«Maxima Latvija» esot saņēmusi «neviennozīmīgi vērtējamus aicinājumus no skaistumkopšanas produktu ražotāja «Keune» un tā pārstāvja Latvijā pārtraukt «Keune» skaistumkopšanas produkcijas tirdzniecību par pircējiem draudzīgu cenu», pausts «Maxima Latvija» šodien izplatītā paziņojumā. «Maxima» ieskatā tas «apdraud pircēju iespējas izvēlēties produktus par labākām cenām», tādēļ «Maxima Latvija» izvērtē iespēju vērsties Konkurences padomē un tiesību sargājošās institūcijās.
««Maxima Latvija» rīkotajam «Skaistuma festivālam» izvēlējās «Keune» skaistumkopšanas produktus, kas tika iepirkti no «Keune» oficiālā izplatītāja Lietuvā, piedāvājot «Maxima Latvija» klientiem īpaši izdevīgu cenu. Zīmola «Keune» oficiālais izplatītājs Latvijā, kas nenodrošināja produktu piegādi, sociālajos tīklos izvērsa sabiedrību maldinošu kampaņu par «Maxima Latvija» piedāvājumu «Skaistuma festivālā», norādot, ka «Maxima Latvija» tirgo nezināmas izcelsmes skaistumkopšanas produkciju, izmantojot «Keune» preču zīmi – iespējams, viltojumu. Tā ir nepatiesas un maldinošas informācijas izplatīšana, diskreditējot «Maxima Latvija» labo vārdu klientu un partneru acīs. Norādot, ka tikai pie viena komersanta iegādāta produkcija ir atzīstama par oriģinālu un kvalitatīvu, tiek mēģināts ierobežot konkurenci, samazinot Latvijas patērētāju izvēles iespējas,» informē mazumtirgotājs. .
«Zīmols «Keune» ir iecienīts Latvijas iedzīvotāju vidū, un, lai padarītu to pieejamu plašākam iedzīvotāju lokam, «Maxima Latvija» uzrunāja sadarbības partnerus Lietuvā par zīmola «Keune» produkcijas piegādi, aicinot sadarboties «Skaistuma festivālā», kas «Maxima Latvija» veikalos norisinās līdz 23.oktobrim. Festivāla ietvaros pircējiem tiek sniegta iespēja iepazīt daudzveidīgu skaistumkopšanas zīmolu sortimentu un iegādāties to par pieejamām cenām. Nespējot nodrošināt konkurētspējīgas cenas piedāvājumu, «Keune» oficiālais pārstāvis Latvijā konkurētspējīgas cenas piedāvājuma vietā uzsāka pircējus maldinošu kampaņu, izplatot nepatiesu informāciju, lai atturētu pircējus no «Maxima Latvija» veikalos tirgotās skaistumkopšanas produkcijas iegādes, tādējādi rīkojoties pretēji pircēju interesēm un godprātīgas tirgus konkurences principiem,» savu viedokli pauž «Maxima Latvija» valdes loceklis Viktors Troicins.
«Keune» zīmola pārstāvji esot norādījuši, ka «Maxima Latvija» organizētajā «Skaistuma festivālā» iekļautā zīmola kosmētika tiek pārdota par pārāk zemu cenu. Tas, savukārt, radot «bažas par iespējamu aizliegtu vienošanos «Keune» produkcijas izplatītāju un ražotāja starpā, regulējot cenu līmeni, kas, pretēji pircēju interesēm, mākslīgi sadārdzina šo produktu», norāda «Maxima Latvija».
«Maxima Latvija» izskata iespēju vērsties Konkurences padomē, lūdzot izvērtēt «Keune» rīcību.
«Mēs aicinām «Keune» zīmola oficiālos izplatītājus Latvijā SIA «Orange Cosmetic» skaidrot savu rīcību, nespējot atpazīt ražotāja oriģinālu produkciju, un atvainoties Latvijas sabiedrībai. Savu pircēju interesēs esam gatavi vērsties atbildīgajās institūcijās, to skaitā tiesā,» informē V. Troicins.