Vairāk nekā trešdaļa iedzīvotāju būtu gatavi piemaksāt par kvalitatīvu klientu apkalpošanu 

36% Latvijas iedzīvotāju būtu gatavi maksāt vairāk par precēm vai pakalpojumiem, ja tirgotājs nodrošinātu kvalitatīvu klientu apkalpošanu, liecina mobilo sakaru operatora «Tele2» aptauja.

Žanete Hāka, 2019. gada 30. septembris plkst. 11:32

Foto: pixabay

Turklāt pēc pozitīvas komunikācijas pieredzes ar uzņēmumu, 56% iedzīvotāju šī uzņēmuma preces vai pakalpojumus ieteiktu saviem draugiem un paziņām.

Labs serviss ir viens no būtiskākajiem uzņēmējdarbības veiksmes faktoriem, tādēļ ir svarīgi, lai visi uzņēmuma komunikācijas kanāli darbotos vienlīdz augstā līmenī. Aptaujas dati rāda, ka līdz šim visefektīvākā saziņa klientiem ar uzņēmumiem bijusi pa tālruni un e-pastu, bet mazāk efektīva ar sociālo tīklu un tiešsaistes čatu palīdzību. Ja klients vēlas iegūt ātru atbildi uz sev interesējošo jautājumu vai saņemt speciālista konsultāciju, tad visbiežāk šādiem nolūkiem tiek izmantots telefons.

«Kā atzīst aptaujātie, tad viņiem ļoti būtiski ir saņemt ātru atbildi uz savu jautājumu. Mūsdienu dzīves ritmā neviens nav gatavs ilgi gaidīt pie telefona vai rakstisku atbildi uz e-pastu pēc vairākām dienām. Tāpat ir svarīgi, vai uzņēmums spēj nodrošināt to, ka klientiem nav jāzvana uz neskaitāmiem tālruņa numuriem, lai nokļūtu pie vajadzīgā speciālista, un uzņēmums spētu atzvanīt, ja konkrētajā brīdī nav varējis atbildēt,» atzīst «Tele2» komercdirektors Raivo Rosts.

Interesanti, ka negatīva saziņas pieredze ar pakalpojumu sniedzēju mudina cilvēkus būt par 20% aktīvākiem un izlēmīgākiem savā rīcībā.

«Aptuveni puse aptaujāto visticamāk pārtrauks sadarbību un aizies pie konkurentiem, ja viņu komunikācijas pieredze ar uzņēmumu būs negatīva. Savukārt, ja saziņa būs pozitīva, tad trešdaļa apsvērs iespēju pasūtīt vairāk preču vai pakalpojumu pie šī uzņēmuma. Kā redzams, tad neveiksmīga komunikācija ar klientu var radīt cilvēkiem vēlmi būt aktīvākiem, proti, divi no trim aptaujātajiem savu negatīvo pieredzi vēlētos izstāstīt saviem draugiem un paziņām,» saka R. Rosts.

«Tele2» aptauja veikta kopā ar Snapshots. Kopumā laika posmā no 8. līdz 14. jūlijam tika aptaujāti 710 respondenti.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2019. gada 26. septembris plkst. 10:37

Lai arī vairāk nekā trešdaļa iedzīvotāju konkrēti zina savus viedierīču lietošanas paradumus,...

2019. gada 23. septembris plkst. 7:54

Pagājušajā nedēļā reģistrēts mobilo sakaru operatoru SIA «Bite Latvija» un SIA «Tele2»...

2019. gada 19. septembris plkst. 10:02

Valsts iestādes neefektīvi tērē budžeta līdzekļus, jo, izmantojot novecojušus un konkurenci kropļojošus...

2019. gada 16. septembris plkst. 11:44

Mobilo sakaru operators «Tele2», turpinot sava 5G tīkla attīstību, līdz šī gada...

2019. gada 11. septembris plkst. 16:36

Telefonu remonta izmaksas ik gadu pakāpeniski aug, un šogad vidēji viena telefona atjaunošana...

Nepalaid garām

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

Izdevniecība Dienas bizness ar 12.novembri izdod iknedēļas biznesa žurnālu, kas aizstās laikrakstu...

«Man šķiet, ka šobrīd Baltija ir pats caurspīdīgākais finanšu tirgus dalībnieks visā...

Savu eko māju no salmu paneļiem Raiskuma pagastā būvē arī latviešu modele...

100 straujāk augošie uzņēmumi Latvijā pagājušajā gadā apgrozījuši 335,92 milj. eiro, un...

Viena kleita Andele Mandele kustības piekritēju rokās mēdz nomainīt pat piecas saimnieces...

No šīs sadaļas
2019. gada 25. oktobris plkst. 15:33

Tapis jauna koncepta biznesa centrs «Marupe Smart Park», kas sniegs iespēju uzņēmējiem...

2019. gada 30. septembris plkst. 12:46

Rudenim atnākot, Imanta Ziedoņa fonds «Viegli» sācis savas kartupeļu ražas tirdzniecību. Fonda...

2019. gada 30. septembris plkst. 11:04

Amsterdamā jau patlaban ir viens no augstākajiem tūristu nodokļiem Eiropā, taču, sākot...

2019. gada 30. septembris plkst. 9:39

Šobrīd Latvijā ir pieejami divu veidu pakalpojumu sniedzēji, kas nodrošina pasažieru komercpārvadājumus...

2019. gada 30. septembris plkst. 9:07

IKEA atsauc no tirdzniecības sarkanos un zilos MATVRÅ bērnu priekšautiņus. Ikviens, kas...

2019. gada 30. septembris plkst. 9:03

Būvkompāniju «Skonto» un LNK dibinātāju dēli - Rihards Rāvis un Vadims Milovs...

2019. gada 30. septembris plkst. 7:06

Pagaidām redzes korekcijā e-komercija ir attīstības sākumstadijā, norāda SIA OC Vision valdes...

2019. gada 30. septembris plkst. 6:28

Rīgai vajag konferenču centru ar 3000 vietām, un tas arī taps –...

2019. gada 27. septembris plkst. 16:41

Alkoholisko dzērienu importētājs un vairumtirgotājs SIA «Prike Latvija» pagājušajā finanšu...

2019. gada 27. septembris plkst. 15:35

Lietuvas interneta mazumtirgotājs «Pigu», kam Latvijā pieder internetveikals «220.lv», pagājušajā...