Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SPI Grupa paziņojusi par degvīna zīmola Kremlevskaja pārdošanu kompānijai Classic International Group.

SPI Grupas pieņemtais lēmums ir daļa no grupas globālās stratēģijas, kas paredz fokusēšanos uz vienu premiālo degvīna zīmolu Stolichnaya. Šīs stratēģijas īstenošana tika uzsākta 2008.gadā, kad SPI Grupa pieņēma lēmumu izbeigt sadarbību ar zīmola Stolichnaya globālo izplatītāju Pernod Ricard, un pati pārņēma zīmola starptautisko vadību.

Pavisam nesen SPI Grupa pieņēma lēmumu par savas kompānijas – importētāja dibināšanu ASV, lai nostiprinātu savu kontroli pār zīmolu Stolichnaya. Šī gada sākumā Ņujorkā tika dibināts SPI Grupas uzņēmums, kas oficiāli ar 2014.gada 1.janvāri pārņems zīmola Stolichnaya pārvaldību tā lielākajā tirgū – Amerikā.

SPI Grupa bija degvīna Kremlevskaja (pazīstams lojālo patērētāju vidū kā Kremly) īpašniece kopš 2003.gada un pārvaldīja šīs tirdzniecības markas īpašuma tiesības vairāk nekā 200 pasaules valstīs.

Jaunais zīmola īpašnieks - Classic International Group – jau uzsācis darbu pie zīmola tālākās attīstības un tuvākā mēneša laikā paziņos par saviem plāniem.

Kremlevskaja bija pirmais starptautiskais premiālais krievu degvīna zīmols pēcpadomju «perestrojkas» laikā.

Classic International Group dibinātāji ir privāta finanšu un tirdzniecības grupa ar mērķi attīstīt Krievijas un starptautiskos alkoholisko dzērienu zīmolus. Kompānija jau saņēmusi licenci zīmola Kremlevskaya pārdošanai Krievijā.

Komentāri

Pievienot komentāru