Pakalpojumi

Zemkopības ministrija komandējumiem pieciem gadiem atvēl vairāk nekā 940 tūkstošus

Gunta Kursiša, 26.11.2013

Jaunākais izdevums

Zemkopības ministrija (ZM) noslēgusi iepirkumu konkursu saistībā ar ministrijas darbinieku komandējumu nodrošināšanu. Kopējā summa, ko ministrija šim mērķim atvēlēs, ir 949 tūkstoši latu, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Konkursā par komandējumu nodrošināšanas pakalpojumu pieteicās septiņi uzņēmumi, bet par uzvarētāju tika izvēlēta SIA Averoja, kas piedāvājusi zemāko cenu.

Minētais līgums paredz, ka ceļojumu birojs Averoja sniegs komandējumu nodrošināšanas pakalpojumus ministrijai piecus gadus, un 949 tūkst. Ls (bez pievienotās vērtības nodokļa, PVN) ir maksimālais šim mērķim atvēlētais budžets.

Komandējumi tiks nodrošināti ar šādu Eiropas Savienības fondu atbalstu – LAP (Latvijas Lauku attīstības programmas 2007.-2013. un 2014.-2020.gadam atbalsta pasākuma «Tehniskā palīdzība» finanšu līdzekļiem), EZF (Rīcības programmas Eiropas Zivsaimniecības fonda atbalsta ieviešanai Latvijā 2007. - 2013. gadam prioritārā virziena «Tehniskā palīdzība» paredzētiem finanšu līdzekļiem), EJZF (Rīcības programmas Eiropas Jūrlietu un Zivsaimniecības fonda atbalsta ieviešanai Latvijā 2014.-2020.gadam prioritārā virziena «Tehniskā palīdzība» paredzētiem finanšu līdzekļiem).

SIA Averoja ir reģistrēta 1996. gadā, un tās pamatkapitāls veido 2000 Ls. 2012. gadā ceļojumu biroju pakalpojumu sniedzēja apgrozīja 6,98 miljonus latu, bet peļņa veidoja vairāk nekā 4,7 tūkstošus latu. Pērn uzņēmuma vidējais darbinieku skaits bija 11. SIA Averoja vienīgā valdes locekle ir Sanita Rugina.

Iepriekš, šā gada augustā Averoja uzvarēja arī vairāk nekā 644 tūkst. Ls apjomīgā Ekonomikas ministrijas konkursā par komandējumu organizēšanu, bet jūlijā – līdzīgā 1,8 miljonus Ls vērtā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) konkursā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Tūrisma aģentūra Kolumbs un Averoja pievienojas Lufthansa City Center tīklam

Db.lv, 23.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» un SIA «Averoja» ir pievienojušās starptautiskajam Lufthansa City Center tūrisma aģentūru tīklam, kurš pasaules mērogā darbojas vairāk nekā 25 gadus.

Abi uzņēmumi ir kļuvuši par šī tīkla partneruzņēmumiem Latvijā. Pēc SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» un SIA «Averoja» apvienošanās 2013. gada sākumā, tās ik gadu nostiprina savas tirgus pozīcijas.

Lufthansa City Center ir starptautisks tīkls ar partneruzņēmumiem vairāk nekā 92 valstīs visā pasaulē. Šim tīklam ir pievienojušās jau vairāk nekā 272 tūrisma aģentūras visā pasaulē.

Pievienošanās Lufthansa City Center tīklam, dod iespēju SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» un SIA «Averoja» nodrošināt saviem korporatīvajiem klientiem jaunus, kvalitatīvus biznesa ceļojumu pakalpojumus, piedāvājot specifiskus risinājumus un ekskluzīvu piekļuvi īpaši izstrādātu produktu un pakalpojumu klāstam. Lufthansa City Center partneruzņēmuma statuss dod aģentūrām tiešu piekļuvi pasaules vadošo tūrisma pakalpojumu sniedzēju sistēmām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neraugoties uz politiskajiem un ekonomiskajiem procesiem pasaulē, arī kaimiņvalstīs, tūrisma nozare attīstās pozitīvā virzienā, tostarp stabili strādā pašmāju lielākās kompānijas, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Atšķirībā no 2013. gada, kad visas desmit lielākās tūrisma kompānijas uzrādīja apgrozījuma pieaugumu (par 1–22%), 2014. gads ar šādu izteiktu apjomu palielinājuma tendenci vairs neizcēlās – dažām kompānijām apgrozījums pērn nedaudz ir samazinājies, tomēr visi lielākie uzņēmumi strādājuši ar peļņu.

Nokož kumosu

Nozares kompāniju saraksta galvgalī ir atpūtas braucienu operatori Tez Tour un Novatours. Trijniekā kā allaž ir uzņēmums Latvia Tours. Strauji tam tuvojas un faktiski pat apsteidz SIA Averoja un SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs grupa. DB jau ziņoja par šo kompāniju apvienošanos 2013.gadā. Juridiski tie ir divi atsevišķi uzņēmumi, taču abiem ir kopīgs īpašnieks un administrācija, nozarē abu uzņēmumu rezultāti tiek skatīti vienoti. Kopējais tirgus pieaugums 2014. gadā bijis 2%. Kolumbs un Averoja sekmīgi noturējās virs tirgus līmeņa, sasniedzot 24,5 miljonus eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 12% lielāks nekā 2013. gadā. 2014. gadā abi uzņēmumi kopā savu tirgus daļu palielināja par 11,6%, informē Tūrisma aģentūras Kolumbs direktore Kitija Reinfelde.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Kolumbs un Averoja audzē apgrozījumu un peļņu

Žanete Hāka, 11.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc tūrisma aģentūras Kolumbs un ceļojumu biroja Averoja apvienošanās 2013. gada sākumā uzņēmumiem zdevies palielināt konkurētspēju un nostiprināt tirgus pozīcijas Latvijā, informē uzņēmumu pārstāvji.

Kopējais tirgus pieaugums pērn bija 2%. Kolumbs un Averoja sekmīgi noturējās virs tirgus līmeņa, sasniedzot 24,5 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 12% lielāks nekā 2013. gadā. Peļņas rādītājs audzis par 76%, sasniedzot 152,7 tūkstošus eiro. 2014. gadā abi uzņēmumi kopā savu tirgus daļu palielinājuši par 11,6%.

Aģentūras ir tirgus līderi gan pēc kopējā apgrozījuma, gan pēc pārdoto avio lidojumu skaita.

Kolumbs un Averoja arī 2015. gadā turpina aktīvu darbu, koncentrējot resursus tehnoloģiju attīstībai, veiksmīgai dalībai valsts iepirkumos komandējumu braucieniem, jaunu korporatīvo klientu un ienākošā tūrisma klientu piesaistei.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļojumu biroja SIA Averoja, kuras vienī­gā valdes locekle ir Sanita Rugina, ap­grozījums pagājušajā gadā bija 14,803 miljoni eiro, kas ir par 21,5% vairāk nekā 2016. gadā, bet kompānijas peļ­ņa pieaugusi 3,5 reizes un bija 204 007 eiro. Kom­pānijas vadība norāda, ka, uzlabojoties situācijai Krievijā, pērn būtiski auguši ienākošā tūrisma pār­došanas apmēri, kā arī Averoja pērn kopā ar sadar­bības partneriem sāka piedāvāt čarterlidojumus no Ukrainas uz Rīgu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad darījumu braucieniem ministrijas kopumā iecerējušas tērēt aptuveni 4,1 miljonu eiro, kas ir par 200 tūkstošiem eiro vairāk nekā 2018. gadā.

Lai gan vairāku ministriju darba braucienu budžets šogad pielīdzināms pērnā gada izmaksām, kopējie izdevumi kļuvuši lielāki – 2018. gadā darbinieku komandējumiem tika tērēti 3,9 miljoni eiro, bet šogad tam plānots atvēlēt 4,1 miljonu eiro. SIA Averoja valdes locekle Sanita Rugina norāda, ka, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, valsts ie-stāžu darījumu braucienu skaits nav būtiski pieaudzis, saglabājoties 2017. gada līmenī. Komandējumu skaitu pieaugumu tūrisma aģentūra neprognozē arī šogad.

Etiopija un Meksika

Svarīgs aspekts valsts sektora klientiem joprojām ir cena, taču vienlaikus novērojama tendence, ka piedāvājumi arvien biežāk tiek izvēlēti arī pēc izdevīguma principa, liecina Averoja novērojumi. «Tāpat nozīmīgs faktors darījumu braucienu laikā vienmēr ir bijusi drošība, taču šis jautājums parasti tiek skatīts plašākā mērogā, ne vienas valsts institūcijas ietvaros,» pauž S. Rugina, uzsverot, ka populārākais valsts sektora komandējumu galamērķis nemainīgi ir Brisele, kas līderpozīcijas saglabā jau vairākus gadus pēc kārtas. To apstiprina arī Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas (ALTA) valdes loceklis un tūrisma aģentūras Carlson Wagonlit Travel vadītājs Pauls Gusts. Bieži tika apmeklēta arī Frankfurte un Londona. Arī ministriju sniegtā informācija liecina, ka Brisele ir viens no iecienītākajiem valsts darbinieku galamērķiem, tāpat bieži apmeklēta Parīze, Vīne, Luksemburga, Viļņa, Tallina un citas Eiropas pilsētas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Garo brīvdienu dēļ šogad pieprasījums pēc Ziemassvētku un Jaungada ceļojumiem lielāks nekā pērn

LETA, 08.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Latvijas ceļotāju pieprasījums pēc atpūtas braucieniem Ziemassvētkos un Jaunajā gadā ir nedaudz lielāks nekā pērn, kas, visticamāk, skaidrojams ar daudzajām brīvdienām. Tūristi Ziemassvētkos joprojām iecienījuši doties uz Lapzemi, Vāciju un citām tuvākām valstīm, savukārt Jaunajā gadā nemainīgi populāras ir Taizeme, Maroka un Apvienotie Arābu Emirāti (AAE), liecina aģentūras LETA tūroperatoru aptauja.

Pieprasījums pēc tūroperatora Latvia Tours Ziemassvētku un Jaunā gada braucieniem šogad ir ļoti augsts, tas lielā mērā saistīts ar faktu, ka šogad brīvdienas būs garas, aģentūrai LETA pastāstīja Latvia Tours direktore Ieva Keiša. Savukārt, salīdzinot ar pagājušo gadu, pieprasījums ir audzis aptuveni par pieciem līdz desmit procentiem.

Ziemassvētkos ceļotāji vislabprātāk dodas uz Čehiju, Vāciju, Austriju un citām valstīm, Jaunajā gadā dominē arī Ēģipte, Kanāriju salas, AAE, Taizeme, Maroka.

Pēdējā laikā ir parādījusies tendence savlaicīgi saplānot brīvdienas, kas agrāk tūroperatora klientu vidū bijusi diezgan reti sastopama parādība. Arī Latvijas ceļotāji beidzot ir sapratuši, ka uz tādiem periodiem, kad ir paaugstināts pieprasījums, nemēdz būt speciālie piedāvājumi, tāpēc brīvdienu ceļojums būtu jāizvēlas un jārezervē laicīgi. Tomēr joprojām ir arī tādi klienti, kas jautā pēc speciālajiem piedāvājumiem tieši uz šo periodu, kā arī tādi, kas nesen attapušies, ka brīvdienas būs garas, un vēl steidz ko piemērotu piemeklēt, norāda Keiša.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīga iekļauta darījumu tūrisma galamērķu TOP 10

Dienas Bizness, 25.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc veiksmīgi aizvadītas dalības starptautiskajā konferenču ceļojumu izstādē Spānijā IBTM World 2015, Rīga atzīta kā viena no desmit piemērotākajām un labākajām pilsētām Eiropā, kurā 2016.gadā rīkot starptautiskos kongresus, konferences un korporatīvos pasākumus, informē Rīgas Tūrisma attīstības birojā (RTAB).

Balstoties uz American Express veikto darījumu braucienu tendenču pētījumu 2016 (Meetings & Events 2016 Global Meetings Forecast, angļu val.), Rīga ierindota kā devītā piemērotākā pilsēta darījumu tūrisma braucieniem. Šajā topā tā atrodas līdzās tādām lielām, zināmām un iecienītām Eiropas pilsētām kā Londona, Parīze, Amsterdama, Brisele, Frankfurte, Minhene, Kopenhāgena, Barselona un Berlīne.

«Rīgas iekļaušana šajā topā ir liels sasniegums, un tas ir arī atzinums Rīgai kā drošai un uzticamai konferenču, kā arī korporatīvo pasākumu norises vietai. Būtiski, ka šis pētījums tiek nosūtīts visiem American Express birojiem un to klientiem 96 pasaules valstīs,» norāda RTAB zīmola MEET RĪGA mārketinga un komunikācijas vadītājs Aigars Smiltāns

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Aizsardzības ministrija un tās struktūras četros gados komandējumos tērēs 3,8 miljonus eiro

Gunta Kursiša, 20.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs (VAMOIC) noslēdzis iepirkumu konkursu par komandējumu pakalpojumu nodrošināšanu uz diviem gadiem. Šim mērķim tiks atvēlēti 3,8 miljoni eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

VAMOIC ir šī iepirkumu rīkotājs, savukārt iepirkuma pasūtītāji ir aizsardzības ministrija, VAMOIC, Ziemeļatlantijas līguma organizācijas izcilības centrs stratēģiskās komunikācijas jautājumos, Rekrutēšanas un jaunsardzes centrs, Nacionālo bruņoto spēku Apvienotais štābs, Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra.

Konkursā, kurā pieteicās deviņi pretendenti, par uzvarētāju tika pasludināta SIA Averoja, kurai komandējumi minēto struktūru pārstāvjiem būs jānodrošina 48 mēnešus jeb četrus gadus. Konkursā par uzvarētāja galveno izvēlēs kritēriju tika noteikta zemākā cena.

VAMOIC ir atbildīgs par Aizsardzības ministrijas valdījumā esošā nekustamā īpašuma, valsts militārās aizsardzības objektu un valsts militārās aizsardzības vajadzībām nomātā nekustamā īpašuma apsaimniekošanu un vides aizsardzības pasākumu veikšanu tajos, kā arī valsts militārās aizsardzības objektu būvniecības organizēšanu, centralizēto iepirkumu veikšanu ministrijas un NBS vajadzībām, materiāltehnisko līdzekļu apgādi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Tūrisma aģentūra Kolumbs apgrozīja 10,5 miljonus eiro

Gunta Kursiša, 19.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs pērn apgrozījusi 10,59 miljonus eiro jeb par nepilniem diviem procenteim vairāk nekā 2012. gadā. Uzņēmuma peļņa saruka par 5% līdz 21,7 tūkstošiem eiro, liecina Lursoft dati.

Uzņēmuma vadība norādījusi, ka 2013. gadā bija jūtama pastiprināta interese par atpūtu Baltijas valstīs un Eiropā brīvdienās un nedēļas nogalēs. Tādēļ pērn uzņēmums strādāja pie īso brīvdienu ceļojumu veidošanas un papildināšnas.

Šogad Tūrisma aģentūra Kolumbs apņēmusies darboties pie procesu automatizācijas, kas saistīta ar darba efektivitātes uzlabošanu. Tāpat tiks veikta darbinieku pienākumu sadales un pieprasījumu apstrādes darba analīze. Šogad paredzēts arī pārskatīt un papildināt uzņēmuma standarta procedūtas, lai uzlabotu iekšējo kontroles funkciju un noteiktu atbildības līmeņus, norādījusi uzņēmuma vadība.

Komentāri

Pievienot komentāru