Mazais bizness

Sākam biznesu: Mainīt ādu kaut katru dienu

Renāte Priede, speciāli DB, 02.03.2016

Foto: Publicitātes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Sevis izdekorēšana ar viltus tetovējumiem nav nekas nedz jauns, nedz neparasts

SIA Knytt īpašniece Aiga Jansone-Slava īslaicīgos tetovējumus sev iegādājās ārzemēs jau pirms daudziem gadiem, bet tie kādu laiku nostāvēja atvilktnē, gaidot savu uznācienu kā biznesa ideja zīmola Taada.Aada veidolā.

Taada.Aada īslaicīgo dizaina tetovējumu autore ir māksliniece Kristiāna Kalniņa. «Lai arī to gluži nevar saukt par mākslas formu, tomēr darbu pie tā uztveru tikpat nopietni kā citus mākslas projektus – man ir svarīgi, lai pašā būtībā tas, ko radu, ir labs, un, ja iespējams, lai vairo labo un skaisto, gaišo un priecīgo,» viņa stāsta par savu lolojumu.

Sākotnējā ideja bija radīt īslaicīgos tetovējumus kā aksesuāru vasaras sezonai un vienlaicīgi suvenīru Latvijas viesiem. Produkts gan idejiski, gan praktiski ir piemērots startam pašmāju suvenīru frontē – īslaicīgo dizaina tetovējumu komplekts ir kompakts, viegls, to ērti ievietot koferī, rokas bagāžā vai rokās, kā arī nosūtīt kādam pa pastu.

Visu rakstu Mainīt ādu kaut katru dienu lasiet 2. marta laikrakstā Dienas Bizness.