Starptautiskās lidostas Rīga ilgtermiņa attīstības prognozes ir pieticīgākas nekā iepriekš, taču atbilstošas realitātei
.Tādu vērtējumu izsaka DB aptaujātie eksperti.

Nupat noslēgusies Starptautiskās lidostas Rīga 2012.–2036. g. attīstības plāna sabiedriskā apspriešana. Atšķirībā no iepriekšējām prognozēm, kad nedaudzu gadu laikā Rīgai tika prognozēti 20 un 30 milj. pasažieru, jauni termināļi un vērienīgas izstāžu zāles, tagadējie scenāriji zīmēti krietni pieticīgāki – pēc 25 gadiem labākajā gadījumā prognozējot vien nepilnus 14 milj. pasažieru, turklāt tas tikai tādā gadījumā, ja Rīgai izdosies kļūt par Eirāzijas pārvadājumu centru.


Lidostas Rīga pārstāvji saskata, ka airBaltic realizētais restrukturizācijas jeb reShape plāns, kas paredz sākotnēju pasažieru skaita samazinājumu un biļešu cenu pieaugumu, ļaus audzēt zemo cenu aviokompāniju tirgus daļu Rīgā, jo tām vairs nebūs jākonkurē ar airBaltic biļešu cenām.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra