Jaunākais izdevums

Novembris un decembris ir gada intensīvākais periods – Melnās piektdienas izpārdošanu un Ziemassvētku laikā “Venipak” sūtījumu apjoms Baltijā pieaug par vairāk nekā 40 %. Tāpēc uzņēmums ir veicis būtiskus uzlabojumus, lai nodrošinātu ātru sūtījumu piegādi bez aizķeršanās – pakomātu tīkls pieaudzis par 38 %, bet loģistikas komanda paplašināta par 30 %, informē uzņēmums.

Uzņēmuma prognozes liecina, ka šogad sūtījumu apjoms Baltijā pieaugs par vairāk nekā 40 %, bet kopējais apgrozījuma pieaugums tiek prognozēts 10–15 % apmērā, salīdzinājumā ar pagājušo gadu.

“Viens no lielākajiem izaicinājumiem svētku sezonas laikā ir sabalansēt kurjeru noslodzi un labbūtību. Intensīvākais piegāžu periods sakrīt ar gripas sezonu, tāpēc rūpes par kurjeru veselību un izdegšanas novēršana ir būtiska prioritāte. Šajā laikā katrs kurjers ir ļoti svarīgs,” uzsver Sanita Bērziņa, “Venipak Latvija” vadītāja.

Pirms aktīvākās sezonas “Venipak” piesaistījis papildu darbiniekus – gan kurjerus, gan noliktavas darbiniekus, lai sekotu līdzi pieprasījumam un sagatavotu svarīgākos loģistikas ķēdes posmus paaugstinātai noslodzei. Loģistikas komanda paplašināta par 30 %, un lielāka kļuvusi arī klientu apkalpošanas komanda, lai efektīvi apstrādātu pieaugošo pieprasījumu apjomu.

“Esam stiprinājuši pakomātu tīklu, noslēdzot jaunu partnerību ar brīvi pieejamu pakomātu tīklu “uDrop”, sniedzot klientiem iespēju sūtījumus saņemt ērtāk, ātrāk un vienkāršāk. Pateicoties sadarbībai, pakomātu tīkls līdz gada beigām būs pieaudzis par aptuveni 20 % Lietuvā, 38 % Latvijā un gandrīz 75 % Igaunijā. Kopējais pieaugums Baltijā sasniegs 30 %, proti vairāk nekā 1000 pakomātu,” stāsta S. Bērziņa.

Tāpat kā pērn, uzņēmums ir gatavs ātri reaģēt uz mainīgajiem apjomiem, izvietojot mobilos saņemšanas punktus, ja pakomāti vai pick-up punkti sasniegs maksimālo kapacitāti.

Lai paātrinātu sūtījumu apstrādi, noliktavas platības Baltijā palielinātas par 10 000 m², bet šķirošanas procesu pilnveide ļāvusi palielināt šķirošanas jaudu par 15 %. Darbības efektivitāte uzlabota, ieviešot papildu tehnoloģiskos un automatizācijas risinājumus. Tas palīdz komandām strādāt ātrāk un efektīvāk, nodrošinot nemainīgi augstu pakalpojumu kvalitāti pat maksimālās noslodzes periodā.

Vienlaikus uzņēmums investējis modernākos maršrutēšanas rīkos, lai uzlabotu piegādes prognozes, ātrāk plānotu maršrutus un samazinātu kavējumu risku.

Šobrīd autoparku papildinājuši 70 modernizēti piegādes transportlīdzekļi, kas palīdzēs veikt savlaicīgas piegādes svētku laikā. Pāreja uz elektriskajiem transportlīdzekļiem ir daļa no uzņēmuma apņemšanās padarīt piegādes ilgtspējīgākas un efektīvākas. Elektriskie piegādes busiņi, it īpaši svētku sezonas laikā, ir piemēroti piegādēm pilsētā – tie samazina emisijas, troksni un ekspluatācijas izmaksas.

“Viena no mūsu galvenajām prioritātēm ir līdzsvarot piegāžu ātrumu un ilgtspēju. “Venipak” turpina ieguldīt risinājumos, kas paātrina piegādes un vienlaikus samazina ietekmi uz vidi – esam optimizējuši maršrutus, modernizējuši autoparku, ieviešot elektriskos transportlīdzekļus, un paplašinājuši pakomātu tīklu. Pakomātu izmantošana samazina atkārtotu piegāžu nepieciešamību, bet uzlabota maršrutu plānošana – degvielas patēriņu un CO₂ emisijas,” uzsver S. Bērziņa.

Reklāmraksti

No nelielas sarga būdiņas līdz lielākajam noliktavu kompleksam Baltijā: kā Pro Mehanika kļuva par nozares līderi

Sadarbības materiāls,16.10.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā saglabāt izaugsmes kursu jau trīs gadu desmitus? Atbild Pro Mehanika.

Pirms vairāk nekā trīsdesmit gadiem, laikā, kad Latvija spēra pirmos soļus ceļā uz neatkarību, tika dibināts uzņēmums, kas šodien ir viens no lielākajiem savā jomā Baltijā. Pro Mehanika aizsākās nelielā sarga būdiņā, pēc tam, kad tika iegādāts negaidīts gultņu krājums no Baltkrievijas. Gadu gaitā uzņēmums ir izaudzis līdz 20 veikalu tīklam visā Latvijā, 3 filiālēm Igaunijā un lielākajai noliktavai Baltijas reģionā.

Kas palīdzēja tirdzniecību no nelielu sarga būdiņas pārvērst par nozarē vadošo uzņēmumu? Kādi bija nozīmīgākie pagrieziena punkti Pro Mehanika trīsdesmit gadu ceļā? Un kā uzņēmumam ir izdevies saglabāt izaugsmi, pārvarēt globālās krīzes un pielāgoties strauji mainīgajām tehnoloģijām un klientu vajadzībām?

Reklāmraksti

No hobija līdz biznesam: kā Nela Gems pārvērta aizraušanos noturīgā zīmolā

Sadarbības materiāls,04.11.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms vienpadsmit gadiem kādas sievietes radošais hobijs kļuva par veiksmīgu rotu biznesu. Šobrīd Nela Gems ir plaši pazīstams zīmols visā Latvijā, piedāvājot rotas dažādām gaumēm un dzīvesstiliem, līdzsvarojot kvalitāti ar cenu un izceļoties ar lielisku klientu apkalpošanu. Taču, kā jau daudzu panākumu stāstu gadījumā, viss sākās pavisam vienkārši – un mazliet nejauši.

No hobija līdz biznesam – un pirmajai mācībai plastmasas maisiņā

Nela Gems stāsts sākās vairāk nekā pirms desmit gadiem ar vēlmi darīt kaut ko radošu. Tolaik zīmola dibinātāja Nela Strenge strādāja birojā, bet juta nepieciešamību radīt ko ar savām rokām – to, kas jau kopš bērnības sagādāja prieku. Tas, kas sākās kā mazs blakusprojekts, drīz vien kļuva par aizraušanos un pēc tam – par biznesu.

“Strādāju birojā, bet vēlējos darīt kaut ko radošu un vienlaikus nopelnīt nedaudz papildus. Man vienmēr ir paticis darbs ar sīkām detaļām, tāpēc sāku mājās veidot rotas, fotografēt tās un ievietot Instagram. Tā arī radās pirmie pārdošanas piedāvājumi – un pirms sapratu, viss jau sāka attīstīties,” stāsta Nela Strenge, Nela Gems dibinātāja.