Tirdzniecības centra Spice apgrozījums 2008. gadā ir pieaudzis par 2.5% un sasniedzis 80.1 milj. Ls.
Savukārt Mēbeļu un interjera centra Spice apgrozījums attiecīgajā laika periodā bija 12.8 milj. latu, tādējādi kopējais tirdzniecības kompleksa (t/k) Spice apgrozījums pagājušajā gadā sasniedza 92.9 milj. latu.
Pērn pieaugusi arī tirdzniecības centra Spice pircēju plūsma – kopumā 2008. gadā t/c Spice apmeklēja 8 miljoni pircēju jeb par 3.84% vairāk nekā 2007. gadā, kad centru apmeklēja 7.7 miljoni pircēju. Par 13% ir pieaudzis arī tirdzniecības centra Spice kopējais pirkumu skaits, kas pērn sasniedza 7.6 miljonus pirkumu.
«Ņemot vērā situāciju valstī, apgrozījuma pieaugums par 2,5% ir vērtējams pozitīvi. Pircēju skaita pieaugumu skaidroju ar Spices pēdējo gadu laikā īstenotajām izmaiņām nomnieku klāstā, atverot jaunus un pircējiem interesantus veikalus,» norāda t/k Spice direktore Iveta Lāce.
Apmeklētāju vidū joprojām aktuāla ir tendence arvien vairāk izmantot tirdzniecības centros sniegtos pakalpojumus – ķīmisko tīrītavu, frizieri, pastu, skaistumkopšanas pakalpojumus utt. Par to liecina šīs grupas apgrozījuma pieaugums attiecībā pret 2007. gadu. Tāpat Spices pircēji pērn vairāk iegādājušies arī dāvanas, ziedus, grāmatas un skaistumkopšanas pakalpojumus.
«Viena no krīzes tendencēm ir ilgāka laika pavadīšana mājas. Tāpēc, neskatoties uz lejupslīdi nekustamā īpašuma tirgū, cilvēki arvien turpina labiekārtot savus mājokļus un apkārtējo vidi, iegādājoties mēbeles un interjera priekšmetus,» tā I. Lāce, atzīmējot, ka mēbeļu un interjera centra Spice apgrozījums pērn sasniedzis gandrīz 13 milj. Ls.
Prognozējot šī gada tendences, I. Lāce norāda, ka šogad pircējiem svarīga būs preces cena, tāpēc tirgotāji ir gatavi nākt pretim pircējiem un piedāvāt labas cenas visām preču grupām, kā arī tiks pievērsta liela uzmanību klientu apkalpošanai. Tāpat šogad plānots atvērt jaunus veikalus un restorānu. Jau februāra vidū plānots atklāt Latvijā pirmo Douglas veikalu, kas ir vadošais kosmētikas mazumtirdzniecības uzņēmums Eiropā.




