Finanses

Visvairāk sūdzas par SEB banku, DNB banku un 4finance

Žanete Hāka,13.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmajā ceturksnī Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) saņēmis 90 sūdzības par finanšu pakalpojumiem, liecina PTAC dati.

No tām piecas sūdzības saņemtas par apdrošinātāju rīcību, par kredītiestāžu rīcību saņemtas 36 sūdzības, par personu, kas neatbilst kredītiestādes statusam, rīcību saņemtas 32 sūdzības, savukārt par parādu piedziņas sabiedrībām saņemtas 24 sūdzības.

No kredītiestādēm visvairāk sūdzības ir saņemtas par SEB bankas un DNB bankas darbību – piecas par katru, kā arī par Citadele banka un Nordea Bank Finland Plc Latvijas filiāle darbību, par kurām ir saņemtas attiecīgi četras sūdzības.

Par personām, kuras neatbilst kredītiestādes statusam visvairāk sūdzības (9) ir saņemtas par AS 4finance darbību, kā arī par SIA Inserviss Group darbību (4 sūdzības).

Savukārt apdrošināšanas sabiedrību vidū visvairāk sūdzību – divas - ir saņemtas par AAS Ergo Latvija darbību.

PTAC norāda, ka saņemtie iesniegumi nenorāda, ka saņemtās sūdzības ir pamatotas, kā arī to, ka, analizējot saņemto sūdzību skaitu par kādu konkrēto pakalpojumu sniedzēju, ir jāņem vērā fakts, ka ir novērojama saistība starp saņemto sūdzību skaitu un pakalpojumu sniedzēja klientu (patērētāju) skaitu.