajā stāvā ir darba zonas, kuru mērķis ir veicināt pēc iespējas vieglāku koncentrēšanos. Trīs ēkas stāvi ir aprīkoti ar automatizētu biodinamisko apgaismojumu. Tā izvietojums ir pielāgots telpai, lietotāja vajadzībām un funkcijai, kas katrā stāvā atšķiras.

"Biodinamiskais apgaismojums ataino saules hronoloģiskos ciklus, kas pastarpināti ir sasaistē ar cilvēka iekšējo bioloģisko ritmu. Tādejādi apgaismojums pozitīvā veidā veicina darba spējas, ar apgaismojumu darbinieks ļaujas darbam, neiemieg un tajā pašā laikā vakarā tiek sagatavots nākamajai dienai. Gaismekļiem ir ieprogrammēts gaismas krāsas temperatūras un pielāgota spilgtuma maiņa visā dienas garumā," stāsta Jānis Berdigans, "Printify" līdzdibinātājs.

Darbinieku ērtībām nodrošināti stāvgaldi, jo mūsdienās tiek uzskatīts, ka sēdēšana ir jaunā smēķēšana. "Veselība ir svarīga, un mums ir svarīgi, lai darbinieki rūpējas par sevi. Šis ir viens no iemesliem, kāpēc mēs piedāvājam gan velonovietnes, gan trenažieru zāli, gan pavisam drīz arī fizioterapijas kabinetu," vinš teic.

""Printify" ir radīts Latvijā un mēs lepojamies ar to, bet nav noslēpums, ka būtiska nozīme mūsu stāstā ir bijusi ASV pieredzei un kultūrai. Liela loma sākuma posmā bija akseleratoram "500 Startups", kas palīdzēja mums atsperties. Domājot par to, kādu uzņēmumu vēlamies veidot nākotnē, mēs esam skatījušies arī uz ASV lielajiem, veiksmīgajiem jaunuzņēmumiem kā piemēriem. To, iespējams, mazliet redzēt arī ēkā. Apdares materiālos esam izvēlējušies koku, dabiskas krāsas un materiālus, un vistiešāk, protams, tas redzams mūsu tikšanās stāvā, kurā telpas nosauktas par godu ASV pilsētām," norāda J. Berdigans.

Uzņēmuma jaunā mājvieta atrodas Spīķeros – pavisam netālu no vietas, kur iepriekš atradās "Printify" birojs. "Interesanti, ka Spīķeru kvartālam jau vēsturiski ir bijusi ļoti nozīmīga loma tirdziniecības un eksporta nozarē. Pirmie "eksportētāji" un tirgotāji šeit atradās jau pirms vairākiem simtiem gadu. Tajā laikā šo teritoriju pazina ar vārdu Lastadija, kas vācu valodā apzīmē kravu iekraušanas un izkraušanas vietu. Par Lastadiju pirmo reizi varam lasīt jau 14. gadsimta materiālos, kas dod labu ieskatu tajā, cik sena ir Spīķeru kvartāla vēsture. Lastadijā sākotnēji apmetās laivinieki, plostnieki, tirgotāji, kuri šeit krāva savas preces, kuras tālāk eksportēja uz citām valstīm. Pirmo spīķeri – tādu, kādi tie izskatās šodien – uzcēla 1864. gadā, bet jaunāko 1886. gadā, pakāpeniski aizvietojot iepriekšējās koka noliktavas jeb ambārus, kas te atradās vēl kopš 1812. gada. Kopumā uzbūvēja 58 mūra spīķerus, no kuriem šodien saglabājušies tikai daži – mūsu jaunā ēka ir viens no tiem," stāsta J. Berdigans.

"Printify" ir tiešsaistes platforma, kas visā pasaulē savieno tirgotājus ar apdrukas pakalpojumu sniedzējiem. Uzņēmuma galvenais tirgus ir ASV, bet galvenā mītne atrodas Rīgā. Jaunajā ēkā Spīķeru kvartālā strādās lielākā daļa 220 jaunuzņēmuma darbiniekiem.

"Printify" 2015. gadā izveidoja trīs Jānis Berdigans, Artis Kehris un Gatis Dukurs, kompānijas vienīgais īpašnieks ir ASV Delavēras štatā reģistrētais "Printify Inc.". 2019. gadā uzņēmums piesaistīja investīcijas trīs miljonu dolāru apmērā no Silīcija ielejas investoriem un šobrīd tiek uzskatīts par straujāk augošo latviešiem piederošo jaunuzņēmumu.

"Printify" ir iekļauts "Financial Times" ASV visātrāk augošo uzņēmumu topā. Sarakstā ir iekļauti 500 uzņēmumi, kas laika posmā no 2015. līdz 2018. gadam spējuši palielināt uzņēmuma ienākumus, pārdodot savus pakalpojumus un produktus. "Printify" ierindots 15. vietā kopējā topā un 5. vietā tehnoloģiju uzņēmumu kategorijā. "Ņemot vērā, ka ASV ir miljoniem veiksmīgu uzņēmumu, mums ir ļoti liels gandarījums, ka tieši "Printify" ir iekļuvis "Financial Times" veidotajā topā, kurā esam augstajā 15. vietā. Tas ir būtisks atskaites punkts, kas mums palīdzēs plānot savu darbību arī turpmāk," tolaik izteicās J. Berdigans.

Visiem "Printify" darbiniekiem pieder uzņēmuma māteskompānijas – "Printify Inc." – akcijas. "Mūsu mērķis ir kopā veidot uzņēmumu un nodrošināt iespēju ietekmēt kompānijas attīstību, un attīstības ieguvums ir visiem komandas dalībniekiem. Gribējām, lai akciju opcijas būtu visiem, nevis tikai atsevišķiem darbiniekiem. Tagad tās ir pilnīgi visiem – programmētājiem, dizaineriem, mārketinga, klientu apkalpošanas, menedžmenta un vadības cilvēkiem," iepriekš norādījis J. Berdigans. Viss intelektuālais īpašums pieder Amerikas mātesuzņēmumam, tāpēc arī akciju opcijas darbiniekiem piešķir šis uzņēmums.

"Printify" ir iekļauts "Forbes" labāko jaunuzņēmumu nozares darba devēju topā, kas izceļ jaunos un strauji augošos uzņēmumus ASV, kas ieguvuši augstu vērtējumu starp saviem esošajiem un potenciālajiem darbiniekiem. Topā, kas veidots sadarbībā ar tirgus izpētes uzņēmumu "Statista", kopumā novērtēti 2500 uzņēmumi, kuru darbinieku skaits sasniedz vismaz 50 cilvēkus, un "Printify" tajā ir 281. vietā. "Mēs jūtamies ļoti pagodināti, uzzinot, ka esam iekļauti "Forbes" labāko jaunuzņēmumu nozares darba devēju topā, jo tas nozīmē, ka uzņēmumam, kas bāzēts Rīgā, ir potenciāls konkurēt milzīgajā un spraigajā ASV jaunuzņēmumu tirgū. Šāda atzinība norāda arī uz to, ka darbinieki mūsu komandā jūtas droši un novērtē izaugsmes iespējas, kas mums kā darba devējiem ir būtisks atskaites punkts. Mēs noteikti vēlamies arī akcentēt, ka tas ir vēl viens pierādījums, ka Latvija ir galamērķis talantīgiem ārzemju speciālistiem un aizbraukušajiem latviešiem, kuri varētu veidot savu karjeru un dzīvi Latvijā esošajos jaunuzņēmumos, kas konkurē globālā mērogā un sniedz darbiniekiem vērtīgu pieredzi un zināšanas," uzsvēris A. Kehris.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Abi Latvijas uzņēmumi panākuši vienošanos, kas ietver 105 tūkstošu ASV dolāru kompensācijas izmaksu "Printful" un pienākumu "Printify" saskaņā ar tiesas izdoto rīkojumu turpmāk neveikt darbības, kas aizskar "Printful" intelektuālā īpašuma tiesības.

ASV Ziemeļkalifornijas apgabala Sanfrancisko tiesa ir pieņēmusi lēmumu izdot rīkojumu "Printful" prasībā pret "Printify". Rīkojumā tiks atzīts, ka "Printify" ir pārkāpis ASV federālos normatīvos aktus un ir nelikumīgi aizskāris "Printful" intelektuālā īpašuma tiesības.

"Ceram, ka "Printify" vadība pildīs tiesneša apstiprināto pienākumu izvairīties no intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumiem. "Printful" biznesa pamatvērtības raksturo cieņa pret klientiem un darba spēku, taisnīga nodokļu samaksa, godīga konkurence un intelektuālas jaunrades autorības respektēšana. To pašu sagaidām no citiem nozares spēlētājiem," lietas atrisinājumu komentē "Printful" galvenā juriste Baiba Orbidāne, piebilstot, ka uzņēmums gatavs arī turpmāk vērsties tiesā par līdzīgiem pārkāpumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasūtījuma drukas platformas "Printify" vadības komandas struktūrā veiktas izmaiņas - izpilddirektores amatā tiks iecelta Anastasija Oļeiņika, kura līdz šim uzņēmumā ieņēma finanšu direktores amatu.

Līdzšinējais uzņēmuma līdzdibinātājs un valdes priekšsēdētājs Jānis Berdigans ieņems mātesuzņēmuma valdes locekļa amatu, fokusējoties uz uzņēmuma stratēģijas izveidi un attīstību. Vadības maiņa tiks pabeigta līdz šī gada beigām.

Par rīkotājdirektoru iecelts esošais piegādes procesu vadītājs Skots Ričardsons (Scott Richardson), kurš pirms tam ilgstoši strādājis "Amazon".

"Printify" platforma ļauj ikvienam būt uzņēmējam un pelnīt, ja vien pieejams interneta pieslēgums. Pēdējo septiņu gadu laikā "Printify" pakalpojumā pierakstījušies vairāk nekā seši miljoni lietotāju, lai gūtu peļņu, laiku un kontroli, izmantojot platformu, kas piedāvā iespēju radīt pielāgotu dizainu vairāk nekā 850 produktiem no 75 drukas nodrošinātājiem ar iespēju sūtīt produktus uz 30 valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas izcelsmes globālā pasūtījuma drukas platforma “Printify” tagad sniedz saviem tirgotājiem iespēju piedāvāt klientiem arī pēc pasūtījuma fasētas patēriņa preces, piemēram, ādas kopšanas līdzekļus un uztura bagātinātājus, informēja uzņēmuma izpilddirektore Anastasija Oļeiņika.

“Printify” mērķis ir sniegt finansiālu un karjeras brīvību e-komercijas uzņēmējiem jebkurā vietā pasaulē, un pēc pasūtījuma fasētas patēriņa preces ir vēl viens veids, kā nodrošināt iespēju vairāk nekā 10 miljoniem partneru piedāvāt arvien jaunas preces saviem klientiem.

“Mūsu kopiena jau ilgstoši lūgusi papildināt sortimentu ar tādām jaunām kategorijām kā uztura bagātinātāji un ādas kopšanas līdzekļi. Tirgotāji saskata lielas iespējas, un tādēļ mūsu komanda ir cītīgi strādājusi, lai viņiem tās nodrošinātu. Es ar nepacietību gaidu jaunus pārdošanas rekordus,” saka“Printify” izpilddirektore Anastasija Oļeiņika.

Sava kosmētikas zīmola izstrāde var prasīt 6-12 mēnešus un 25 tūkstošu dolāru ieguldījumu. “"Printify" to piedāvā paveikt piecu minūšu laikā un bez investīcijām. Globālais e-komercijas bizness, kurā preces tiek nosūtītas pircējam bez pārdevēja tiešas iesaistes (dropshipping), 2022. gadā bija 225 miljardus dolāru vērts, taču tikai 2,6 % no tā veidoja kosmētikas un veselības produkti. “Printify” saskata lielu potenciālu piedāvāt savas platformas lietotājiem arī šīs kategorijas produktus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Printful un Printify apvienojas

Db.lv,05.11.2024

Printful līdzdibinātājs un valdes priekšsēdētājs Lauris Liberts un Jānis Berdigans, Printify dibinātājs un izpildpriekšsēdētājs.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmumi Printful un Printify, kas sniedz apdrukas un citus ražošanas ārpakalpojumus interneta veikaliem visā pasaulē, paziņojuši par apvienošanos.

Šis solis pavērs jaunas perspektīvas abu uzņēmumu straujākai izaugsmei, nodrošinot vēl plašākas iespējas miljoniem klientu ērti attīstīt savu tiešsaistes biznesu globālā mērogā. Abas platformas turpinās darboties kā atsevišķi zīmoli un stiprinās Rīgu kā inovāciju centru un tehnoloģiju investīciju stratēģisko mērķi.

Saņemot gan abu uzņēmumu akcionāru atbalstu, gan komercdarbību uzraugošo iestāžu atļauju, Printful un Printify šodien paziņojuši par apvienošanos. Integrējot tehnoloģijas un resursus kā līdzvērtīgiem partneriem, paredzēts izveidot biznesu ar vēl plašāku produktu klāstu, ģeogrāfisko pārklājumu un personalizētiem ražošanas risinājumiem ikvienam – no individuāliem uzņēmējiem līdz pasaules vadošajiem uzņēmumiem. Arī pēc apvienošanās abi zīmoli – Printful un Printify – tiks saglabāti uz nenoteiktu laiku, un jau drīzumā abās platformās būs iespējams iepazīties ar atjaunināto piedāvājumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju pasūtījuma apdrukas uzņēmums Printify atklājis tā otro biroju, kas mājvietu radis vienā no straujāk augošajiem Igaunijas tehnoloģiju kvartāliem Tallinā.

Pēdējo sešu gadu laikā kopš uzņēmuma dibināšanas tas piedzīvojis strauju attīstību, ļaujot jau vairāk nekā 3 miljoniem individuālo uzņēmēju no visas pasaules veidot savu tiešsaistes biznesu. Jaunā biroja atklāšanas pasākumu apmeklēja virkne Baltijas reģiona jaunuzņēmumu kopienas pārstāvju, kopīgi svinot uzņēmuma panākumus un paplašināšanos kaimiņvalsts teritorijā.

Pērnā gada nogalē Printify noslēdza A sērijas investīciju raundu, kopumā piesaistot 50 miljonus ASV dolāru lielu finansējumu. Līdzās vairākiem pieredzējušiem eņģeļu investoriem un uzņēmumu dibinātājiem, sākot no Baltijas reģiona līdz pat Silīcija ielejai, uzņēmuma attīstībā ieguldījuši arī tādi vadošie Igaunijas tehnoloģiju jomas giganti kā Bolt, Wise, Pipedrive un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmumi Printful un Printify ir apvienojušies, un apvienotā uzņēmuma vadības komanda uzsāk darbu šodien, 20. novembrī.

Līdzšinējais Printful izpilddirektors Alekss Saltonstols (Alex Saltonstall) ieņems apvienotā uzņēmuma izpilddirektora amatu, savukārt Printify izpilddirektore Anastasija Oļeiņika kļūs par uzņēmuma prezidenti un plaftormas vadītāju.

“Jaunizveidotā supervaroņu A komanda ir gatava īstenot savu misiju –piedāvāt klientiem ātrāk un vairāk izcilu inovāciju,” pauž Jānis Berdigans, Printify dibinātājs un izpildpriekšsēdētājs.

Tam piekrīt arī Printful līdzdibinātājs un valdes priekšsēdētājs Lauris Liberts: “Šis ir aizraujošs brīdis mums visiem. Mēs patiesi ticam, ka jaunizveidotā vadības komanda pacels uzņēmumu un visu nozari jaunā līmenī. Aleksa stratēģiskais redzējums virzīs apvienoto uzņēmumu uz panākumiem, savukārt Anastasija koncentrēsies uz platformas stratēģiju un darbību, virzot integrācijas prioritātes, kā arī pilnveidojot zīmola un tehnoloģiju stratēģijas. Kopā ar abu uzņēmumu apvienoto talantu komandu nākotne izskatās ļoti daudzsološa.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Printify piesaista 45 miljonus dolāru

Db.lv,09.09.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju pasūtījuma apdrukas uzņēmums Printify ir veiksmīgi piesaistījis investīcijas 45 miljonu dolāru apmērā A sērijas investīciju posmā, ko vadīja riska kapitāla uzņēmums Index Ventures, piedaloties H&M Group, Virgin Group, kā arī vairākiem tehnoloģiju un izklaides nozares eņģeļu investoriem.

Uzņēmums plāno izmantot finansējumu noieta tirgus paplašināšanai visā pasaulē.

“Mūsu tirgus ir visā pasaulē, bet mūsu galvenā mītne vienmēr ir bijusi Latvijā - šeit strādā arī lielāka daļa no mūsu nu jau 500 cilvēku lielās starptautiskās komandas. Mēs lepojamies būt daļa no Latvijas jaunuzņēmumu ekosistēmas, tieši tāpēc arī izvēlējāmies būt pirmais jaunuuzņēmums Latvijā, kas saviem darbiniekiem piedāvā akciju opcijas. Mums ir svarīgi, lai komanda būtu daļa no uzņēmuma panākumiem, jo mūsu sasniegumu pamatā ir komandas kopdarbs,” saka Printify dibinātājs un vadītājs Jānis Berdigans.

“Mūsu misija ir veidot platformu, kas nemitīgi attīstās un ļauj ikvienam sākt e-komercijas uzņēmējdarbību ar pēc iespējas mazākām investīcijām un risku. Printify misija ir pārveidot e-komerciju no masveida ražošanas uz ražošanu pēc pieprasījuma, un plānojam turpināt savu straujo izaugsmi, ieejot jaunos tirgos un investējot komandā.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Printify iekļauj ASV visstraujāk augošo uzņēmumu sarakstā

Lelde Petrāne,08.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dibinātāju veidotais e-komercijas uzņēmums "Printify" ir iekļauts "Financial Times" ASV visātrāk augošo uzņēmumu topā.

Sarakstā ir iekļauti tie 500 uzņēmumi, kas laika posmā no 2015. līdz 2018. gadam spējuši palielināt uzņēmuma ienākumus, pārdodot savus pakalpojumus un produktus. "Printify" ierindots 15. vietā kopējā topā un 5. vietā tehnoloģiju uzņēmumu kategorijā.

"Ņemot vērā, ka ASV ir miljoniem veiksmīgu uzņēmumu, mums ir ļoti liels gandarījums, ka tieši "Printify" ir iekļuvis "Financial Times" veidotajā topā, kurā esam augstajā 15. vietā. Tas ir būtisks atskaites punkts, kas mums palīdzēs plānot savu darbību arī turpmāk," norāda "Printify" dibinātājs un vadītājs Jānis Berdigans.

"Financial Times" reitingu apkopojums ir izstrādāts kopā ar tirgus izpētes uzņēmumu "Statista". Sarakstā uzmanība tiek pievērsta inovatīviem uzņēmumiem Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā, kas pieredzējuši strauju uzņēmumu un produktu attīstību, un atbilst sekojošajiem kritērijiem - ieņēmumi 2015. gadā sasniedz vismaz 100 000 ASV dolāru un 2018. gadā vismaz 1.5 miljonus ASV dolāru, uzņēmums ir neatkarīgs un tas nav meitasuzņēmums vai filiāle, kā arī ieņēmumu pieaugums no 2015. līdz 2018. gadam ir bijis organisks, tas ir, stimulēts uzņēmuma iekšienē, pārdodot pakalpojumus vai produktus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Printify šogad kopumā paredz nelielu nozares pakalpojumu pieprasījuma samazinājumu

LETA,17.10.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Drukāšanas pēc pieprasījuma platforma "Printify" šogad kopumā paredz nelielu nozares pakalpojumu pieprasījuma samazinājumu, par ko liecina tirgus pētījumi, atklāja "Printify" finanšu direktore Anastasija Oļeiņika.

Viņa norādīja, ka uzņēmums galvenokārt darbojas ASV tirgū un, lai arī 2022.gadā gaidāms neliels pieprasījuma samazinājums, 2023.gadā atkal paredzama izaugsme.

"Tajā pašā laikā sagaidām, ka spēsim turpināt audzēt savus globālā biznesa apjomus," piebilda Oļeiņika.

Vaicāta par energoresursu cenu pieauguma ietekmi uz nozares attīstību, uzņēmuma finanšu direktore pauda, ka, saskaņā ar pētījumiem globāli e-komercijas nozari augošās elektroenerģijas cenas ietekmē daļēji. Gala patērētāji lielāku daļu ienākumus novirza komunālo pakalpojumu izmaksu segšanai, mazākas summas atvēlot ikdienas tēriņiem, tostarp preču iegādei tiešsaistē.

Tāpat dārgāka enerģija nozīmē arī augstāku saražoto un pārdoto preču pašizmaksu, kas nozīmē arī augstāku cenu gala patērētājam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Noslēdzoties investīciju raundam, Printify darbinieki saņem 10 miljonus dolāru

Db.lv,08.11.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju pasūtījuma apdrukas uzņēmums Printify oktobrī noslēdza A sērijas investīciju raundu, kopumā piesaistot 50 miljonus ASV dolāru lielu finansējumu.

Investoru vidū bijuši vairāki pasaulē plaši pazīstami uzņēmumi, kā arī tehnoloģiju un izklaides nozares eņģeļu investori, kuri saskata Printify pārstāvētās print-on-demand jomas aizvien pieaugošo potenciālu. Vairākus mēnešus ilgā investīciju raunda rezultātā piesaistītie līdzekļi tiks izmantoti uzņēmuma tālākā attīstībā un komandas paplašināšanā, bet daļa no tiem jau ir nonākusi pie darbiniekiem.

Piekto daļu summas jeb aptuveni 10 miljonus ASV dolāru investīciju raunda noslēgumā saņēmuši tie Printify darbinieki, kuri izvēlējušies pārdot sev piederošās uzņēmuma akcijas.

Jau vēstīts, ka Printify ir viens no pirmajiem jaunuzņēmumiem Latvijā, kas lielākajai daļai komandas piešķir akciju opcijas neatkarīgi no darbinieku saņemtā atalgojuma apmēra. Šāda pieeja kalpo kā papildu motivācijas un bonusu sistēma nozares profesionāļiem, kuri ir palīdzējuši veicināt uzņēmuma straujo izaugsmi. Tādējādi darbinieki ir arī uzņēmuma līdzīpašnieki, un līdz ar to viņu intereses ir tādas pašas kā vadības intereses – palielināt uzņēmuma vērtību ilgtermiņā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paužot atbalstu un solidaritāti karadarbības skartajai Ukrainai un tās iedzīvotājiem, pašmāju uzņēmums Printify ir izveidojis atbalsta programmu, kas Ukrainas pilsoņiem piedāvā īpaši atvieglotus nosacījumus, lai uzsāktu savu tiešsaistes biznesu, gūstot ienākumus šobrīd tik nepieciešamās iztikas nodrošināšanai sev un saviem ģimenes locekļiem.

Ukrainas iedzīvotāju atbalsta programmas ietvaros uzņēmums ikvienam jaunajam platformas lietotājam piedāvā 100 ASV dolāru vērtu kredītu sava tiešsaistes veikala atvēršanai, tādējādi palīdzot noformēt pirmos pasūtījumus, kas nepieciešami veiksmīgai biznesa uzsākšanai.

Lai uzsāktu savu biznesu, topošajiem uzņēmējiem nepieciešama vien pieeja datoram ar interneta savienojumu un personalizēta ideja, ko piedāvāt potenciālajiem pircējiem visā pasaulē.

“Tā kā regulāri ziedojumi ir tikai viens no veidiem, kā varam sniegt savu palīdzību, šobrīd Printify platformā esam uzsākuši arī jaunu programmu, kas ļauj bez darba palikušajiem ukraiņiem pašiem nopelnīt iztiku, uzsākot savu tiešsaistes biznesu. Lai arī apzināmies, ka mūsu spēkos nav palīdzēt visai Ukrainas tautai, tomēr ticam, ka digitalizācijas laikmetā, kad e-komercija ir viena no vadošajā biznesa nozarēm, šī iespēja vismaz daļai ukraiņu kalpos kā būtisks atspēriena punkts, lai jau tuvākajā nākotnē pamazām spētu atgriezties pie saviem kādreizējiem dzīves apstākļiem,” komentē Printify mārketinga vadītājs Dāvis Sārmiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā dibinātājs jaunuzņēmums “Printify”, piekto gadu pēc kārtas iekļauts biznesa izdevuma “Forbes” un neatkarīgās tirgus izpētes kompānijas “Statista” veidotājā labāko jaunuzņēmumu darba devēju sarakstā, tādējādi novērtējot uzņēmuma apņemšanos nodrošināt izcilu nodarbinātības vidi, veicinot darbinieku apmierinātību un izaugsmi, informēja “Printify” cilvēkresursu vadītājs Henrijs Lempu.

ASV labāko jaunuzņēmumu darba devēju reitinga mērķis ir identificēt jaunuzņēmumus, kas rūpējas par darbinieku labbūtību un stabilo darba vidi. Lai pretendētu uz iekļūšanu reitingā, uzņēmumam ir jābūt reģistrētam ASV, jānodarbina vairāk nekā 50 darbinieki un jābūt izveidotām no nulles laikaposmā no 2014. līdz 2021. gadām.

"Mūsu uzmanība vienmēr ir bijusi atbalstošas ​​un dinamiskas darba vietas izveide, kurā mūsu darbinieki var attīstīties un augt. Tas, ka esam nosaukti par vienu no Amerikas labākajiem darba devējiem arī šogad, pastiprina mūsu uzticību mūsu komandai un kultūrai, ko esam kopā izveidojuši. Šī atzinība liecina par mūsu komandas smago darbu un centību," sacīja Lempu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā attālinātas darbinieku nolīgšanas platforma Deel paplašina darbību Latvijā.

Platforma atvieglo pastāvīgu un ārštata darbinieku pieņemšanu darbā 150 valstīs, piedāvājot ātru risinājumu vairāk nekā 6000 klientu visā pasaulē, tostarp tādiem uzņēmumiem kā Dropbox, Shopify, Coinbase un citiem. Savukārt Latvijā Deel pakalpojumus jau izmanto tādi vietējie “vienradži” kā Printful un Printify, un citi uzņēmumi.

“Deel palīdz klientiem, kas jau atraduši piemērotus kandidātus dažādās valstīs attālinātam darbam savā uzņēmumā – sakārtojam formalitātes bez nepieciešamības tērēt laiku, lai iedziļinātos citas valsts darba likumos. Klients var justies drošs, ka līgumi atbilst visām prasībām, nodokļi nomaksāti pareizi, darbiniekam tiek nodrošinātas visas tiesības un priekšrocības, kas aktuālas valstī, kurā viņš dzīvo. Neesam darbinieku rekrutēšanas platforma, bet gan atbalsts uzņēmumiem noalgot darbiniekus jebkur pasaulē, pēc kā strauji pieaug pieprasījums, jo uzņēmēji ir sapratuši, ka talantu piesaiste ārpus savas valsts ir izšķirošs faktors viņu globālās konkurētspējas veicināšanā. Vienlaikus tas saistīts ar darba devēju un darba ņēmēju abpusēju izpratni, ka jebkurš darbs, ko var veikt pie datora, var būt 100% attālināts darbs. Turklāt arvien vairāk pieaug digitālo nomadu skaits, cilvēkiem dzīvesvietu izvēloties pēc dzīves kvalitātes, nevis darba vietas atrašanās kritērija,“ stāsta Līna Lāsa (Liina Laas), Deel paplašināšanās vadītāja Centrāleiropā un Austrumeiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Uzņēmēji arvien vairāk domā par ilgtspēju

Armanda Vilciņa,24.11.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo gadu laikā ilgtspējīgai uzņēmējdarbībai pasaules kontekstā tiek piešķirta arvien lielāka vērtība, banku veiktās aptaujas gan rāda, ka daļa vietējo uzņēmumu uz šiem jautājumiem joprojām raugās tikai caur atkritumu šķirošanas un resursu patēriņa samazināšanas prizmu.

Lai bizness mūsdienās gūtu panākumus, tam ir jābūt ilgtspējīgam, jo ilgtspēja palīdz ne tikai inovāciju ieviešanā un izaugsmē, bet arī būtiski palielina uzņēmumu konkurētspēju, atzīmē Madara Apsalone, Philip Morris ārējo attiecību vadītāja Latvijā. Viņa stāsta, ka Philip Morris ilgtspējas stratēģija primāri balstās ESG principiem, kas sevī ietver dažādus vides, sociālos un pārvaldības procesus. Atbilstoši tam pēdējo gadu laikā Baltijas reģionā ieviesti vairāki uzņēmējdarības ilgtspējas veicināšanas pasākumi - tie saistās gan ar darbinieku labbūtības uzlabošanu, gan vides aspektiem, tajā skaitā uzņēmuma ekoloģiskās pēdas samazināšanu, teic M.Apsalone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Jaunuzņēmumi piesaistījuši 13 miljonus

Anda Asere,10.09.2020

Diāna Lāce–Davidova, Latvijas Jaunuzņēmumu asociācijas "Startin.lv" izpilddirektore

Foto: Anda Asere

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz šim šogad Latvijas jaunuzņēmumi piesaistījuši 13 miljonus eiro, lielākās investīcijas piesaistījuši "Juro" un "Lokalise".

Tā šodien notiekošajā Latvijas Jaunuzņēmumu kopienas forumā informēja Diāna Lāce–Davidova, Latvijas Jaunuzņēmumu asociācijas "Startin.lv" izpilddirektore. Asociācijas dati liecina, ka 2019. gadā jaunuzņēmumi piesaistīja 17,3 miljonus eiro, bet 2018. gadā – 16,5 miljonus eiro.

Riska kapitāla fonda "Change Ventures" partneris Andris K. Bērziņš norāda, ka kopumā vērojama tendence, ka saistībā ar Covid-19 izraisīto neskaidrību nedaudz samazinās finansējuma apjoms, ko piesaista jaunuzņēmumi – investīciju skaits un vidējās summas. Taču viņš uzsver, ka labas komandas arvien spēj piesaistīt finansējumu.

Šobrīd Latvijā darbojas vairāk nekā 400 jaunuzņēmumi, no kuriem kā aktīvus var uzskatīt 230. 36% jaunuzņēmumu darbojas programmatūra kā pakalpojums nozarē, 24% strādā ar finanšu tehnoloģijām un 11% ir zinātniskie jaunuzņēmumi. Kā piemērus ar lielāko ietekmi D. Lāce–Davidova min "Sonarworks", "Printful", "Printify" un "Edurio".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmuma veiksmes pamatā primāri vienmēr ir ieņēmumus ģenerējošs biznesa modelis un spēcīga komanda, domā Anastasija Oļeiņika, Printify izpilddirektore.

Sirdī esmu finanšu cilvēks, tāpēc ticu, ka, lai uzņēmums spētu augt un attīstīties, tam ilgtermiņā ir nepieciešama pozitīva naudas plūsma, norāda A.Oļeiņika, uzsverot, ka finansiālie jautājumi uzņēmuma attīstībā spēlē ļoti lielu lomu, taču par zemu nedrīkst novērtēt arī komandu. Lojāli un profesionāli darbinieki, kas ir spējīgi raudzīties vienā virzienā un sasniegt nospraustos mērķus, noteikti ir viena no biznesa veiksmes atslēgām, spriež Printify izpilddirektore.

Izaicina sevi

Skolas laikos es sapņoju kļūt par Latvijas Bankas vadītāju, smej A.Oļeiņika. “Es zināju, ka tā ir labi apmaksāta un prestiža profesija, tāpēc tolaik man šķita, ka strādāt šādā iestādē varētu būt gana interesanti. Studiju gados, kad Latvijas Bankas Starptautisko attiecību nodaļu izvēlējos par savu prakses vietu, gan sapratu, ka šī vide priekš manis ir nedaudz par lēnu un birokrātisku. Manam temperamentam vairāk atbilst brīvāka, uz dinamiku un komunikāciju vērsta vide, tāpēc sapnis kļūt pat Latvijas Bankas vadītāju no mana saraksta diezgan ātri tika izsvītrots,” stāsta A.Oļeiņika, kura pirmo darba pieredzi guva jau krietni pirms prakses Latvijas Bankā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Biznesa Eņģeļu Tīkls (LatBAN) un Latvijas Privātā un riska kapitāla asociācija (LVCA) izsludina pieteikšanos apbalvojumam “Gada investors 2021” par aizvadītā gada nozīmīgākajām investīcijām Latvijā.

Apbalvojumam var pieteikt investīcijas, ko veikuši privātie investori (komerceņģeļi), juridiskie un institucionālie investori, un konsultanti.

LatBAN un LVCA iniciatīva “Gada investors” ir dibināta 2015. gadā, lai veicinātu Latvijas investīciju nozares attīstību, apkopotu investoru paveikto, godinātu investorus un izceltu nozares atbalstītājus, kuri snieguši būtisku ieguldījumu Latvijas investīciju vides un uzņēmējdarbības attīstībā.

2021. gadā Latvijas jaunuzņēmumi kopumā piesaistīja 247 miljonus eiro. Gandrīz pusi no tā veidoja pašmāju uzņēmums Printful – drukas pēc pasūtījuma pionieris, kas palīdz attīstīties mazajiem biznesiem visā pasaulē. Pērnā gada nogalē tas kļuva par pirmo Latvijas vienradzi, sasniedzot miljarda eiro novērtējumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“IT biznesa izglītības programmā “StartSchool” šogad 100 topošie tehnoloģiju līderi varēs bez maksas apgūt tehniskās zināšanas un uzņēmējdarbībai svarīgas prasmes”, saka Jānis Berdigans, skolas ģenerālatbalstītājs.

Programma tiek veidota sadarbībā ar ASV atzītu IT izglītības programmu un tās dibinātāji apņēmušies nodrošināt finansējumu 780 tūkstošu eiro apmērā pirmajiem trīs gadiem.

Studējošajiem būs iespēja apgūt 12 mēnešu pilna laika tehnisko mācību programmu, kuru absolvējuši vairāk nekā 10 tūkstoši studējošo četros kontinentos, kuri strādā Apple, Google, Tesla, Microsoft, Linkedin, Zoom vai izveidojuši savus jaunuzņēmumus. Skolas dibinātājus iedvesmojusi “Stockholm School of Economics in Riga” pieredze, sagatavojot augsti konkurētspējīgus absolventus, kuri guvuši panākumus dažādās nozarēs.

Pirmo mācību gadu finansē Latvijas tehnoloģiju uzņēmēju, investoru un ekspertu ziedojumi nodobinājumam “Tech Education Foundation”, kuru veido – tehnoloģiju apmācību kuratore Anna Andersone (“Riga TechGirls”), tehnoloģiju uzņēmēji Jānis Berdigans (“Berdiganu fonds, ar mīlestību Latvijai”, “Printify”), Kristofs Blaus (“Nutrameg”), Elīna Branta (“Swisscom DevOps Center Latvia”), Andris K. Bērziņš (“Change Ventures”), tehnoloģiju vadītājs Edgars Peičs (“Printify”) un kiberdrošības un digitālās politikas eksperte Ieva Ilvesa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmējam vienmēr ir jābūt neatlaidīgam, jo jebkurā biznesā būs ne tikai kāpumi, bet arī kritumi; galvenais tādos brīžos ir nepazaudēt fokusu un nepadoties, domā Jānis Berdigans, Printify dibinātājs un vadītājs.

Uzņēmējdarbība ir maratons, nevis sprints, un izaicinājumi biznesa attīstības procesā ir neizbēgami, teic J. Berdigans. Bizness ir vide, kur bieži vien lietas nenotiek pēc plāna, tāpēc, neraugoties uz grūtībām, nedrīkst apstāties, bet vienmēr jāiet uz priekšu, uzskata J. Berdigans, uzsverot, ka biznesa veiksmes pamatā ir koncentrēšanās uz klientu.

Manuprāt, uzņēmējam pat ir jābūt nedaudz apsēstam ar sava klienta vēlmēm un jāmēģina nemitīgi izprast viņa problēmas, meklējot radošus risinājumus, atzīmē Printify vadītājs.

Grib radīt globālu biznesu

Mana pirmā darbavieta bija Iecavas autoserviss, atminas J. Berdigans. “Tur sāku strādāt jau pamatskolas laikos, jo vecāki man diezgan ātri iemācīja – ja gribi naudu, tad ir jāstrādā. Tā nu piepelnījos servisā, kas piederēja manam tētim. Lai nopelnītu kabatas naudu, mazgāju mašīnas, mainīju riepas un veicu citus darbus. Kad pabeidzu vidusskolu, man nebija skaidras vīzijas, ko tieši es vēlos darīt, taču vienmēr zināju, ka gribu attīstīt savu biznesu. Ja tu esi piedzimis ģimenē, kur vecāki nodarbojas ar uzņēmējdarbību, tas laikam šķiet tik loģisks risinājums, ka citas opcijas nemaz netiek izskatītas. Šī iemesla dēļ es biju pārliecināts, ka vēlos radīt globālu uzņēmumu ar lielu pievienoto vērtību – tādu, kas atrisinātu desmitiem un simtiem tūkstošu cilvēku problēmas,” stāsta J. Berdigans.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien atklāta tehnoloģiju biznesa skola "StartSchool", ko dibinājuši uzņēmēji un tehnoloģiju entuziasti, informē "StartSchool" pārstāvji.

Tehnoloģiju biznesa skolas izveidē apvienojusies "Riga TechGirls" vadītāja Anna Andersone, "Printify" līdzdibinātājs Jānis Berdigans, "Nutrameg" līdzdibinātājs Kristofs Blaus, "Swisscom DevOps Center Latvia" produktu vadītāja Elīna Branta, "Change Ventures" partneris Andris Bērziņš, "Printify" tehnoloģiju vadītājs Edgars Peičs un kiberdrošības, digitālās politikas eksperte Ieva Ilvesa, "Weby.vc" dibinātājs Jēkabs Endziņš, "eazyBI" dibinātājs Raimonds Simanovskis un "Balcia Insurance" valdes priekšsēdētājs Jānis Lucaus un uzņēmējs Armands Broks.

Tehnoloģiju uzņēmēji atklāj StartSchool 

“IT biznesa izglītības programmā “StartSchool” šogad 100 topošie tehnoloģiju līderi varēs...

“Aktīvi darbojoties Latvijas jaunuzņēmumu ekosistēmā, ar domubiedriem identificējām būtisku izaicinājumu - tādu cilvēku trūkumu, kuriem ir gan praktiskas tehnoloģiju prasmes, gan biznesa domāšana, cilvēku, kuri varētu gan dibināt jaunus uzņēmumus, gan pievienoties jau esošajiem, veicinot to attīstību. Esmu gandarīta, ka tik daudzi nozares uzņēmumi ir apvienojuši spēkus, aizsākot jaunu posmu Latvijas tehnoloģiju izglītībā,” stāsta “StartSchool” līdzdibinātāja, “Riga TechGirls” vadītāja Anna Andersone.

"StartSchool" pašreiz norisinās studentu uzņemšana, kas turpināsies līdz 31.maijam. Skolā varēs apgūt Silīcija ielejas standartiem atbilstošu informācijas tehnoloģiju (IT) izglītības programmu, bet nozares uzņēmumu ziedojumi nodrošinās bezmaksas studiju vietas labākajiem studentiem.

Studējošajiem būs iespēja apgūt 12 mēnešu pilna laika tehnisko mācību programmu. Mācības "StartSchool" sāksies jau augustā, piedāvājot 100 motivētiem studentiem iespēju bez maksas mācīties platformā, kurā pieejams plašs saturs, uzdevumi, vieslekcijas no programmas partneriem, kā arī mentoru atbalsts.

Pieteikties dalībai "StartSchol" iespējams vietnē "https://www.startschool.org/apply".

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Mācības uzsāks pirmais IT un start-up izglītības programmas StartSchool iesaukums

Db.lv,20.08.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzoties atlases procesam, mācības uzsāks pirmie simts IT un start-up izglītības programmas “StartSchool” dalībnieki.

Interese par iespēju attīstīt tehnoloģiju un biznesa prasmes bija augsta - uz vienu vietu programmā pretendēja aptuveni septiņi dalībnieki, tādejādi apliecinot, ka šādas programmas ir pieprasītas un nepieciešamas. Jau augustā, atlasi izturējušie pretendenti, uzsāks intensīvu 12 mēnešu mācību programmu, iegūstot praksē balstītas zināšanas un kompetences. Liela daļa no dalībniekiem pēc programmas absolvēšanas vēlas dibināt savu jaunuzņēmumu (30%), mainīt karjeru (28%), kā arī sekmēt personīgo izaugsmi (12%).Līdzvērtīgu interesi par mācībām izrādījuši kā vīrieši tā sievietes - 48% no pretendentiem bija vīrieši un 52% - sievietes.

Apmācības ir piemērotas ne tikai jauniešiem, kuri tikko absolvējuši vidusskolu, bet arī cilvēkiem, kuri jau aktīvi veido savu karjeru un ir ekonomiski aktīvajā vecumā. Vidējais dalībnieku vecums ir 31,7 gadi un vairāk nekā 70% dalībnieku ir ar vismaz 3 gadu darba pieredzi kādā jomā. Kopumā pieteikušies dalībnieki no 15 valstīm, no kuriem vairums ir no Latvijas, kā arī dalībnieki no Igaunijas, Ukrainas, Tunisijas un Indijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas pirmajam "vienradzim" jeb jaunuzņēmumam, kas sasniedzis miljarda vērtību, drīzumā noteikti sekos nākamie, prognozē Latvijas Biznesa eņģeļu tīkla (LatBAN) izpilddirektore Kristīne Tarvida.

Viņa norādīja, ka Latvija sāka veidot "startup", investēt tajos un atbalstīt ar dažādām programmām, vēlāk nekā igauņi, tādēļ arī Latvijai šobrīd ir tikai viens "vienradzis" - "Printful".

"Mēs Latvijā ar "startup" uzņēmumiem strādājam un investējam pēdējos astoņus gadus. Pirms tam, protams, arī bija biznesa eņģeli, tikai viņi sevi tā nedēvēja un izpratne par "startup" no investoru, jaunuzņēmēju un valsts puses nebija vēl attīstījusies, nebija atbalsta, nebija vienotas vīzijas, "startup" kopienas utt. Tomēr šobrīd ir īstais laiks, kad vajadzētu sākt parādīties lieliem veiksmes stāstiem ar lielām piesaistītajām investīcijām un augošu ietekmi Eiropas, Amerikas vai Āzijas tirgos un vairākiem "vienradžiem", jo "startup" sasniedz savu lielo izrāvienu pēc vispārzināmās statistikas 7-10 gadu laikā," stāstīja Tarvida.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grozījumi Komerclikumā un likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" varētu padarīt regulējumu elastīgāku un konkurētspējīgāku.

Šonedēļ Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijā pirmajā lasījumā atbalstīti Komerclikuma grozījumi, kas paredz, ka arī sabiedrību ar ierobežotu atbildību darbinieki varētu savā īpašumā iegūt uzņēmuma daļas. Tas ļautu uzņēmumu kapitāldaļu pirkuma tiesības kā darbinieku motivējošu faktoru izmantot plašākā apjomā. Komisijas deputāti konceptuāli atbalstīja arī saistītos grozījumus likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli", kas paredz, ka nodokļu atbrīvojums būs piemērojams arī uz SIA kapitāldaļu pirkuma tiesībām. Lai grozījumi Komerclikumā un likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" stātos spēkā, tie vēl trīs lasījumos jāpieņem Saeimai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Capitalia investē Igaunijas riska kapitāla fondā Siena

Db.lv,05.12.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finansēšanas uzņēmums Capitalia veic ieguldījumu Igaunijas riska kapitāla fondā Siena, kas ir respektabls, Igaunijā dibināts tehnoloģiju uzņēmumu investīciju fonds.

Šī ieguldījuma mērķis ir veicināt kapitāla pieejamību Baltijas reģiona tehnoloģiju uzņēmumu dibinātājiem, agrīnajiem darbiniekiem un investoriem, nodrošinot tiem iespēju pārdot savas daļas uzņēmumos Siena pārvaldītajam fondam. Siena mērķis ir investēt 50 miljonus eiro tuvāko gadu laikā, iegādājoties daļas labākajos tehnoloģiju uzņēmumos Baltijā, Skandināvijā un Austrumeiropā.

Siena specializējas akciju iegādē no agrīnajiem investoriem, darbiniekiem un strauji augošo tehnoloģiju uzņēmumu dibinātājiem Baltijas reģionā. Siena līdzšinējie ieguldījumi ir bijuši tādos pazīstamos uzņēmumos kā Bolt, Skeleton, Oura, Printify un Veriff, iegūstot reputāciju kā "labākais jaunuzņēmumu indekss" Baltijā un Ziemeļvalstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dezinfekcijas stendu ražotājs "Disinfeq" ar saviem saražotajiem produktiem vēlas izplesties pasaules tirgū un nest Latvijas vārdu ārpus mūsu valsts robežām.

Uzņēmuma komanda izveidota šā gada marta beigās un aprīlī dibināts "Disinfeq". Pirmais dezinfekcijas stends uzstādīts maija vidū.

"Visa pasaule šobrīd piedzīvo lielas un nebijušas pārmaiņas, kas skar ikvienu no mums. Pasaule nekad vairs nebūs tāda, kāda tā bija agrāk. Maināmies arī mēs un cenšamies pēc iespējas labāk adaptēt mūsu produktus, lai palīdzētu cilvēkiem rūpēties par savu un apkārtējo līdzcilvēku veselību," stāsta "Disinfeq" pārdošanas vadītājs Toms Martinsons.

"Disinfeq" ražojis arī sejas aizsargvairogus, kam bija liels pieprasījums ne tikai Latvijas tirgū, bet arī Apvienotajā Karalistē un Spānijā. Paralēli tam uzņēmums nodarbojies arī ar dezinfekcijas šķidrumu tirdzniecību. "Veicot izpēti, nonācām pie secinājuma, ka publiskajā telpā piedāvātās roku dezinfekcijas iespējas neveicina cilvēku vēlmi dezinficēt rokas, nav pievilcīgas un ir nepraktiskas. Tas bija pamats radīt inovatīvu, ērtu, drošu un vizuāli pievilcīgu produktu – bezkontakta roku dezinfekcijas stendu," komentē T.Martinsons.

Komentāri

Pievienot komentāru