Prestižā Fredija (Freddies Awards) balvu pasniegšanas ceremonijā Ņujorkā pirmo reizi pie atzinības globālā mērogā tikusi tik maza aviokompānija kā airBaltic

Turklāt airBaltic 2012. gadā saņēmusi pat divas balvas, piedāvājot, labāko lojalitātes programmas punktu izmantošanas iespēju un labāko elites programmu. Bez airBaltic Fredija balvas šogad saņēma  Apvienoto Arābu Emirātu lidkompānija Etihad, American Airlines, Turkish Airlines, Delta, Lufthansa un Jet Airways. Savā balvu kategorijā airBaltic lojalitātes programma aiz sevis atstāja tādus nozares milžus kā Lufthansa un Turkish Airlines. Fredija balva ceļojumu lojalitātes programmu nozarē tiek pielīdzināta Oskara balvai un liecina par izcilu sniegumu savā jomā. Fredija balva ceļotāju lojalitātes programmām tiek piešķirta kopš 1988. gada un tā ietver visus pasaules reģionus, izvērtējot labākās pasaules lidsabiedrību un viesnīcu lojalitātes programmas. Šogad lidsabiedrības tika apbalvotas sešās kategorijās.

Balvu piešķiršana notika gan pēc cilvēku balsojuma – par Baltic Miles nobalsoja vairāk nekā 1.5 miljoni cilvēku, gan pēc žūrijas vērtējuma. «Šī ir pirmā balva, ko Baltic Miles ir saņēmis. Mēs pārstāvam mazu valsti, bet mums ir lieli plāni,» tā Baltic Miles valdes priekšsēdētājs Gabi Kols.
DB jau rakstīja, ka Baltic Miles programma jau guvusi starptautisku atzinību arī ar saviem unikālajiem piedāvājumiem – iespēju par savāktajiem punktiem vizināties suņu haskiju pajūgā un lidmašīnas simulatorā lidot kopā ar airBaltic vadītāju Martinu Gausu. 2011. gadā airBaltic pārvadāja 3.3 milj. pasažieru un tā ir jaunākā aviokompānija, kas saņēmusi Fredija balvu. airBaltic tika dibināts 1995. gadā kā Latvijas valstij un SAS piederoša aviokompānija. Pašlaik 99.8% airBaltic akciju pieder valstij. airBaltic lojalitātes programma Baltic Miles programma sāka darboties pirms aptuveni diviem gadiem.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra