Jaunākais izdevums

Latvijas jaunuzņēmums Roibox, kas nodarbojas ar risinājumu izstrādi reklāmas kampaņu efektivitātes uzlabošanai, piesaistījis divu miljonu eiro investīcijas no riska kapitāla fonda BlackSheep Ventures.

Uzņēmums investīcijas izmantos platformas pilnveidošanai un funkcionalitātes paplašināšanai, kā arī jaunu darbinieku un klientu piesaistei.

Vairākus gadus vadot un attīstot finanšu tehnoloģiju biznesu, Roibox komanda novērtēja, cik liela nozīme veiksmīgā reklāmas kampaņā ir potenciālā klienta atrašanās vietai. Lai uzlabotu kampaņu rezultātus, bijušie kolēģi radīja platformu, kura CRM datus, iepriekšējo kampaņu datus un publiski pieejamos sociālekonomiskos datus par iedzīvotājiem apvieno ar ģeotelpiskajiem datiem.

Pēc visas pieejamās informācijas analīzes platforma izveido unikālu vairāku slāņu karti (Grid™) reklāmas kampaņu pārvaldības platformām (Meta, Google Ads u.c.) un precīzi atlasa mērķauditoriju.

“Vairums mārketinga rīku izmanto vienus un tos pašus datus no Google un Meta, ignorējot datu kopu ar vislielāko ietekmi — atrašanās vietu. Mēs izveidojām Roibox platformu, lai izmantotu ģeogrāfiskās atrašanās vietas slēpto potenciālu un palīdzētu reklāmdevējiem analizēt, segmentēt un noteikt kampaņu mērķauditoriju labāk nekā jebkad agrāk. Izmantojam tikai anonimizētus datus, pēc kuriem nav iespējams identificēt konkrētas personas. Mūsu risinājums palīdz zīmoliem uzlabot rezultātus visos mārketinga līmeņos, tajā skaitā, veicinot zīmola atpazīstamību un klientu iesaisti. Tā kā vēlamies iekarot ne tikai ES, bet arī ASV tirgu, mūsu komandai noteikti būs vajadzīgi papildspēki,” stāsta Roibox dibinātājs un vadītājs Jēkabs Endziņš.

“Mēs esam pozitīvi pārsteigti par platformas efektivitāti reklāmas kampaņās, kurās izmēģinājām jauno risinājumu. Roibox identificē un automātiski novērš visas ar ģeogrāfiju saistītās problēmas, ar kurām līdz šim saskārāmies, nodrošinot būtisku kampaņas veiktspējas rādītāju (KPI) uzlabošanos. Atšķirībā no citiem ģeogrāfiskās lokācijas bezsaistes risinājumiem Roibox darbojas sinerģijā ar reklāmas platformām, un tā ir būtiska priekšrocība, nodrošinot augstu konkurētspēju. Mēs esam nolēmuši atbalstīt uzņēmumu produkta tālākā attīstīšanā, lai pilnveidotais pakalpojums drīz nonāktu tirgū,” lēmumu pamato MadTech fonda BlackSheep līdzdibinātājs un vadošais partners Sandro Moreti (Sandro Moretti).

Citas ziņas

Vairāki uzņēmumi un uzņēmumu organizācijas atbalsta Latvijas dalību Stambulas konvencijā

Db.lv,04.11.2025

Plakātu darbnīca pirms 29. oktobra protesta pret Latvijas izstāšanos no Eiropas Padomes Konvencijas par vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē novēršanu un apkarošanu (Stambulas konvencija).

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atklātā vēstulē vairāki uzņēmumi un uzņēmēju organizācijas apliecina nostāju pret izstāšanos no Eiropas Padomes Konvencijas par vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē novēršanu un apkarošanu jeb Stambulas konvencijas, informē "Draugiem Group" runasvīrs Jānis Palkavnieks.

Viņi norāda, ka Saeimas balsojums par izstāšanos no Stambulas konvencijas ir kļūda, kas ir radījusi reputācijas kaitējumu gan zīmoliem, gan valstij kopumā, turklāt lēmums neataino uzņēmēju un sabiedrības nostāju.

Uzņēmēji norāda, ka vairākus gadu desmitus pārliecina savus ārvalstu darījumu partnerus par to, ka Latvija nav "bijusī padomju republika" no Austrumeiropas, bet gan jauna un dinamiska iespēju zeme Ziemeļeiropā.

"Nekļūdās tikai tas, kas nedara. Katram ir savi neražu stāsti, kas maksājuši dārgi, taču šī kļūda var prasīt visiem pārāk augstu cenu, un tai var sekot nākamās. Mēs saprotam brīvības nozīmi un vērtību, jo zinām, ka tikai brīvi cilvēki spēj radīt pievienoto vērtību. Mēs esam nogājuši garu ceļu un negribam atkāpties atpakaļ," teikts vēstulē.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot izvērtēt potenciālā akciju pirmreizējā piedāvājuma iespējas, Latvijā dibinātais finanšu pakalpojumu sniedzējs Eleving Group ir iecēlis uzraudzības padomi. Uzraudzības padomes pienākumus turpmāk pildīs Ļevs Dolgacjovs, Dereks Urbens un Mārcis Grīnis.

Jaunās pārvaldības struktūras pienākumos ietilps līdzdalība kompānijas attīstības stratēģijas izstrādē, potenciālā sākotnējā publiskā piedāvājuma un cita veida ārējā kapitāla piesaistes uzraudzība, vadības konsultēšana biznesa lēmumos, kā arī korporatīvās pārvaldības kvalitātes un efektivitātes veicināšana.

Ļevs Dolgacjovs ir Igaunijas investoru kopienas un jaunuzņēmumu ekosistēmas aktīvists. Ārpus jaunā amata pienākumiem viņš ir investīciju kompānijas Meemaeger Capital vadošais partneris un Syda Ventures dibinātājs. Iepriekš bijis Igaunijas Biznesa eņģeļu tīkla (EstBAN) valdes loceklis un prezidents, kā arī Eiropas Biznesa eņģeļu tīkla (EBAN) valdes loceklis. Tāpat Ļ. Dolgacjovam ir pieredze jaunuzņēmumu un ar to pārvaldību saistītu projektu konsultēšanā un vadībā.