Sakaru tehnoloģijas

Tele2 otrajā ceturksnī palielina klientu skaitu un apgrozījumu

Db.lv, 18.07.2023

Jaunākais izdevums

Pateicoties veiksmīgai uzņēmuma stratēģijai, arī šī gada otrajā ceturksnī turpināja augt “Tele2” klientu un pieslēgumu skaits – tas palielinājās par vairāk nekā 17 000, salīdzinot ar pērnā gada otro ceturksni. Daudzpakalpojumu uzņēmuma apgrozījums šī gada otrajā ceturksnī pieauga par 11 %, salīdzinot ar aizvadītā gada attiecīgo laika periodu, un sasniedza 42,6 milj. eiro.

Kā atzīmē “Tele2”, apgrozījums palielinājās, pateicoties gan pieaugošajam klientu skaitam, gan ieņēmumu pieaugumam no viedierīču, kā arī jauno un esošo pakalpojumu pārdošanas. Saglabājot augstu darbības efektivitāti, uzņēmuma EBITDAaL (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas, un pēc nomas) šī gada otrajā ceturksnī bija 18,6 milj. eiro.

“Šī gada otrajā pusgadā turpinājām aktīvi investēt 5G tīklā visā valsts teritorijā, kā arī strādāt pie multipakalpojumu stratēģijas īstenošanas, nodrošinot uzņēmuma nākotnes attīstības potenciālu. “Tele2” investīciju apjoms otrajā ceturksnī bija gandrīz 5 miljoni eiro. Rūpējoties, lai 5G tīkls būtu pieejams pēc iespējas plašākam klientu lokam, šogad uzstādījām gandrīz 150 5G bāzes stacijas un 5G tīkls ir pieejams vairāk nekā 100 apdzīvotās vietās,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

“Visvairāk priecē tas, ka turpina augt klientu un pieslēgumu skaits, kas aizvien tālāk sniedzas pāri vienam miljonam un stiprina mūsu līderpozīcijas privātpersonu segmentā.”

Šī gada pirmajā pusgadā “Tele2” apgrozījums sasniedza 84,7 milj. eiro (+13 %), bet EBITDAaL – 36,1 milj. eiro (+20 %), savukārt investīcijas attīstībā – 8,8 milj. eiro (+43 %).

“Šis pusgads pagāja bez radikālām ģeopolitiskām izmaiņām, lai arī karadarbība Ukrainā joprojām nozīmīgi ietekmē tirgu. Aizvadījām salīdzinoši sekmīgu pirmo pusgadu, taču uz gada otru pusi raugāmies ar piesardzību. Inflācija, lai arī mazinās, joprojām ir nasta gan uzņēmumiem, gan iedzīvotājiem, un, tuvojoties rudens un ziemas sezonai, iedzīvotāji kļūs piesardzīgāki ar tēriņiem. Tāpat, mobilo sakaru nozarē joprojām valda spēcīga konkurence un asa cīņa par mobilo sakaru lietotājiem. Esmu pārliecināts, ka arī otrajā gada pusē parādīsim labāko, ko spējam, lai uzvarētu šajā cīņā,” saka V. Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS IDX1R, IPAS "Indexo" meitas uzņēmums, kas nākotnē, pēc bankas licences saņemšanas, kļūs par "Indexo" banku, Komercreģistrā ir iesniedzis lūgumu reģistrēt AS IDX1R valdi un padomi jaunā sastāvā.

Izmaiņas paredz, ka par uzņēmuma un nākotnes "Indexo" bankas valdes priekšsēdētāju kļūs Valdis Siksnis. Savukārt, par padomes priekšsēdētāju ievēlēts Valdis Vancovičs.

Tāpat jaunveidojamās "Indexo" bankas valdes locekļi būs Tīna Kukka, kura šobrīd ir bankas projekta licencēšanas vadītāja un vēlāk būs bankas finanšu vadītāja, Vladimirs Bolbats, kurš gādā par bankas privātpersonu pakalpojumu piedāvājuma izstrādi, Gints Ozoliņš, kura kompetence ir tehnoloģiju attīstība, Evija Sloka, kura būs bankas risku vadītāja, Ieva Margeviča, kā bankas mārketinga un komunikācijas vadītāja un Līga Katrīna Kļaviņa, kura būs bankas darbības atbilstības vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Tele2 apgrozījums pirmajā ceturksnī pieaudzis par 15 %

Db.lv, 21.04.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī pieaudzis par 15 %, salīdzinot ar aizvadītā gada attiecīgo laika periodu, un sasniedzis 42,1 milj. eiro. Apgrozījuma pieaugumu veicināja gan pieaugošais klientu skaits, gan arī ieņēmumu pieaugums no pakalpojumu un viedierīču pārdošanas.

Kā atzīmē “Tele2”, uzņēmums turpināja strādāt ar augstu rentabilitātes rādītāju – 41,5 %, kas apliecina darbības efektivitāti un pārdomāto biznesa stratēģiju.

“Lai arī šī gada pirmajos mēnešos sasniedzām apmierinošus rezultātus, īpaši salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, kad sākās plaša mēroga Krievijas iebrukums Ukrainā un valdīja nenoteiktība un satraukums, uz nākotni tomēr raugāmies piesardzīgi. Inflācijas spiediens ir jūtams, un redzam, ka daļa klientu kļūst apdomīgāki lēmumos, pamatīgāk izvērtē pakalpojumu nepieciešamību, kā arī izvēlas tikai tos produktus, kas ir viņiem vispiemērotākie. Vienlaikus ir novērojama viedierīču tirgus segmentācija un daļa klientu izvēlas arvien dārgākas un jaudīgākas ierīces,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rūpējoties par apkārtējo vidi, multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” samazinās “Tele2” SIM karšu plastmasas iepakojuma izmēru, kas ļaus savukārt samazināt izmantotās plastmasas apjomu par gandrīz 40%.

Jaunais SIM karšu plastmasas ietvars izgatavots no pārstrādājamas plastmasas. Aizvadītajā gadā “Tele2” pēcapmaksas klientiem izsniedza vairāk nekā 150 000 jaunas SIM kartes, ievietotas vizītkaršu izmēra plastmasas ietvarā, kas turpmāk būs uz pusi mazāks.

“Tele2” pagājušajā gadā jau uz pusi samazināja zīmola “Zelta Zivtiņa” SIM karšu plastmasas ietvaru, un šī gada pirmajā pusē pakāpeniski tiks tirgū ieviests jaunais “Tele2” SIM karšu iepakojums.

“Mūsu uzņēmuma ilgtspējas centieni iet roku rokā ar uzņēmuma pamatdarbību, jo tikai tā spējam dot pienesumu vienlaikus gan uzņēmumam, gan sabiedrībai. Tādēļ šogad mēs ne tikai samazināsim izmantotās plastmasas daudzumu mūsu SIM karšu ietvariem, bet arī savos tirdzniecības centros vairs nepiedāvāsim viedierīču aksesuārus plastmasas iepakojumā. Turpmāk aksesuārus iepirksim un tirgosim tādā iepakojumā, kas ir videi draudzīgs,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” veiktā aptauja liecina, ka pēdējo trīs gadu laikā būtiski pieaudzis mobilo tālruņu lietošanas laiks ikdienā.

Par 46% pieaudzis to iedzīvotāju skaits, kas telefonu lieto 3 – 4 stundas dienā, par 73% palielinājies to cilvēku daudzums, kas lieto 5 – 7 stundas dienā, bet 86% – kas lieto vairāk nekā 7 stundas dienā.

Vienlaikus vairāk nekā trešdaļa jeb 38% aptaujāto atzīst, ka vēlētos mainīt savus telefona lietošanas paradumus, jo uzskata, ka telefonu lieto par daudz. Visvairāk cilvēki vēlas mainīt paradumu ilgu laiku pavadīt telefonā pirms gulēt iešanas (57%), tālāk seko vēlme samazināt to laiku, kas tiek pavadīts spēlējot spēlītes vai sēžot sociālos tīklus (42%), kā arī atteikties no ieraduma pirmo aplūkot telefonu, no rīta pamostoties, (36%) un pārbaudīt telefonu ziņojumus arī tad, ja neko konkrētu negaida (29%). Tāpat cilvēki vēlas mainīt paradumu ēst un paralēli pavadīt laiku telefonā.

Komentāri

Pievienot komentāru