«Doma par pašiem savu aromātu radīšanu gaisā virmoja jau sen, bet realizējām to tikai šajā vasarā. Reāls izpētes darbs sākās gadu iepriekš, kad sākām veidot aromātu notis, to noskaņu un aprakstus. Pašlaik piedāvājam trīs aromātu kolekciju, kas radīta sievietēm. Nākotnē noteikti būs smaržas arī vīriešiem,» biznesa portālam db.lv stāstīja Stenders pārstāve Baiba Čipa - Ziemele.

«Ņemot vērā to, ka produkta izpētes un attīstības process ilgst aptuveni gadu, precīzas investīcijas ir grūti aprēķināt, bet tie ir aptuveni 20 000 eiro,» sacīja uzņēmuma pārstāve.

Smaržu notis radītas kopā ar vienu no lielākajiem aromātu ražotājiem pasaulē – franču uzņēmumu MANE. Pats produkts arī tiek ražots un pildīts Francijā.

Aromātu kolekciju ieplānots paplašināt Ziemassvētku laikā, kā arī 2016. gadā.

Jaunos aromātus, tāpat kā pārējo produkciju, Stenders eksportē uz 20 valstīm (Lietuva, Igaunija, Polija, Krievija, Gruzija, Kazahstāna,  Baltkrievija, Kirgizstāna, Armēnija, Ukraina, Vācija, Šveice, Austrija, Spānija, Ungārija, Ķīna, Japāna, Saudi Arābija, Apvienotie Arābu Emirāti, no oktobra arī Singapūra).

«Konkurence skaistumkopšanā un kosmētikas produktu segmentā ir diezgan intensīva, tas ir tikai labi, jo neieslīgstam neproduktīvā mierā, bet visu laiku domājam, kā pārsteigt savu klientu un stiprināt zīmola atpazīstamību,» skaidroja Baiba Čipa - Ziemele.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra